Ga jij overlast vuurwerk melden op het vuurwerkmeldpunt?
+26
Caresses
Charles
Tyrael
Fortissimo
Annemoontje
Lady Starstruck
Fayebella
Ella
liesje
Sarah1985
Ayla
Chocoholic
Jerry
Rush
Lilypie
Mari
Exogenesis
Susan
Shisha
Inge
VeryCherry
girli
Blond
studiebol
Printje
rapa nui
30 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ga jij overlast vuurwerk melden op het vuurwerkmeldpunt?
Heb je of ga jij overlast van vuurwerk melden bij het vuurwerkmeldpunt?
Wil je dan ook echt een vuurwerkverbod voor consumentenvuurwerk?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Ga jij overlast vuurwerk melden op het vuurwerkmeldpunt?
Dan kunnen we dit al weken doen, rotjong met zijn vuurwerk al wekenlang. Melden doen we niet, heeft volgens mij totaal geen nut, zodra de politie er is zijn ze allang gevlogen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wat vind je overlast dan?
Want hier wordt al best veel vuurwerk afgestoken maar ik heb er geen last van, ik zie regelmatig mooi siervuurwerk en dan kijk ik even. Tuurlijk wordt hier ook wel wat harder geknald en daar houd ik dan niet van maar ik heb er geen last van.
Of het afgeschaft moet worden weet ik niet, ik ben zelf niet zo'n held met vuurwerk dus ik kijk vaak van een enorme afstand Maar ik zou het voor mijn vriend bijv wel sneu vinden die vind het echt leuk om iets af te steken zeg maar.
Want hier wordt al best veel vuurwerk afgestoken maar ik heb er geen last van, ik zie regelmatig mooi siervuurwerk en dan kijk ik even. Tuurlijk wordt hier ook wel wat harder geknald en daar houd ik dan niet van maar ik heb er geen last van.
Of het afgeschaft moet worden weet ik niet, ik ben zelf niet zo'n held met vuurwerk dus ik kijk vaak van een enorme afstand Maar ik zou het voor mijn vriend bijv wel sneu vinden die vind het echt leuk om iets af te steken zeg maar.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie het nut niet van melden. "Ergens hier in de buurt staat iemand knalvuurwerk af te steken". Lijkt me een fantastische melding
Het liefst zou ik consumentenvuurwerk afschaffen voor mensen die er niet verstandig mee omgaan. Lijkt me echter niet haabaar.
Het liefst zou ik consumentenvuurwerk afschaffen voor mensen die er niet verstandig mee omgaan. Lijkt me echter niet haabaar.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Absoluut niet, zie echt geen reden waarom ik het ergens zou melden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik meld het ook niet, ik ervaar het ook niet als overlast. Ik schrik altijd even van de knal en op oudejaarsdag vind ik het wat vervelend als er rotjes worden afgestoken.
Ik ben ook tegen een verbod op consumentenvuurwerk. Ik vind het een mooie traditie en geniet ook echt van het siervuurwerk dat afgeschoten wordt ook al koop ik zelf nooit wat en ben ik bang om het zelf af te schieten. Ik zou niet snel op oudejaarsavond naar een groot vuurwerk gaan dat bv door de gemeente wordt afgeschoten. Zou er dan geen zin in hebben om naar een speciale plek toe te gaan.
Ik was alleen benieuwd omdat er overal gezegd wordt dat er al zo veel meldingen zijn.
Ik ben ook tegen een verbod op consumentenvuurwerk. Ik vind het een mooie traditie en geniet ook echt van het siervuurwerk dat afgeschoten wordt ook al koop ik zelf nooit wat en ben ik bang om het zelf af te schieten. Ik zou niet snel op oudejaarsavond naar een groot vuurwerk gaan dat bv door de gemeente wordt afgeschoten. Zou er dan geen zin in hebben om naar een speciale plek toe te gaan.
