Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Switchen van energieleverancier

3 plaatsers

Ga naar beneden

Switchen van energieleverancier Empty Switchen van energieleverancier

Bericht  Fearie za 29 dec 2012 - 0:54

We zitten nu bij Nuon en hebben een verbruik van 2500 kwh en 1200 m3. Hebben vorig jaar 400 euro teruggekregen en betalen per maand 145 euro. Hoor in de wandelgangen dat Nuon toch wel erg aan de prijs en ben me dus eens gaan orienteren op andere leveranciers, via mijn werk terecht gekomen op www.gaslicht.com en daar verwijzen ze me naar Energiedirect.

Nu weet ik vanuit mijn werk dat bij sommige energieleveranciers je de netwerkkosten apart moet betalen aan de netwerkbeheerder, vaak ben je dan weer duurder uit.
Nu vroeg ik me af of dat bij Energiedirect ook zo is, als we over zouden stappen zou het ons per maand ongeveer 30 euro schelen. Maar dan alleen als de netwerkkosten inclusief zijn. Weet iemand dit?

En zijn er mensen die een jaarcontract afsluiten en dan ieder jaar switchen, net als met je zorgverzekering?
Ben benieuwd of dat bevalt en ook goed gaat?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Switchen van energieleverancier Empty Re: Switchen van energieleverancier

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 3:31

Wij zijn dit jaar over gestapt naar een andere. Wij hebben meegedaan met ik dacht de collectieve inkoop van Vereniging eigen huis. WIj konden kiezen uit 1 jaar vast zetten of 3 jaar. WIj hebben gekozen voor 3 jaar. En het moet echt een hoop schelen hebben we uit zitten rekenen. Bij sommige heb je inderdaad de transportkosten (wij niet vlgs mij) maar dan nog kan het voordeliger zijn om naar een andere over te stappen.

Vaak helpt het al als je je huidige leverancier belt, en al vraag je maar hoe lang je van te voren op moet zeggen, dan hebben ze al een aanbieding voor je.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cheesegirl za 29 dec 2012 - 12:58

Ik heb energiedirect en betaal 110 euro en daar zit dan alles bij in.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud