Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

+5
Marsy28
Linda
Fearie
Caribbeanlover
studiebol
9 plaatsers

Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  studiebol do 27 dec 2012 - 9:50

Wij zitten er sterk over te denken om aankomend jaar toch te gaan vliegen als we op vakantie gaan, niet lang hoor ik zoek eigenlijk wel iets wat binnen 4 uur te vliegen is. Maar nu had ik iets gezien en toen zag ik dat de transfertijd toch ook weer 1 uur en 15 minuten is.

Voor de gene wie er wel eens vliegt met de kids hoe houd je ze al die tijd bezig en dus wat rustig voor de mede mens Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Fearie do 27 dec 2012 - 9:53

Ik lees ff mee :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Caribbeanlover do 27 dec 2012 - 11:18

Ze door het vliegtuig heen en weer laten lopen..................dat is wat ik wel eens hoor nl.

Tip; zoek iets uit met een kortere transfer, keuze zat zou ik zo zeggen. Egypte is langer dan 4 uur, maar een kinderbestemming bij uitstek.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  studiebol do 27 dec 2012 - 20:53

CL, dat valt soms nog best tegen met een korte transfer, en wat wij willen zeg maar die combinatie is niet altijd even makkelijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Fearie do 27 dec 2012 - 21:10

studiebol schreef:CL, dat valt soms nog best tegen met een korte transfer, en wat wij willen zeg maar die combinatie is niet altijd even makkelijk.

Wij gaan naar Ibiza, transfer is 2 uur vliegen en een half uur met de bus. Dus dat zou te doen moeten zijn :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Linda do 27 dec 2012 - 21:18

Wij gaan binnenkort naar Egypte. Ik neem als handbagage zo'n klein koffertje mee, daar doe ik wat speelgoed en potloden enzo in. Ook nemen we de iPad mee, daar zet ik wat leuke apps op en een film. Voor de rest inderdaad een beetje heen en weer lopen.
Het is 4,5 uur vliegen en nog 5 kwartier transfer. Pittige reis dus.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Marsy28 do 27 dec 2012 - 21:23

Ik ben zo blij dat jullie hier vantevoren over nadenken. Ik ben gek op kinderen en pedagoog maar allejezus, wat heb ik een lást gehad van kinderen in het vliegtuig. Tijdens mijn reis naar Bangkok heb ik gewoon 10 uren naast een krijsend kind gezeten. Ik dacht echt dat de mensen eromheen zouden ontploffen, incl. ik, de ouders leek het weinig te doen, ze deden er vrijwel niks aan. Koppijn de hele reis en natuurlijk geen oog dicht kunnen doen. Snap dat je soms ook moet vliegen met kinderen maar ik vind het dodelijk irritant. Trouwens hetzelfde in een restaurant, alleen kun je dan nog een babysitter nemen. Ik weet ook echt niet wat ik zou doen als ik kinderen zou hebben, ik zou het zo vervelend vinden als mensen, die ook honderden zo niet duizenden euro's hebben betaald voor een vlucht of naar een restaurant komen voor gezelligheid, dat die dan last hebben van MIJN kind.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Laced do 27 dec 2012 - 21:37

Wij zijn afgelopen zomer naar Menorca gevlogen met onze zoon van (toen) 10,5 maand. We hadden bewust gekozen voor een vlucht om 6uur in de ochtend, zodat hij s'nachts in de auto nog kn slapen. Nou,vanaf het moment dat hij in de auto zat, heeft hij geen oog meer dicht gedaan. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten was hij zo doodmoe, dat hij alleen nog maar kon huilen. Ik heb me zo opgelaten gevoeld, ondanks dathet een vlucht was waar meerdere (kleine) kindjes waren, voelde ik mij ontzettend bekeken. Na een vluchtvan 2 uur en 5 minuten, viel hij de laatste 5 minuten in slaap Laughing. Daarna moesten wij ook nog 1,5 uur in de bus zitten, maar in de bus heeft hij de heletijd lief geslapen. Op de terugweg ging het veel beter!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  peach vr 28 dec 2012 - 1:39

Laced schreef:Wij zijn afgelopen zomer naar Menorca gevlogen met onze zoon van (toen) 10,5 maand. We hadden bewust gekozen voor een vlucht om 6uur in de ochtend, zodat hij s'nachts in de auto nog kn slapen. Nou,vanaf het moment dat hij in de auto zat, heeft hij geen oog meer dicht gedaan. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten was hij zo doodmoe, dat hij alleen nog maar kon huilen. Ik heb me zo opgelaten gevoeld, ondanks dathet een vlucht was waar meerdere (kleine) kindjes waren, voelde ik mij ontzettend bekeken. Na een vluchtvan 2 uur en 5 minuten, viel hij de laatste 5 minuten in slaap Laughing. Daarna moesten wij ook nog 1,5 uur in de bus zitten, maar in de bus heeft hij de heletijd lief geslapen. Op de terugweg ging het veel beter!

In welk hotel/appartement zaten jullie? Wij zitten ook ge denken aan menora voor de vakantie.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Linda vr 28 dec 2012 - 1:54

Ik neem overigens ook heel pedagogisch onverantwoord een speen mee die ze de hele reis bij haar mag houden. Embarassed Lekker zoethoudertje.
Ik ben ook wel een beetje bang om met een huilend kind te zitten. Zeker ook door de druk in haar oren met landen en stijgen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Coco vr 28 dec 2012 - 4:15

Speen is ook fijn met opstijgen en landen voor de oren! Of een flesje drinken. En neusspray (op advies van doktersassistente)!

Wij hebben de stoelen helemaal voorin geboekt op de eerste rij met extra beenruimte en een wand ervoor, daar hebben ze de hele vlucht op de grond gespeeld met auto'tjes, kleuren, puzzels. We hadden ook de dvdplayers mee maar niet gebruikt de heenweg. Ze waren veel te druk samen met nog een jochie dat erbij kwam. Ze zijn ook niet verder dan de tweede rij geweest. Op de wand voor ons mochten ze ook van die raamstickers plakken voor in de auto. Zijn ze ook lang mee bezig geweest. Als je de mogelijkheid nog hebt zou ik dus zoiets boeken. Moet er zelf niet aan denken dat ze het hele vliegtuig doorgaan. Daarvoor waren we ook al 3 uur met de trein geweest en toch hebben ze zich prima gedragen.

De terugweg hadden we geen stoelen geboekt en zaten dus krapper en dat was een minder succes, maar toen vlogen we ook 's avonds en waren ze al moe, ze hebben toen wel dvd's gekeken en gekleurd. Verder bezig gehouden met chips Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Fortissimo vr 28 dec 2012 - 4:37

Naar Gumbet/Bodrum zit een transfer van een half uur, drie kwartier (Turkije). Vliegen is ruim 2,5 uur.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig Empty Re: Vliegvakantie, hoe houd je de kids bezig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum