Leuk idee voor een cadeau?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk idee voor een cadeau?
We mogen een cadeau uitzoeken voor M., het budget is 250 euro. We hebben de meeste spullen natuurlijk nog van J. dus ik vind het best moeilijk om iets te bedenken. Een doomooseat lijkt me op zich wel wat, heeft iemand daar ervaring mee?
En iemand nog een leuk ander idee wat we kunnen vragen?
En iemand nog een leuk ander idee wat we kunnen vragen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Leuk idee voor een cadeau?
Vind je het niet leuk om bijvoorbeeld een fotoshoot te vragen?
voor jullie viertjes.
Of iets van mooi speelgoed voor straks. Zoals een mooie poppenwagen of loopkar ofzo.
voor jullie viertjes.
Of iets van mooi speelgoed voor straks. Zoals een mooie poppenwagen of loopkar ofzo.
Gast- Gast
ik vind deze heel leuk:
http://www.mama-i.com/baby-peuter-activitycenter.html
Op die site staat nog veel meer leuk speelgoed, misschien kun je een paar duurdere dingen uitzoeken?
http://www.mama-i.com/baby-peuter-activitycenter.html
Op die site staat nog veel meer leuk speelgoed, misschien kun je een paar duurdere dingen uitzoeken?
Gast- Gast
een draagdoek, maar dan zit je nog lang niet aan het budget.
Een fotoshoot klinkt ook erg super. Misschien een nieuw fototoestel of een filmcamera. Die laatste vind ik echt wel een aanrader, zo leuk om die filmpjes weer eens terug te zien toen L.aurens nog klein was!
Een poppenhuis, een mooie houten met inrichting is ook erg gaaf! Of een loopfietsje.
Een fotoshoot klinkt ook erg super. Misschien een nieuw fototoestel of een filmcamera. Die laatste vind ik echt wel een aanrader, zo leuk om die filmpjes weer eens terug te zien toen L.aurens nog klein was!
Een poppenhuis, een mooie houten met inrichting is ook erg gaaf! Of een loopfietsje.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
leuk speelhuisje voor buiten misschien, of een schommel, die foto shoot is ook erg leuk, een schommelstoeltje, een leren fautuiltje met eigen naam... zelf kregen wij een vakantie kado om er even tussenuit te zijn vond ik ook wel erg leuk toen
best een behoorlijk bedrag om iets van te mogen kiezen...
best een behoorlijk bedrag om iets van te mogen kiezen...
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Een draagdoek en Beco heb ik nog liggen en een fotoshoot willen we wel doen maar pas over een half jaar waarschijnlijk en volgens mij is het wel de bedoeling dat we nu iets kopen .
Een poppenhuis of wat nieuws van speelgoed is misschien wel leuk. Ik ga ook even de site van rejoy bekijken.
Een poppenhuis of wat nieuws van speelgoed is misschien wel leuk. Ik ga ook even de site van rejoy bekijken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm lastig, want het is idd een behoorlijk bedrag. Wat ik wel altijd jammer vind van "grote" cadeaus kopen als ze nog zo klein zijn, is dat je de reactie niet ziet zoals je ziet als ze ouder zijn en het cadeau krijgen. Dat vind ik altijd geweldig om te zien hoe enthousiast ze dan kunnen zijn!
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Hangt er vanaf natuurlijk.
Van mijn ouders heeft a. zijn eerste autogarage gekregen.
Maar die heb ik nog op zolder staan en krijgt hij pas rond het jaar, als hij er ook wat mee kan.
Ik wil dan eigenlijk dat mijn ouders er ook bij zijn als hij het dan uiteindelijk krijgt.
Maar die heb ik nog op zolder staan en krijgt hij pas rond het jaar, als hij er ook wat mee kan.
Ik wil dan eigenlijk dat mijn ouders er ook bij zijn als hij het dan uiteindelijk krijgt.
Gast- Gast
TBIB schreef:Hangt er vanaf natuurlijk.
Ja tuurlijk kan dat ook! Maar stel je ziet later een leukere of iets anders wat je toch liever wilde hebben.
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau idee gezocht voor 18 jarige.
» Leuk idee voor 10 jaar samen?
» Is dit een leuk cadeau voor opa?
» Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen
» leuk cadeau voor eerste verjaardag
» Leuk idee voor 10 jaar samen?
» Is dit een leuk cadeau voor opa?