Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand een idee voor een relaxed dagje weg?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand een idee voor een relaxed dagje weg? Empty Iemand een idee voor een relaxed dagje weg?

Bericht  SoGood zo 10 jul 2011 - 6:00

Ik zou morgen met een vriendin heerlijk naar de sauna gaan om te relaxen, nu blijk ik net ongesteld te zijn geworden en dat vind ik dan niet echt heel prettig eerlijk gezegd.. Neutral Nu zoek ik dus andere relaxte opties die niet in je blootje hoeven. Wink Iemand leuke ideeen?

Dankjewel!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een idee voor een relaxed dagje weg? Empty Re: Iemand een idee voor een relaxed dagje weg?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:04

Dat is balen! Je zou eventueel naar het strand kunnen gaan als dat haalbaar is. En anders iets binnen, bioscoop of zo? Al schijnt het morgen wel lekker weer te worden dus dan is iets buiten misschien leuker. In een bootje over grachten varen? In een park picknicken? Ergens een high tea doen?

Gast
Gast

Iemand een idee voor een relaxed dagje weg? Empty Re: Iemand een idee voor een relaxed dagje weg?

Bericht  Zonnetje zo 10 jul 2011 - 6:07

Net zo relaxed als de sauna, dat vind ik moeilijk om te bedenken, maar wat ik wel altijd heel leuk en relaxed vind met een vriendin is een high tea doen. Een strandwandeling maken en dan lekker op een terrasje wat eten of drinken vind ik ook altijd leuk. Volgens mij wordt het morgen lekker weer, dus dan kun je ook van de zon genieten.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: