Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat voor salon tafel hebben jullie

+35
Muus
Makamba
Lenthe
Snoes
Marin
VeryCherry
Paper Crown
SoCali
Coco
Pien
Angela_1986
kajaka88
Chocoholic
Lady Starstruck
Highway
PapillonRose
Moonlight
Antibes
Linda
Aziraphale
Ibbeltje
Puggle
Rovine
Thunder
Rebecca
Gizmo
Muppetje
Shisha
GeKKiE
Mida4you
Koffieleut
Champagne
TukTuk
Parisienne
Sarah1985
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Sarah1985 vr 18 mei 2012 - 3:01

Wij willen een andere salontafel, we hebben nu een grote poef met dienblad maar willen weer een salontafel.
Nu zijn we al bij meerdere winkels geweest maar niet echt wat wij mooi vinden.

Dus wat voor salontafel hebben jullie liefst met foto
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Parisienne vr 18 mei 2012 - 3:25

LACK salontafel van Ikea. Een simpele tafel, maar N. kan er lekker haar gang op gaan. Ik raak niet in paniek als er gebruikssporen op komen (putten, strepen potlood, verf, etc.). Voor die €16,95 kopen we eens in de paar maanden een nieuwe Laughing

Wij hebben hem alleen in het donkerbruin, maar deze is niet meer te verkrijgen. De volgende die we kopen wordt wit.

wat voor salon tafel hebben jullie  Lack-salontafel__49406_PE145331_S4
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  TukTuk vr 18 mei 2012 - 3:29

Ook de Lack van de Ikea, maar dan in het zwartbruin:
wat voor salon tafel hebben jullie  Lack-salontafel__57540_PE163122_S4
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Champagne vr 18 mei 2012 - 3:34

Wij hebben een wit houten dekenkist.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 3:34

wat voor salon tafel hebben jullie  Lack-tafeltje__22519_PE107398_S4

Ook de Lack van Ikea, maar dan de kleine, vierkante.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Koffieleut vr 18 mei 2012 - 3:52

wat voor salon tafel hebben jullie  600_525_276_rvs_salontafel_120

Wij hebben zo'n tafel alleen dan vierkant en met een egaler tafelblad.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 4:13

We hebben nu deze maar we gaan over 1,5 maand verhuizen en dan komt er een nieuwe
wat voor salon tafel hebben jullie  1009

Dit wordt de nieuwe:
wat voor salon tafel hebben jullie  IjDzc9HkuhEerjgwAZ0rDA==


Laatst aangepast door Mirjam4you op vr 18 mei 2012 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  GeKKiE vr 18 mei 2012 - 4:13

Wij hebben deze salontafel van Woood
wat voor salon tafel hebben jullie  Images?q=tbn:ANd9GcSyUV_OlUKftR9OEMxzQbt-Je0m54akTgLp14iIjRZjjIsHQS3PVw
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Shisha vr 18 mei 2012 - 4:34

Geen hele duidelijk foto maar wij hebben een salontafel van marktplaats met 2 rieten lade's. Deze hebben we zelf wit geverft.

wat voor salon tafel hebben jullie  Img1339073442
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Muppetje vr 18 mei 2012 - 4:50

wat voor salon tafel hebben jullie  Foto-MESHSRLW

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Gizmo vr 18 mei 2012 - 5:26

Heel origineel dezelfde als Parisienne en Angelnyn, in het donkerbruin. Fijne grote tafel waar een hoop op en onder kan, en met stofzuigen makkelijk te verschuiven zodat we overal net wat beter bij kunnen.
Als we ooit meer budget hebben willen we wel iets dat echt door en door echt hout is. Je ziet toch alle butsen en krassen erop doordat wat onder de toplaag zit, lichter is.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Rebecca vr 18 mei 2012 - 5:40

Wij hebben deze:
wat voor salon tafel hebben jullie  Boksel-salontafel__0119831_PE276263_S4

Genoeg opbergruimte en makkelijk te verplaatsen, handig als ik de wii-fit wil gebruiken.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Thunder vr 18 mei 2012 - 5:57

Ik heb een massief eiken tafel, met 2 kleine lades en een blad eronder waar we 2 manden op hebben staan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Rovine vr 18 mei 2012 - 5:59

Mirjam4you schreef:
wat voor salon tafel hebben jullie  IjDzc9HkuhEerjgwAZ0rDA==

Die wil ik ook! Twijfel nog wel omdat hij redelijk groot is, maar je kunt er zoveel leuke dingetjes in stoppen. I love you
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Puggle vr 18 mei 2012 - 6:29

Parisienne schreef:LACK salontafel van Ikea. Een simpele tafel, maar N. kan er lekker haar gang op gaan. Ik raak niet in paniek als er gebruikssporen op komen (putten, strepen potlood, verf, etc.). Voor die €16,95 kopen we eens in de paar maanden een nieuwe Laughing

Wij hebben hem alleen in het donkerbruin, maar deze is niet meer te verkrijgen. De volgende die we kopen wordt wit.

wat voor salon tafel hebben jullie  Lack-salontafel__49406_PE145331_S4

Deze, alleen dan de maat groter van 35,- geloof ik. Ook de donkerbruine variant die er niet meer is.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Ibbeltje vr 18 mei 2012 - 6:36

Ook die witte van Parisienne.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 6:46

Rovine schreef:
Mirjam4you schreef:
wat voor salon tafel hebben jullie  IjDzc9HkuhEerjgwAZ0rDA==

Die wil ik ook! Twijfel nog wel omdat hij redelijk groot is, maar je kunt er zoveel leuke dingetjes in stoppen. I love you

Daarom vinden wij hem ook zo leuk! Hij is idd aan de grote kant maar wel super mooi!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 6:57

Parisienne schreef:LACK salontafel van Ikea. Een simpele tafel, maar N. kan er lekker haar gang op gaan. Ik raak niet in paniek als er gebruikssporen op komen (putten, strepen potlood, verf, etc.). Voor die €16,95 kopen we eens in de paar maanden een nieuwe Laughing

Wij hebben hem alleen in het donkerbruin, maar deze is niet meer te verkrijgen. De volgende die we kopen wordt wit.

wat voor salon tafel hebben jullie  Lack-salontafel__49406_PE145331_S4

Hierboven dus mijn tafel. En hij is aan vervanging toe. Dus de volgende wordt dezelfde, maar dan weer nieuw gehaald. :P Waarom duur doen, als het ook lekker goedkoop kan? wat voor salon tafel hebben jullie  281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Ibbeltje vr 18 mei 2012 - 7:02

Ik wil er wel een keer nog leuke mandjes onder zetten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Aziraphale vr 18 mei 2012 - 9:59

Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.

Deze: http://www.basiclabel.nl/467/rudi-salontafel-op-wielen.html
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Linda vr 18 mei 2012 - 10:29

Wij hebben een wit eiken salontafel. Deze: http://www.debommelmeubelen.nl/meubels/tafels/8087036/havana-70x130-cm/2ldn-salontafel-wit-geborsteld-eiken

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Ibbeltje vr 18 mei 2012 - 19:28

Aziraphale schreef:Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.

Deze: http://www.basiclabel.nl/467/rudi-salontafel-op-wielen.html

woow wat een dure voor een plank op wielen Very Happy En vind je hem niet te laag? Lijkt mij iig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Aziraphale vr 18 mei 2012 - 20:50

Ibbeltje schreef:
Aziraphale schreef:Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.

Deze: http://www.basiclabel.nl/467/rudi-salontafel-op-wielen.html

woow wat een dure voor een plank op wielen Very Happy En vind je hem niet te laag? Lijkt mij iig.

Ik vind het niet duur, het is een enorm dikke plank en massief hout natuurlijk. En als je wilt doe je hier gewoon je leven lang mee.
Wij wilden juist een lage salontafel, dus voor ons is het ideaal smile Past beter bij de rest van onze meubels en past beter i.v.m. de afstand van onze bank tot aan de televisie (dat is niet zo groot namelijk). Je kunt 'm ook zo wegrijden als je wat ruimte nodig hebt.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Antibes vr 18 mei 2012 - 21:01

Een ronde, van twee "verdiepingen", blad van wit glas, op wielen.. Ook van IKEA.

Edit: deze dus

wat voor salon tafel hebben jullie  Strind-salontafel__0097154_PE237317_S4


Laatst aangepast door Antibes op za 19 mei 2012 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Ibbeltje vr 18 mei 2012 - 22:35

Aziraphale schreef:
Ibbeltje schreef:
Aziraphale schreef:Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.

Deze: http://www.basiclabel.nl/467/rudi-salontafel-op-wielen.html

woow wat een dure voor een plank op wielen Very Happy En vind je hem niet te laag? Lijkt mij iig.

Ik vind het niet duur, het is een enorm dikke plank en massief hout natuurlijk. En als je wilt doe je hier gewoon je leven lang mee.
Wij wilden juist een lage salontafel, dus voor ons is het ideaal smile Past beter bij de rest van onze meubels en past beter i.v.m. de afstand van onze bank tot aan de televisie (dat is niet zo groot namelijk). Je kunt 'm ook zo wegrijden als je wat ruimte nodig hebt.

Voor het materiaal misschien niet, maar zoals ik het zie zou ik het er iig niet voor over hebben Wink Maar goed zo heeft iedereen haar smaak smile Wel leuker dan allemaal dezelfde zoals ik er een van ben hahah.

Oh fijn dat het dan wel een ideale salontafel is voor jullie. en idd qua wieltjes wel fijn ja.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat voor salon tafel hebben jullie  Empty Re: wat voor salon tafel hebben jullie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum