Op zoek naar een nieuwe camera...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op zoek naar een nieuwe camera...
Gister zei ik tegen m'n vriend "ik denk dat ik van m'n verjaardag maar een nieuwe camera vraag, de knopjes van deze werken niet meer zo lekker". Dat had ik beter niet kunnen zeggen: Vandaag maakte ik wat foto's om spulletjes op marktplaats te zetten en *floep* nu doet de camera helemaal niks meer...
Nou wil ik dus graag een nieuw toestel en wilde van jullie graag horen wat jullie een fijn toestel vinden!
Ik wil 'm hebben om snel leuke kiekjes te schieten op verjaardagen, feestjes, op vakantie, etc. Voor 'mooie' foto's heb ik een DSLR.
Wat ik aan deze camera niet fijn vond (Sony Cybershot) was dat de flitser altijd best lang moest laden (ook als deze niet nodig was) en ik dus niet zomaar even snel een foto kon maken...
Nou wil ik dus graag een nieuw toestel en wilde van jullie graag horen wat jullie een fijn toestel vinden!
Ik wil 'm hebben om snel leuke kiekjes te schieten op verjaardagen, feestjes, op vakantie, etc. Voor 'mooie' foto's heb ik een DSLR.
Wat ik aan deze camera niet fijn vond (Sony Cybershot) was dat de flitser altijd best lang moest laden (ook als deze niet nodig was) en ik dus niet zomaar even snel een foto kon maken...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Op zoek naar een nieuwe camera...
Ik zou zeggen, een Canon ixus versie!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een nieuwe camera. RIP EOS 400D
» Op zoek naar een nieuwe baan...
» Op zoek naar een nieuwe fiets!
» Nieuwe camera
» Welke video camera is dit? Ik zoek hem...
» Op zoek naar een nieuwe baan...
» Op zoek naar een nieuwe fiets!
» Nieuwe camera
» Welke video camera is dit? Ik zoek hem...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: