Grrr rotseizoen!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grrr rotseizoen!
Ik baal altijd zo vd winter, koud/vroeg donker en het ergste nog die vreselijke griep. Na mijn man, ikzelf is nu wederom ons mannetje flink aan het hoesten,zo verkouden dat hij traanoogjes heeft en heeft al flink over moeten geven. En ook de kinderen uit mijn klas vallen met bosjes door dit heerlijke seizoen.
Ik tel serieus al af richting maart haha mooier weer.
Hahhaha sorry hoor maar ik vind de winter wel zo vreselijk, altijd al gevonden maar nu ons manneke steeds ziek is baal ik er nog veel meer van. Daarnaast heeft mijn man een longontsteking erbovenop gekregen, is het gewoon allemaal druk met vanalles kortom ik ben er ff helemaal doorheen.
sorry voor mijn geklaag...nog 3 dagen tot de kerstvakantie!!!!!
Ik tel serieus al af richting maart haha mooier weer.
Hahhaha sorry hoor maar ik vind de winter wel zo vreselijk, altijd al gevonden maar nu ons manneke steeds ziek is baal ik er nog veel meer van. Daarnaast heeft mijn man een longontsteking erbovenop gekregen, is het gewoon allemaal druk met vanalles kortom ik ben er ff helemaal doorheen.
sorry voor mijn geklaag...nog 3 dagen tot de kerstvakantie!!!!!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Grrr rotseizoen!
Ik vind de winter heerlijk! Ik hoop dat het ook nog flink gaat vriezen deze winter zodat we buiten kunnen schaatsen, ik heb er zin in .
Ja, oke, dit weer vind ik ook wat minder. Maar dat is vooral omdat ik met de kinderen niet lekker naar buiten kan. De regen mag van mij daarom minder, maar verder hoor je mij niet klagen.
Maar wel vervelend dat jullie ziek/verkouden zijn. Ik zit zelf ook snotverkouden op de bank en de kinderen zijn ook verkouden. Ben flink echinaforce aan het slikken, dan gaat het altijd sneller over bij mij. Dus hopelijk nu ook weer.
Ja, oke, dit weer vind ik ook wat minder. Maar dat is vooral omdat ik met de kinderen niet lekker naar buiten kan. De regen mag van mij daarom minder, maar verder hoor je mij niet klagen.
Maar wel vervelend dat jullie ziek/verkouden zijn. Ik zit zelf ook snotverkouden op de bank en de kinderen zijn ook verkouden. Ben flink echinaforce aan het slikken, dan gaat het altijd sneller over bij mij. Dus hopelijk nu ook weer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb ook een hekel aan winter en kou. Als het zoals vandaag hard waait, koud is én regent kan ik de herfst/winter écht vervloeken. Ik heb zo'n hekel aan die kou, je kunt met goed fatsoen niet buiten lopen. Doe mij maar altijd lente/zomer hoor! Heerlijk om zonder jas naar buiten te kunnen.
Gast- Gast
Ik heb er ook een hekel aan. Helemaal omdat we de laatste 2 jaren steeds buikgriep kregen met / rond de kerst. Eerst keek ik altijd uit naar kerst, maar tegenwoordig zie ik er tegenop. Vooral toen ik vanmiddag hoorde dat het Norovirus weer rondgaat.
Sterkte!
Sterkte!
Gast- Gast
Mijn man is ook echt flink beroerd en tsja daarbij is het ook nog eens een man.....en een man die ziek is......
Printje- Lady Post-a-lot
Rejoy. schreef:Ik heb ook een hekel aan winter en kou. Als het zoals vandaag hard waait, koud is én regent kan ik de herfst/winter écht vervloeken. Ik heb zo'n hekel aan die kou, je kunt met goed fatsoen niet buiten lopen. Doe mij maar altijd lente/zomer hoor! Heerlijk om zonder jas naar buiten te kunnen.
+1 heeeeeeeeerlijk de lente. Ik vervloek de winter ook regelmatig hahaha Sneeuw vind ik mooi voor een half uur en daarna mag het weer lente zijn hahahahaa
Printje- Lady Post-a-lot
Allereerst vervelend dat je ventje zo vaak ziek is nu!
Verder, ik vind de winter juist heerlijk! Lekker binnen gezellig maken.
Jammer dat het nu alleen zoveel regent, dan kun je niet echt naar buiten, maar verder hou ik wel van de winter, heb zelfs liever de winter dan de zomer.
Ik ben een kerstkindje, zal er wel mee te maken hebben.
Verder, ik vind de winter juist heerlijk! Lekker binnen gezellig maken.
Jammer dat het nu alleen zoveel regent, dan kun je niet echt naar buiten, maar verder hou ik wel van de winter, heb zelfs liever de winter dan de zomer.
Ik ben een kerstkindje, zal er wel mee te maken hebben.
Gast- Gast
Ik vind de winter stom
Ik vind sneeuw stom
Ik vind vroeg donker stom
Ik vind ijs stom
Ik vind vriezen stom
Voor de duidelijkheid... Ja, ik heb een hekel aan dit seizoen!
Hier nog 5 dagen tot kerstvakantie, woehoe!
Ik vind sneeuw stom
Ik vind vroeg donker stom
Ik vind ijs stom
Ik vind vriezen stom
Voor de duidelijkheid... Ja, ik heb een hekel aan dit seizoen!
Hier nog 5 dagen tot kerstvakantie, woehoe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Printje schreef:Mijn man is ook echt flink beroerd en tsja daarbij is het ook nog eens een man.....en een man die ziek is......
Ik vind de winter wel leuk als het vriest en de zon schijnt, dit kwakkelweer is verschrikkelijk.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Beterschap voor de ziekenboeg bij jou!
Ik ben ook niet zo'n winterfan. Hoewel ik het dan wel fijn vind om lekker warmpjes binnen te zitten en het daar gezellig te maken. En als je gewoon naar buiten kan, zonder dat het regent, ijzelt of iets anders, dan vind ik het beter te doen. Maar als ik kan kiezen heb ik liever lente en zomer!
Ik ben ook niet zo'n winterfan. Hoewel ik het dan wel fijn vind om lekker warmpjes binnen te zitten en het daar gezellig te maken. En als je gewoon naar buiten kan, zonder dat het regent, ijzelt of iets anders, dan vind ik het beter te doen. Maar als ik kan kiezen heb ik liever lente en zomer!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Lejow hahaha zo denk ik ook over de winter. Alles is STOM hahahahaha
Hoelang moet je nog werken tot je verlof?
Ik werk ma-do-vrij dus vandaar nog maar 3 maarrrr donderdag wordt wel een hele lange dag, savonds is onze kerstactiviteit.
Hoelang moet je nog werken tot je verlof?
Ik werk ma-do-vrij dus vandaar nog maar 3 maarrrr donderdag wordt wel een hele lange dag, savonds is onze kerstactiviteit.
Printje- Lady Post-a-lot
Bij ons ook, kerstdiner!
Ik ga 7 maart met verlof. Na de voorjaarsvakantie moet ik nog 2dgn werken en dan ga ik 5 wkn van te voren met verlof
Ik ga 7 maart met verlof. Na de voorjaarsvakantie moet ik nog 2dgn werken en dan ga ik 5 wkn van te voren met verlof
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben donderdagavond een sterrentocht (alle kinderen krijgen een lampion en lopen een route door de wijk, op verschillende punten wordt een gedeelte van het kerstverhaal gespeeld door de bovenbouwkinderen)
Vrijdagochtend een kerstontbijt, daarna een kerstviering en dan een welverdiende vakantie.
Vrijdagochtend een kerstontbijt, daarna een kerstviering en dan een welverdiende vakantie.
Printje- Lady Post-a-lot
Wij hebben nog hele dag les vrijdag pffffff
Lejow- Lady Post-a-lot
Pfff das minder, wij hebben dan altijd een viering en een ontbijt of lunch dat mag je zelf weten. Voor de rest altijd een rustig dagje want ook de kids zijn wel toe aan vakantie. Vooral na zo'n regendag als vandaag....niet naar buiten kunnen pfff
Printje- Lady Post-a-lot
Irritant he! En ik heb een jongensklas met allemaal fysieke mannetjes, ze maken elkaar helemaal gek!
Ik doe ook echt niks meer. Kids aan het werk, ik opruimen en klaar :p
Ik doe ook echt niks meer. Kids aan het werk, ik opruimen en klaar :p
Lejow- Lady Post-a-lot
Opruimen doen bij mij altijd de ouders als ik bij de viering zit
Daarna lekker samen kleuren/filmpje kijken/liedjes zingen en naar huis.
Ik heb over het algemeen niet echt een drukke klas, wel ietsje meer jongens maar niet echt hele drukke kinderen. Maar vandaag pffff sommige kinderen hahahahaha en wij hebben continuerooster dus ook tussendoor komen de kinderen niet buiten. Lang leve de speelzaal en ons afdakje zodat we toch heel even naar buiten kunnen.
Daarna lekker samen kleuren/filmpje kijken/liedjes zingen en naar huis.
Ik heb over het algemeen niet echt een drukke klas, wel ietsje meer jongens maar niet echt hele drukke kinderen. Maar vandaag pffff sommige kinderen hahahahaha en wij hebben continuerooster dus ook tussendoor komen de kinderen niet buiten. Lang leve de speelzaal en ons afdakje zodat we toch heel even naar buiten kunnen.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind de winter nooit erg maar dit jaar voel ik je frustratie, pff... het zal wel met de zwangerschap te maken hebben, maar ik ben in de afgelopen twee maanden al 3x flink ziek geweest, terwijl ik normaal nooit ziek ben eigenlijk. Ook de kinderen zijn ziek geweest en nu weer snotverkouden. Hopelijk knappen jullie allemaal snel op!!! En fijne laatste week
Gast- Gast
hahahaha dank je wel Arden, er zijn ook zoveel kinderen/mensen om me heen ziek, het steekt elkaar natuurlijk gewoon enorm aan.
jij ook veel beterschap!
jij ook veel beterschap!
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: