Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke video camera is dit? Ik zoek hem...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welke video camera is dit? Ik zoek hem... Empty Welke video camera is dit? Ik zoek hem...

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 8:39

Jaren geleden had mijn ex een video camera geleend van vrienden. Hij was wit en smal en in plaats van in de breedte liep hij in de lengte. Was zo'n handig dingetje, zou hem graag aanschaffen maar mijn ex is mijn ex en heb ik al jaren niet gesproken. Probeer hem te zoeken op Google maar vind niks... Het was een digitale videocamera volgens mij.

Iemand een idee?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke video camera is dit? Ik zoek hem... Empty Re: Welke video camera is dit? Ik zoek hem...

Bericht  Derpy di 11 jun 2013 - 8:49

Bedoel je een Flip-camera?
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Welke video camera is dit? Ik zoek hem... Empty Re: Welke video camera is dit? Ik zoek hem...

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 10:11

Ja hij lijkt er wel erg op maar zo te lezen is het vooral in Amerika een rage en hier niet. Ergens anders lees ik weer dat het niet meer geproduceerd wordt... Jammer... Ik kan wel vragen of een vriendin het voor me meebrengt uit Amerika maar dan hebben we er niks aan op onze reis die daarvoor is... Morgen nog even verder zoeken, eerst maar gaan slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 10:12

Ja volgens mij was het er zo eentje! Bedankt voor het meedenken in ieder geval Very Happy

Welke video camera is dit? Ik zoek hem... Images?q=tbn:ANd9GcS2pkO4afFdoESL_WY30QC8Cy-3095aiFWHCNLPGkcIL4Zv3nCM

Gast
Gast

Bericht  Derpy di 11 jun 2013 - 23:38

Je hebt ze ook van andere merken. Muvi's zien er ongeveer hetzelfde uit.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 21:50

Die muvi's zijn echt zwaar mini... Helaas niks kunnen vinden zo wat ik eigenlijk wilde, jammer...

Gast
Gast

Bericht  Willem za 22 jun 2013 - 22:15

Zo'n Flip heb ik ook, best een leuk dingetje. Ik heb deze ooit gewonnen bij BNN. Zag toevallig dat het ook gebruikt werd als handycam in Nick & Simon, die Suid-Afrikaanse Droom. Dus dan neem ik toch aan dat ze ook hier nog wel ergens verkrijgbaar moeten zijn. Wel een ideale camera om mee te nemen op reis, hopelijk kan je er nog eentje vinden voor je vertrek.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 22:41

Ja ben net weer gaan zoeken en kom op de Toshiba Camileo B10 maar de recensies zijn niet echt lovend... Ze verkopen die flips niet meer in Nederland, volgens mij wel in het buitenland. Maar goed, ik ga nou niet echt op vakantie om daar te gaan shoppen, volgens mij is daar niet eens tijd voor en verlaten we zo snel mogelijk de bewoonde wereld.

Gast
Gast

Bericht  Ellusss zo 23 jun 2013 - 6:55

Ik wilde ooit ook zo'n flip kopen maar ben uiteindelijk thuis gekomen met een Kodak Sport zx3 (ondertussen is de zx5 er ook al). Deze kan ook onder water en ik moet zeggen, waaaauw! Top ding! Haha Very Happy 
Als je meer wilt weten vraag maar smile
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:15

Hey bedankt voor de tip! Maar als ik hem zoek vind ik geen suggesties waar ik hem kan kopen? Hij heeft ook wel dat zelfde idee inderdaad. Grappig dat hij onder water kan. Was hij duur?

Gast
Gast

Bericht  Ellusss zo 23 jun 2013 - 8:49

Hmm.. Had idd nog niet gekeken of hij wel of niet nog te koop was.. Kan hem nu zo idd ook nergens vinden.. confused Kan zo ook niet vinden ofnze een soortgelijk iets ervoor terug hebben. 
Ik had hem toen iig bij de dixons vandaan voor, ik meende, €110 incl. 8 gb geheugenkaart (was wel aanbieding toen, anders zou ik in totaal dacht rond €150 kwijt zijn). Zou jammer zijn als Kodak hem eruit heeft gedaan want het is echt ideale camera!

Edit: op Marktplaats zie ik er wel aardig wat staan, zowel de 3 als de 5.. Maar weet dus niet of je dat wil etc. Wink
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bazinga zo 23 jun 2013 - 9:05

Wat is er zo bijzonder aan zo'n camera dan? Is 't echt z'n formaat? Of.. kan-ie iets bijzonders? Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 9:19

Bazinga schreef:Wat is er zo bijzonder aan zo'n camera dan? Is 't echt z'n formaat? Of.. kan-ie iets bijzonders? Wink

Gewoon een handig formaat. Ik wil niet een camera met zo'n zijklepje, zo suf haha. Ja het is echt zo een formaat.

En bedankt voor het meezoeken El! Maar ik wil hem zo snel mogelijk dus ga ff kijken voor die ik al had gevonden smile.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 23 jun 2013 - 9:21

Kwaliteit is wel goed? Mijn broertje is binnenkort jarig en wil al heel lang een camera! Maar zo'n klein ding is meer iets voor hem! Maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 9:34

Bazinga schreef:Kwaliteit is wel goed? Mijn broertje is binnenkort jarig en wil al heel lang een camera! Maar zo'n klein ding is meer iets voor hem! Maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn..

Geen idee maar meestal hebben mannen een hogere standaard met dat soort dingen en ik een hele lage :P

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 23 jun 2013 - 9:37

Deze man wordt 15 en wilt videoclips opnemen voor z'n band... Eerdergenoemde man speelt 2 liedjes op z'n gitaar...

Weet niet hoe hoog zijn eisen zijn Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 9:38

lol!

Gast
Gast

Bericht  Ellusss zo 23 jun 2013 - 19:41

Graag gedaan zus!

Jaa, ik vind de kwaliteit echt goed, beter dan verwacht. Heb zo even geen foto's of filmpjes bij de hand maar kan eventueel wel iets opzoeken? Of anders even kijken of er op youtube iets staat.
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: