kleine winterslaapzak
+13
Knof
PiP
Aimee
Amber-
Sylvana
ekjir@M
Lejow
Puggle
Smaragdje
Tania
Julia
tweeling
Shopaholic
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: kleine winterslaapzak
Aimee schreef:amber22 schreef:Puggle schreef:L. Draagt een lange mouw romper met een shirt met lange mouw en broekje. Dan een winterslaapzak met mouwen, is geen super dikke. En dan een deken met laken erover.
Luuk precies hetzelfde.
Mijn Luuk ook
Mijn dochter ook.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: kleine winterslaapzak
lente schreef:En, geslaagd ?
M. slaapt sinds dat ze 3 of 4 weken is in een slaapzakje van de prenatal (60 cm), deze; http://www.prenatal.nl/shop/slapen-Slaapzakken/Prenatal-Slaapzak-afrits-nb-hartjes-95326.htm?startValue=9&rangeValue=4&prevVisit=true&id=95326
Ze slaapt daarin met een romper met lange mouwen en een pyjamabroekje, of een romper met korte mouwen en een boxpakje achtig ding met lange mouwen. En dan nog een lakentje en enkel dekentje eroverheen. Ben ermee begonnen omdat ze altijd haar armen onder de dekens uit wurmt en dan half onder de dekens uit komt. Ook heeft ze niet meer zulke koude handjes (is mooi meegenomen, het zijn echt ijsklompjes anders).
Yes! Zelfde als die van jouw! Heb er nog 1 groter liggen, een hele leuke bruine van de C&A van onze oudste. Die kan ik vanaf (d8 ik) 70cm gebruiken en heb nu een 60cm gekocht!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Winterslaapzak
» Te kleine kleertjes
» Kleine knalkanon..
» Kleine aso'tjes op de PSZ
» kleine vleugels ?
» Te kleine kleertjes