grrr wehkamp
+2
M@niek
smurfie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
grrr wehkamp
Moet even mijn frustraties kwijt!
Ik heb donderdag en jas besteld bij de wehkamp en deze zou gister bezorgd worden. Je kunt in mijn wehkamp de satus zien van je bestelling en of de bezorger al onderweg is (soort track an trance van post nl) en daar kon ik eerst een hele tijd niets zien. in de loop van de dag kwam er staan pakket heeft ons magazijn verlaten en daarna helemaal niets meer, ook niet dat de bezorger onderweg is oid.
Om 17.00 stond er ineens dat het pakket waarschijnlijk niet bezorgd wordt vandaag en dat het binnen twee werkdagen bezorgd zou moeten zijn. Nu is het vandaag zaterdag dus geen werkdag dus dat zou betekenen dat ik pas donderdag mijn jas heb want op maandag en woensdag bezorgen ze niet volgens hun site.
Ik baal er erg van, het is een jas van C&A maar hij hangt niet meer in de winkels anders had ik hem zelf wel gaan halen vandaag en dan die van wehkamp terug gestuurd. Ik heb al betaald en als je aangeeft dat je vrijdag de 28 bezorgd vind ik dat je je daaraan houden moet.
Heeft iemand ook deze ervaring met wehkamp/selectvracht?
Ik heb donderdag en jas besteld bij de wehkamp en deze zou gister bezorgd worden. Je kunt in mijn wehkamp de satus zien van je bestelling en of de bezorger al onderweg is (soort track an trance van post nl) en daar kon ik eerst een hele tijd niets zien. in de loop van de dag kwam er staan pakket heeft ons magazijn verlaten en daarna helemaal niets meer, ook niet dat de bezorger onderweg is oid.
Om 17.00 stond er ineens dat het pakket waarschijnlijk niet bezorgd wordt vandaag en dat het binnen twee werkdagen bezorgd zou moeten zijn. Nu is het vandaag zaterdag dus geen werkdag dus dat zou betekenen dat ik pas donderdag mijn jas heb want op maandag en woensdag bezorgen ze niet volgens hun site.
Ik baal er erg van, het is een jas van C&A maar hij hangt niet meer in de winkels anders had ik hem zelf wel gaan halen vandaag en dan die van wehkamp terug gestuurd. Ik heb al betaald en als je aangeeft dat je vrijdag de 28 bezorgd vind ik dat je je daaraan houden moet.
Heeft iemand ook deze ervaring met wehkamp/selectvracht?
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Re: grrr wehkamp
Ik laat mijn spullen altijd bezorgen bij een dhl punt zodat ik het zelf kan ophalen, gaat altijd harstikke goed. De bezorgtijden van selektvracht kloppen vaak niet en dan zit ik soms echt heel de dag thuis te wachten en komen ze vaak pas om half 6 ofzo.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog nooit problemen gehad. Ik heb donderdag besteld, gister geleverd bij het dhl-punt. Vind het een prima service zo.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het altidj prima service. Dat het wel eens mis kan gaan, begrijp ik.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Nou gelukkig is mijn pakket net bezorgd dus gewoon voor oud en nieuw in huis
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb er ook nooit problemen mee, ik weet zelfs welke tijd Selektvracht komt. We zitten rond 3 uur op de route en zorg dan vaak dat ik thuis ben
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Hier op dit moment ontzettend veel gezeik met Wehkamp Omdat er foto's gemaakt zouden worden voor de verkoop van ons huis had ik op donderdag 4 nieuwe kussenhoesjes besteld die dus op vrijdag binnen moesten komen. Op vrijdag waren we gewoon thuis, maar is er niemand geweest. In mijn account stond dat het pakje niet bezorgd kon worden en dus retour ging naar Wehkamp Op zaterdag ben ik dus maar bij de Leenbakker hoesjes gaan kopen want op maandag zouden de foto's gemaakt worden.
In mijn account stond nog steeds dat de hoesjes retour zouden gaan naar Wehkamp, gaat op de donderdag erna opeens de bel: 2 enveloppen van de Wehkamp met in 1 envelop 3 kussenhoesjes er in en in de andere envelop 1 kussenhoes Ik heb meteen de retourbon weer in de zakken gedaan en ben op vrijdag naar een DHL punt gegaan om de 2 zakken terug te brengen.
Nu hebben ze dus zogezegd mijn retouren verwerkt en geven ze aan dat ze 2 kussenhoesjes retour hebben gehad en ik die andere 2 dus moet betalen, terwijl ik ze alle 4 retour gestuurd heb Beetje raar, want in de ene envelop zat 1 hoes en in de andere 3 hoezen.
Nu dus flink gezeik met Wehkamp, want zij zeggen betalen en ik zeg niet betalen, want ik heb ze retour gestuurd. Ik heb nu de bewijsjes die je van DHL ontvangt ingescand en gemaild. Even afwachten maar....ik bestel er in ieder geval nooit meer wat.
In mijn account stond nog steeds dat de hoesjes retour zouden gaan naar Wehkamp, gaat op de donderdag erna opeens de bel: 2 enveloppen van de Wehkamp met in 1 envelop 3 kussenhoesjes er in en in de andere envelop 1 kussenhoes Ik heb meteen de retourbon weer in de zakken gedaan en ben op vrijdag naar een DHL punt gegaan om de 2 zakken terug te brengen.
Nu hebben ze dus zogezegd mijn retouren verwerkt en geven ze aan dat ze 2 kussenhoesjes retour hebben gehad en ik die andere 2 dus moet betalen, terwijl ik ze alle 4 retour gestuurd heb Beetje raar, want in de ene envelop zat 1 hoes en in de andere 3 hoezen.
Nu dus flink gezeik met Wehkamp, want zij zeggen betalen en ik zeg niet betalen, want ik heb ze retour gestuurd. Ik heb nu de bewijsjes die je van DHL ontvangt ingescand en gemaild. Even afwachten maar....ik bestel er in ieder geval nooit meer wat.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: