wehkamp
+4
Niekske
tweeling
Pussycat
mauwmauw
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
wehkamp
ik heb iets besteld bij wehkamp,en een acceptgiro erbij gekregen,nu heb ik 1 ding retour gestuurd(is al opgehaald)weet iemand of ik het totaal bedrag alsnog moet betalen,of kan ik het bedrag van het retour gezonden artikel van het totaal afhalen.Kan op hun site er niet echt wijs uit worden.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: wehkamp
Meestal is het dan toch zo dat je vanzelf een acceptgiro krijgt opgestuurd wat het bedrag nu is?
Tenminste dat is mijn ervaring wel bij andere winkels, maar dat zal voor wehkamp vast niet anders zijn?
Tenminste dat is mijn ervaring wel bij andere winkels, maar dat zal voor wehkamp vast niet anders zijn?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als ik iets terug stuur en het andere wel wil houden vd wehkamp trek ik het bedrag gewoon van het totaalbedrag af en betaal dat. Nog nooit iets over gehoord
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Bij H&M moet je gewoon het bedrag van de retour gestuurde spullen van het totaal aftrekken (en dan 1 euro retour-kosten erbij optellen) en dat dan overmaken. Lijkt me ook het meest logische... Dat staat zo op de leverbon, kun je daar niks op vinden bij deze bestelling?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wacht na een retour altijd een paar dagen tot ik een mailtje krijg met mijn openstaande saldo, of ik kijk op de site wat mijn saldo is.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
+1!Beachgirl_24 schreef:Ik wacht na een retour altijd een paar dagen tot ik een mailtje krijg met mijn openstaande saldo, of ik kijk op de site wat mijn saldo is.
En betaal dan via Ideal, kan rechtstreeks op de website:)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
tweeling schreef:Als ik iets terug stuur en het andere wel wil houden vd wehkamp trek ik het bedrag gewoon van het totaalbedrag af en betaal dat. Nog nooit iets over gehoord
Zo doe ik dat ook.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ookAngela_1986 schreef:tweeling schreef:Als ik iets terug stuur en het andere wel wil houden vd wehkamp trek ik het bedrag gewoon van het totaalbedrag af en betaal dat. Nog nooit iets over gehoord
Zo doe ik dat ook.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: