Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Origineel idee voor een 50 jarig feestje?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Origineel idee voor een 50 jarig feestje? Empty Origineel idee voor een 50 jarig feestje?

Bericht  Droopy28 wo 17 aug 2011 - 6:28

Volgend jaar januari wordt mijn moeder 50 en ze heeft het hier al het hele jaar over.. ze kijkt er echt naar uit en wil van deze dag iets heel speciaals maken.... ze verheugd zich echt op een pop voor de deur, allerlei 50 versieringen maar daarnaast is het wel leuk als er deze dag ook iets speciaals voor haar gebeurd.
Nu ben ik eens aan het nadenken maar ik vind het moeilijk om echt iets origineels te bedenken.... misschien hebben jullie nog leuke ideeën?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Origineel idee voor een 50 jarig feestje? Empty Re: Origineel idee voor een 50 jarig feestje?

Bericht  Sorella wo 17 aug 2011 - 7:06

Je noemde de pop al maar ik heb ooit voor iemand een oplaasbare Abrahampop van zo'n 20 meter in de tuin gezet! Dat viel wel op haha! Je hebt ze vast ook wel in Sarah uitvoering.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Origineel idee voor een 50 jarig feestje? Empty Re: Origineel idee voor een 50 jarig feestje?

Bericht  Beachgirl wo 17 aug 2011 - 7:18

Een straatnaambord bestellen en deze offcieel onthullen?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood wo 17 aug 2011 - 7:37

Mijn moeder zei een keer als grapje:

"Ik hoef maar 3 dingen; Een 4 meter hoge pop in de tuin, een surprisefeest en een reisje naar de zon"

De grootste grap was dat ze het allemaal nog kreeg ook. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Error do 18 aug 2011 - 6:26

Een levende Sarah? Iemand verkleed laten komen als Sarah. (leuk als dit een speciaal iemand voor je moeder is)
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 6:27

Heeft ze niet een bepaalde hobby / wens die je uit zou kunnen voeren?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: