Pasta recepten
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pasta recepten
Als ik pasta maak is het altijd macaroni met gehakt, lasagne of spaghetti bolognese of tagliatelle met zalm en spinazie. Soms ook nog pasta met kip en pesto, maar daar houdt het echt mee op. Wat zijn jullie lekkerste pasta-recepten? Ik ben toe aan wat nieuwe inspiratie!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Pasta recepten
http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Lekker/Recepten-zoeken/Gevonden-recepten/Recept-Detail/27572/Tagliatelle-met-groene-kool-en-geitenkaas/?dish=1
Deze vind ik erg lekker
Groene kool heb ik vervangen voor witte kool toen er geen groene kool was
En ik had er zelf nog cherrytomaatjes bij gedaan
Die verse tuinkruiden mix kon ik niet vinden dus had ik zo'n kuipje bouillon genomen van tuinkruiden
Zout heb ik er uit gelaten en wat meer peper en een scheut chilisaus toegevoegd
Deze vind ik erg lekker
Groene kool heb ik vervangen voor witte kool toen er geen groene kool was
En ik had er zelf nog cherrytomaatjes bij gedaan
Die verse tuinkruiden mix kon ik niet vinden dus had ik zo'n kuipje bouillon genomen van tuinkruiden
Zout heb ik er uit gelaten en wat meer peper en een scheut chilisaus toegevoegd
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Pasta carbonara: spaghetti koken, in koekenpan pancetta en knoflook bakken, knoflook uit de pan halen als deze bruin word. Spaghetti afgieten, bij de pancetta doen, 2 losgeklopte eieren er door roeren met parmezaanse kaas (40 gram ongeveer) en klaar is Kees. Nouja, nog wat peper toevoegen eventueel en op het bord nog wat kaas over ja pasta.
Of pasta koken, wat spekjes uitbakken, courgette, prei en champignons er bij, gerookte kip in reepjes er bij, potje boursin cuisine light er bij en dit even verwarmen.
Of pasta koken, wat spekjes uitbakken, courgette, prei en champignons er bij, gerookte kip in reepjes er bij, potje boursin cuisine light er bij en dit even verwarmen.
Gast- Gast
Verse pasta, 5 tenen knoflook, grote garnalen, chilipepertje, peterselie en olijfolie. Je maakt zeg maar de ''saus'' van flink wat olijifolie, daar gaar je de garnalen in, doe je knoflook bij, chilipepertje fijn snijden en erbij doen, flink veel peterselie fijnhakken en erbij doen, peper en zout. Verse pasta erbij en klaar! Heerlijk!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Pasta met cajun kruiden, kipfilet, paprika, ui en champignons vind ik erg lekker! Of met broccoli, kaas erover en even in de oven zetten!
Pasta met garnalen en parmezaanse kaas.
Kipfilet marineren in balsamico azijn, spinazie, tomaat en tortellini/of andere pasta, dit maak ik de laatste tijd vaak en is echt heel lekker!
Garnalen, champignons, en boursin, ook erg lekker.
Pasta met garnalen en parmezaanse kaas.
Kipfilet marineren in balsamico azijn, spinazie, tomaat en tortellini/of andere pasta, dit maak ik de laatste tijd vaak en is echt heel lekker!
Garnalen, champignons, en boursin, ook erg lekker.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
pasta met olijfolie, gamba's, knoflook, pesto, zongedroogde tomaten, rucola.
Pasta met italiaanse tomatensaus met gehaktballen (gehakt, veel knoflook, ei, paneermeel, ketjap, italiaanse kruiden, peper, zout, balletjes maken. Sause: gezeefde tomaten, chilipepertje, kruiden, peper, zout, ketjap, beetje ketchup en chilisaus).
Pasta met champignon/kip saus
Pasta carbonara, allemaal lekker!
Pasta met italiaanse tomatensaus met gehaktballen (gehakt, veel knoflook, ei, paneermeel, ketjap, italiaanse kruiden, peper, zout, balletjes maken. Sause: gezeefde tomaten, chilipepertje, kruiden, peper, zout, ketjap, beetje ketchup en chilisaus).
Pasta met champignon/kip saus
Pasta carbonara, allemaal lekker!
Gast- Gast
Die Harrison noemt met gehaktballetjes is echt super lekker als je ipv ketjap een flinke scheut sojasaus door het gehakt doet en later ook nog een beetje door de saus. Klinkt misschien raar maar is echt heel lekker!
Wat ik ook lekker vind is spinazie stoven met veel knoflook, eventueel nog andere groente toevoegen. Kookroom erbij en en dan een heel zakje (oude) geraspte kaas zodat je verse kaassaus krijgt
Wat ik ook vaak doe is gevulde courgette, paprika of aubergine maken en dan door de gekookte pasta alleen nog een lepel kruidenkaas mensen. Of kipfilet insnijden en vullen met mozzarella en tomaat, beetje pesto eroverheen en in de oven. Dat kun je gewoon los serveren, pasta hoeft van mij niet altijd met saus erdoor.
Wat ik ook lekker vind is spinazie stoven met veel knoflook, eventueel nog andere groente toevoegen. Kookroom erbij en en dan een heel zakje (oude) geraspte kaas zodat je verse kaassaus krijgt
Wat ik ook vaak doe is gevulde courgette, paprika of aubergine maken en dan door de gekookte pasta alleen nog een lepel kruidenkaas mensen. Of kipfilet insnijden en vullen met mozzarella en tomaat, beetje pesto eroverheen en in de oven. Dat kun je gewoon los serveren, pasta hoeft van mij niet altijd met saus erdoor.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» leuke makkelijke recepten, eenpans/ oven/ pasta
» pasta met vis
» pasta
» Pasta saus
» roomsausje voor bij de pasta
» pasta met vis
» pasta