Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe camera

Ga naar beneden

Nieuwe camera Empty Nieuwe camera

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:13

Ik twijfel of ik een nieuwe camera zal kopen. Ik heb ooit 5 jaar geleden een dure camera gekocht die ik bijna nooit heb gebruikt. Ik heb nooit echt gesnapt hoe hij werkte en hij maakte nooit mooie fotos. Nu wil ik graag een andere omdat deze maar 7,2 megapixels heeft.

Alleen twijfel ik nog omdat ik niet weet wat ik dan met deze oude moet doen. En of ik die nieuwe wel veel zal gaan gebruiken. Vroeger maakte ik veel fotos met mijn telefoon maar deze is kapot gegaan. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe camera Empty Re: Nieuwe camera

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:20

Je camera was waarsachijnlijk gewoon crap, want 7,2 megapixel is meer dan zat. Daarmee kun je prachtige platen schieten, maar als je een lens er op heb zitten die gewoon niet goed is, dan blijft het een lelijke foto worden. Zelfde geld voor telefoons; die foto's lijken mooi tot je het op iets anders bekijkt dan een telefoon laughcry

Wat mankeert er eigenlijk aan je huidige foto's? Als je beter weet wat je mist, kun je ook beter kijken of het waard is om het aan te schaffen...

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 3:22

Wat was er mis met de foto's? Denk niet dat dat aan het aantal MP zal liggen.
Welke had je?

Je zou kunnen kijken of die camera via Marktplaats nog wat oplevert en dan een nieuwe kopen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:23

Ik heb de samsung i70. Ik heb hem toen ooit gekocht omdat hij een mooi uiterlijk had maar ik wist niet of hij goed was Nieuwe camera 878948377

Feit is dat ik er niet veel verstand van heb en met deze camera is het onmogelijk om mooie fotos te maken. Vaak wazig en onduidelijk. Ik heb hem vaak meegenomen op vakantie en dan kwam ik thuis met lelijke fotos Nieuwe camera 394967

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 3:27

Zonde! Dat zou niet moeten nee.

Ik hou zelf totaal niet van het merk Samsung, ben ook ontevreden over ongeveer alles wat ze produceren.
Maar kies lekker voor een Canon, Nikon of Panasonic. Dat zijn goede camera merken. Van die merken als Samsung die van alles wat maken, zou ik zelf niet zo snel voor kiezen. Kies voor een merk dat een goede lens en sensor heeft.
Het aantal megapixel maakt tegenwoordig echt niet meer uit. Pas als je op posterformaat gaat printen heeft 20 mp een meerwaarde, maar anders kan je met 7 of 10 echt wel uit de voeten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:34

Ik denk er nu over om deze te kopen de Sony DSC-W610. Heb je enig idee of dit een goede is? Ik heb er totaal geen verstand van ik zoek een makkelijke camera waarmee ik op vakantie fotos kan maken.

Deze kost maar 85 euro. Die ik nu heb was geloof ik 300 euro. Ik heb er echt spijt van dat ik die ooit gekocht hebt!

Laatst aangepast door Kenza op wo 8 aug 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:35

Zoals Marin het netjes verwoord, zeg ik het gewoon even grof: Samsung is inderdaad je reinste crap smile

Sorry voor samsungfans.

Sony zou ook niet mijn keuze zijn, maar zit een stapje boven Samsung. Ik zou Canon, Nikon of Panasonic proberen, wat Marin zegt. Een sony van 85 euro gaat denk ik ook niet beter zijn dan je huidige Samsung als ik eerlijk ben.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 8 aug 2012 - 3:37

Ik zou geen camera van 85 euro kopen en verwachten dat ie goed is. Ook al is het Sony.
En Sony is inderdaad wel beter dan Samsung, maar ik blijf bij Canon, Nikon en Panasonic. Daar heb je voor tussen de 100 en 200 euro ook echt prima camera's.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 3:43

Ja misschien hebben jullie gelijk. 85 euro is ook niet veel voor een camera. Misschien dat ik daarom maar even door moet sparen voor een betere.

Maar toch bedankt voor jullie adviezen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: