Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zetten jullie op tafel met O&N

+20
Joontjuh
kajaka88
Mizz_S
kwak
Highway
Kreeftje
Cow
Annemoontje
Sarah1985
Inge
Muus
Shopaholic
duckie
Lejow
Star007
rapa nui
Ella
Elliot
Arwyn
love
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zetten jullie op tafel met O&N - Pagina 2 Empty Re: Wat zetten jullie op tafel met O&N

Bericht  Mizz_S ma 31 dec 2012 - 5:20

Wij gaan naar vrienden en we zouden ook wat lekkers meenemen, wij nemen wat chips, olijven en mini pizzaatjes mee, en een grote fles Jillz. Dan heb ik zelf ook wat lekkers terwijl iedereen van die vieze oliebollen eet haha... Wink
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zetten jullie op tafel met O&N - Pagina 2 Empty Re: Wat zetten jullie op tafel met O&N

Bericht  kajaka88 ma 31 dec 2012 - 6:10

Ik heb oliebollen, appelbeignets, spekkedikken, rolletjes met slagroom.
Hapjes: droge worst, kaas, komkommer, leverworst, gevulde eieren, ham met monchou.
Toastjes met: garnalen salade, ei-bacon salade, kip-kerrie salade, paturain met zalm.
En mijn vriend heeft ook nog haring.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Joontjuh ma 31 dec 2012 - 7:35

Hier komt zometeen op tafel:
- toastjes met zelfgemaakte kipsatesalade, zelfgemaakte eiersalade, zelfgemaakte tonijnsalade en filet american
- een paar oliebollen en appelbeignets (8 stuks in totaal)
- knakworstjes met bacon in bladerdeeg

Er kan nog meer bij als het moet, maar voor ons 2 is dit al veel, dus morgen hebben we ook nog lekkere hapjes :-)
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 7:39

Wij gaan naar mijn schoonouders en die hebben altijd wel oliebollen en appeldingen. Ik denk ook wel stokbroodjes met lekkers. Mijn vriend heeft gevulde mini paprikaatjes met geitenkaas en honing gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 31 dec 2012 - 9:29

Cow schreef:Ik heb net 2kg kippenvleugels staan braden voor morgen.

Dit eten wij altijd op oudjaarsavond, heerlijk!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Marin ma 31 dec 2012 - 10:22

Wij hadden ossobucco gemaakt, Italiaanse kalfs schenkel stoofpotje met groente en aardappeltjes. Maar eigenlijk vond ik t niet lekker. Wel voor t eerst beenmerg geproefd, maar dat vond ik ook niet lekker.
Ik eet wel een extra oliebol.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 7:48

.

Laatst aangepast door Rroos op do 3 jan 2013 - 7:55; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 3 jan 2013 - 7:51

Rroos schreef:Wij waren op visite bij iemand en kregen met 7 personen 2 kleine zakjes goedkope nootjes die niet te freten waren en moesten op wicky, thee en mijn vriend 3 flesje bier teren.

lekker gezellig dus Wat zetten jullie op tafel met O&N - Pagina 2 878948377

Als ik jou was, bleef ik voortaan lekker thuis met O&N, dan kan je zelf je nootjes kopen die wel te freten zijn.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 7:54

Sogood schreef:
Rroos schreef:Wij waren op visite bij iemand en kregen met 7 personen 2 kleine zakjes goedkope nootjes die niet te freten waren en moesten op wicky, thee en mijn vriend 3 flesje bier teren.

lekker gezellig dus Wat zetten jullie op tafel met O&N - Pagina 2 878948377

Als ik jou was, bleef ik voortaan lekker thuis met O&N, dan kan je zelf je nootjes kopen die wel te freten zijn.

Ze omschrijft het misschien een beetje bijzonder Wink maar ik zou ook wel een beetje teleurgesteld zijn als ik alleen thee of wicky te drinken kreeg en een handje nootjes het enige was voor de hele ouderjaarsavond.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 7:55

sorry voor mijn woordkeuze.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: