wat voor salon tafel hebben jullie
+35
Muus
Makamba
Lenthe
Snoes
Marin
VeryCherry
Paper Crown
SoCali
Coco
Pien
Angela_1986
kajaka88
Chocoholic
Lady Starstruck
Highway
PapillonRose
Moonlight
Antibes
Linda
Aziraphale
Ibbeltje
Puggle
Rovine
Thunder
Rebecca
Gizmo
Muppetje
Shisha
GeKKiE
Mida4you
Koffieleut
Champagne
TukTuk
Parisienne
Sarah1985
39 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
wat voor salon tafel hebben jullie
Wij willen een andere salontafel, we hebben nu een grote poef met dienblad maar willen weer een salontafel.
Nu zijn we al bij meerdere winkels geweest maar niet echt wat wij mooi vinden.
Dus wat voor salontafel hebben jullie liefst met foto
Nu zijn we al bij meerdere winkels geweest maar niet echt wat wij mooi vinden.
Dus wat voor salontafel hebben jullie liefst met foto
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: wat voor salon tafel hebben jullie
LACK salontafel van Ikea. Een simpele tafel, maar N. kan er lekker haar gang op gaan. Ik raak niet in paniek als er gebruikssporen op komen (putten, strepen potlood, verf, etc.). Voor die €16,95 kopen we eens in de paar maanden een nieuwe
Wij hebben hem alleen in het donkerbruin, maar deze is niet meer te verkrijgen. De volgende die we kopen wordt wit.
Wij hebben hem alleen in het donkerbruin, maar deze is niet meer te verkrijgen. De volgende die we kopen wordt wit.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ook de Lack van de Ikea, maar dan in het zwartbruin:
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een wit houten dekenkist.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben zo'n tafel alleen dan vierkant en met een egaler tafelblad.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
We hebben nu deze maar we gaan over 1,5 maand verhuizen en dan komt er een nieuwe
Dit wordt de nieuwe:
Dit wordt de nieuwe:
Laatst aangepast door Mirjam4you op vr 18 mei 2012 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben deze salontafel van Woood
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Geen hele duidelijk foto maar wij hebben een salontafel van marktplaats met 2 rieten lade's. Deze hebben we zelf wit geverft.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Heel origineel dezelfde als Parisienne en Angelnyn, in het donkerbruin. Fijne grote tafel waar een hoop op en onder kan, en met stofzuigen makkelijk te verschuiven zodat we overal net wat beter bij kunnen.
Als we ooit meer budget hebben willen we wel iets dat echt door en door echt hout is. Je ziet toch alle butsen en krassen erop doordat wat onder de toplaag zit, lichter is.
Als we ooit meer budget hebben willen we wel iets dat echt door en door echt hout is. Je ziet toch alle butsen en krassen erop doordat wat onder de toplaag zit, lichter is.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Wij hebben deze:
Genoeg opbergruimte en makkelijk te verplaatsen, handig als ik de wii-fit wil gebruiken.
Genoeg opbergruimte en makkelijk te verplaatsen, handig als ik de wii-fit wil gebruiken.
Ik heb een massief eiken tafel, met 2 kleine lades en een blad eronder waar we 2 manden op hebben staan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mirjam4you schreef:
Die wil ik ook! Twijfel nog wel omdat hij redelijk groot is, maar je kunt er zoveel leuke dingetjes in stoppen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Parisienne schreef:LACK salontafel van Ikea. Een simpele tafel, maar N. kan er lekker haar gang op gaan. Ik raak niet in paniek als er gebruikssporen op komen (putten, strepen potlood, verf, etc.). Voor die €16,95 kopen we eens in de paar maanden een nieuwe
Deze, alleen dan de maat groter van 35,- geloof ik. Ook de donkerbruine variant die er niet meer is.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ook die witte van Parisienne.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Rovine schreef:Mirjam4you schreef:
Die wil ik ook! Twijfel nog wel omdat hij redelijk groot is, maar je kunt er zoveel leuke dingetjes in stoppen.
Daarom vinden wij hem ook zo leuk! Hij is idd aan de grote kant maar wel super mooi!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Parisienne schreef:LACK salontafel van Ikea. Een simpele tafel, maar N. kan er lekker haar gang op gaan. Ik raak niet in paniek als er gebruikssporen op komen (putten, strepen potlood, verf, etc.). Voor die €16,95 kopen we eens in de paar maanden een nieuwe
Hierboven dus mijn tafel. En hij is aan vervanging toe. Dus de volgende wordt dezelfde, maar dan weer nieuw gehaald. Waarom duur doen, als het ook lekker goedkoop kan?
Gast- Gast
Ik wil er wel een keer nog leuke mandjes onder zetten.
Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.
Deze: http://www.basiclabel.nl/467/rudi-salontafel-op-wielen.html
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een wit eiken salontafel. Deze: http://www.debommelmeubelen.nl/meubels/tafels/8087036/havana-70x130-cm/2ldn-salontafel-wit-geborsteld-eiken
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Aziraphale schreef:Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.
woow wat een dure voor een plank op wielen En vind je hem niet te laag? Lijkt mij iig.
Ibbeltje schreef:Aziraphale schreef:Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.
woow wat een dure voor een plank op wielen En vind je hem niet te laag? Lijkt mij iig.
Ik vind het niet duur, het is een enorm dikke plank en massief hout natuurlijk. En als je wilt doe je hier gewoon je leven lang mee.
Wij wilden juist een lage salontafel, dus voor ons is het ideaal Past beter bij de rest van onze meubels en past beter i.v.m. de afstand van onze bank tot aan de televisie (dat is niet zo groot namelijk). Je kunt 'm ook zo wegrijden als je wat ruimte nodig hebt.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Een ronde, van twee "verdiepingen", blad van wit glas, op wielen.. Ook van IKEA.
Edit: deze dus
Edit: deze dus
Laatst aangepast door Antibes op za 19 mei 2012 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Aziraphale schreef:Ibbeltje schreef:Aziraphale schreef:Wij hebben een grenen, dikke plank op wielen als salontafel. We hebben 'm zelf in whitewash gezet.
Ik vind het niet duur, het is een enorm dikke plank en massief hout natuurlijk. En als je wilt doe je hier gewoon je leven lang mee.
Wij wilden juist een lage salontafel, dus voor ons is het ideaal Past beter bij de rest van onze meubels en past beter i.v.m. de afstand van onze bank tot aan de televisie (dat is niet zo groot namelijk). Je kunt 'm ook zo wegrijden als je wat ruimte nodig hebt.
Voor het materiaal misschien niet, maar zoals ik het zie zou ik het er iig niet voor over hebben Maar goed zo heeft iedereen haar smaak Wel leuker dan allemaal dezelfde zoals ik er een van ben hahah.
Oh fijn dat het dan wel een ideale salontafel is voor jullie. en idd qua wieltjes wel fijn ja.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor dekbed hebben jullie?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Hypotheek vraagjes
» Wat voor een auto hebben jullie?
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Hypotheek vraagjes
» Wat voor een auto hebben jullie?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: