Grrr Hormonen!!!
+5
Printje
Annemie
Wennes
joyce0606
Poisongirl
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grrr Hormonen!!!
Ik word ergek van. Ik huil om alles, ook als er helemaal niets aan de hand is. Ben mega moe,nog steeds! Sorry moest t ff kwijt...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Grrr Hormonen!!!
Poisongirl schreef:Ik word ergek van. Ik huil om alles, ook als er helemaal niets aan de hand is. Ben mega moe,nog steeds! Sorry moest t ff kwijt...
vreselijk die hormonen!!! ik moest zelf janken toen ik werdt ontslagen uit het ziekenhuis (de meeste mensen lopen daar toch lachend uit)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Het hoort er allemaal bij meis hoe vervelend het ook is. Ik heb het echt tot maanden na de bevalling nog gehad. Ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Nou bij mij klopte dat ook hoor!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes schreef:Het hoort er allemaal bij meis hoe vervelend het ook is. Ik heb het echt tot maanden na de bevalling nog gehad. Ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Nou bij mij klopte dat ook hoor!
+1
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Wennes schreef:Het hoort er allemaal bij meis hoe vervelend het ook is. Ik heb het echt tot maanden na de bevalling nog gehad. Ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Nou bij mij klopte dat ook hoor!
+1
hier nog 1... haha!!
ik moet zeggen dat ik na het huilen altijd onwijs om mezelf moet lachen.. dus zie het positieve er van in...
Gast- Gast
Wennes schreef:Het hoort er allemaal bij meis hoe vervelend het ook is. Ik heb het echt tot maanden na de bevalling nog gehad. Ze zeggen 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Nou bij mij klopte dat ook hoor!
hahhaha volgens mij ben ik nog steeds aan het ontzwangeren dan.... die hormonen zijn nooit meer goedgekomen hier.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik herken het! Ik moest ook overal om huilen en ben de hele zwangerschap ontzettend moe geweest, ik was niet vooruit te branden. Het hoort er helaas bij! En (hoe cliché het ook is) het is voor een goed doel!
Gast- Gast
Heel herkenbaar dus + 1Alex schreef:Ik herken het! Ik moest ook overal om huilen en ben de hele zwangerschap ontzettend moe geweest, ik was niet vooruit te branden. Het hoort er helaas bij! En (hoe cliché het ook is) het is voor een goed doel!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Herken het ook wel hoor, die hormonen.
Heb ze ook niet altijd onder controle, dat gaat nog wat worden als ik straks 9 maanden ga ontzwangeren.... hahaha....
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Hahaha ik heb er nu ook al weer "last" van
En idd 9 maanden na de bevalling ontzwangeren klopte bij mij ook!
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Hahaha ik heb er nu ook al weer "last" van
Gefeliciteerd!
Ik loop ook alweer overal om te janken. Echt heel irritant. Ik moet al bijna huilen als ik een klein babytje zie. Omdat ie zo lief en schattig is
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, hier ook hoor.
Ik ben altijd al een vreselijk emotionele druif geweest.
Dat is sinds de eerste zwangerschap alleen maar erger geworden!
Ik ben altijd al een vreselijk emotionele druif geweest.
Dat is sinds de eerste zwangerschap alleen maar erger geworden!
Gast- Gast
Ik heb me na de laatste echo een kwartier jankend opgesloten in de ziekenhuis wc (invalide toilet nog wel), tot mijn man dreigde iemand van het personeel erbij te halen of de deur in te schoppen...
Nu kunnen we daar zo om lachen!!
En ik kan nu ook overal om huilen, echt overal om
Morgen ook echt een rustdag zonder bezoek ed ingepland, kan ik ff een dagje janken
Morgen ook echt een rustdag zonder bezoek ed ingepland, kan ik ff een dagje janken
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 10:44; in totaal 2 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
ProudMama schreef:Ik heb me na de laatste echo een kwartier jankend opgesloten in de ziekenhuis wc (invalide toilet nog wel), tot mijn man dreigde iemand van het personeel erbij te halen of de deur in te schoppen...
Hahaha, zo ken ik er nog 1 met toiletten in het ziekenhuis... maar dan het mannen toilet... ahum...
vlak voordat wij de 20 wkn echo kregen was ik zo zenuwachtig dat ik nog ff naar het toilet moest... ik zit daar rustig op het toilet hoor ik mijn vriend in 1 x praten... ik zo wat doe jij nou op het vrouwen toilet ?? Hij zo, nou... je bent wel erg nerveus of niet... want dit is namelijk het heren toilet... ik moest er toch wel om lachen...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» oh help.....zijn dit nog hormonen?
» Hormonen?!
» Hormonen of wat? Herkenbaar?
» restantje hormonen of WTF?
» hormonen en werken
» Hormonen?!
» Hormonen of wat? Herkenbaar?