Iemand een leuk idee??
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand een leuk idee??
Het bedrijf waar ik werk gaat intern veranderen. De structuur wordt anders wat tot betere prestaties moet leiden. Om dit te "vieren" gaan we met het hele team uit eten en is het de bedoeling dat iedereen een aandenken krijgt.
Ik heb de "gelukkige" taak om dus wat te bedenken. Ik heb echt geen flauw idee ben er al zo'n 3 weken overna aan het denken en nu weer internet aan het afzoeken maar ik weet niks. Iemand van jullie nog leuke ideeen? Het budget is zo'n 10 euro p.p.
Mijn leidinggevende kwam al met het idee regenjasjes te laten bedrukken. Maar ik heb eerlijk gezegd dat ik die meteen weggooi en niet aantrek.
Ik heb de "gelukkige" taak om dus wat te bedenken. Ik heb echt geen flauw idee ben er al zo'n 3 weken overna aan het denken en nu weer internet aan het afzoeken maar ik weet niks. Iemand van jullie nog leuke ideeen? Het budget is zo'n 10 euro p.p.
Mijn leidinggevende kwam al met het idee regenjasjes te laten bedrukken. Maar ik heb eerlijk gezegd dat ik die meteen weggooi en niet aantrek.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Re: Iemand een leuk idee??
Gewoon iedereen 10 euro geven.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
yoursuprise.nl misschien kun je daar wat vinden, voor €10.- p.p kun je best wat kopen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Leuke cadeaubon, bijv. voor de mannen van een drankenhandel en voor de vrouwen van de H&M of Miss Etam ofzo.
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Wat denken die mensen toch altijd, dat je dingen met logo's maar aan gaat trekken en dat het leuk is om te krijgen?Zilver* schreef:Het bedrijf waar ik werk gaat intern veranderen. De structuur wordt anders wat tot betere prestaties moet leiden. Om dit te "vieren" gaan we met het hele team uit eten en is het de bedoeling dat iedereen een aandenken krijgt.
Maar ik zou het ook niet zo snel weten. Misschien een bon inderdaad of anders iets van een pakket, zoals een paaspakket(bijv deze: http://www.abp-paaspakketten.nl/Paaspakket.aspx )
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand een leuk idee?
» Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen
» Iemand een leuk idee voor mijn haar?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Leuk idee fotolijstje
» Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen
» Iemand een leuk idee voor mijn haar?