Ik was alleen benieuwd omdat er overal gezegd wordt dat er al zo veel meldingen zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben trouwens gek op vuurwerk en ik schrik nergens van. De tijd dat ik illegaal vuurwerk afstak is al lang geleden hoor, maar hoe harder de knallen, hoe leuker ik het vind ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hier is het elke week wel oud&nieuw geloof ik qua vuurwerk ;-)studiebol schreef:Maar wat vind je overlast dan?
Ik heb er ook geen last van eigenlijk, mits men bv echt dieren of mensen lastig gaat vallen of spullen kapot gaan maken met het vuurwerk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Nee. Er wordt hier door wat jongeren wel eens wat geknalt maar ik heb er geen last van.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind dat er best strengere sancties mogen staan op vuurwerk afsteken buiten 31 december. Ezra kan bijvoorbeeld drie keer niet naar equitherapie, een week voor en een week na Oud en Nieuw, omdat de paarden kunnen schrikken van het vuurwerk. Heel logisch van onze equitherapeute, maar wel te gek voor woorden dat het zo moet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Oh, ik zou heel graag een aantal mensen een vuurwerkverbod willen opleggen, maar ik zou niet weten hoe je ze te pakken krijgt.
Hier in de buurt knallen ze echt met hard spul, vooral in de avond en tegen de nacht, maar ik heb geen idee wie dat doet.
Hier in de buurt knallen ze echt met hard spul, vooral in de avond en tegen de nacht, maar ik heb geen idee wie dat doet.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb echt helemaal niks met vuurwerk. Vind het doodeng. Ik hoop dat op een dag alleen nog van 22.00 mag afgestoken worden. Ik snap sowieso ht nut niet van vuuwerk overdag.
Toen ik 7 was heb ik gezien hoe mn pa zn vinger spleten nadat er een strijker in zn hand geklapt was, nee ik vind het niks.
Een melding heeft denk ik weinig zin.
Toen ik 7 was heb ik gezien hoe mn pa zn vinger spleten nadat er een strijker in zn hand geklapt was, nee ik vind het niks.
Een melding heeft denk ik weinig zin.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
nee, ik ga niks melden.
Het is maar 1 keer per jaar, laat ze maar lekker gaan..
Hier knalt het ook regelmatig, maar daar kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk over maken .
Het is maar 1 keer per jaar, laat ze maar lekker gaan..
Hier knalt het ook regelmatig, maar daar kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk over maken .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Nee, ik vind het alleen wel vervelend dat ze hier illegaal vuurwerk afsteken in het fietstunneltje. Dat knalt zo hard dat ik van de week m`n telefoon in m`n eten liet vallen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou het niet melden, tenzij er gevaarlijke situaties ontstaan, maar volgens mij kun je in dat geval ook de politie gewoon bellen.
En ik ben niet voor vuurwerkverbod voor consumenten...
En ik ben niet voor vuurwerkverbod voor consumenten...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
rapa nui schreef:Heb je of ga jij overlast van vuurwerk melden bij het vuurwerkmeldpunt?
Nope, maar hoorde gisteren op het nieuws dat er in de afgelopen 5 dagen (sinds het bestaat) al 16.000 meldingen waren gedaan. Je pakt er de individuelen niet mee op, maar het laat in ieder geval wel merken hoeveel overlast vuurwerk kan geven.
Ja, daar ben ik zeker voor. Te veel mensen kunnen de verantwoording niet dragen, voornamelijke de wat jongere groep. En sowieso heb ik een hekel aan die enorme knallen (what's the fun in that? ) dus als dat verboden zou worden; geweldig!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Hier knalt het het hele jaar door, dan blijf ik bellen
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
nee en wil ook geen verbod. Ik ken teveel mensen die helemaal gek op vuurwerk zijn hele jaar ervoor sparen en helemaal blij zijn nu. Hier word ook al mega veel afgeschoten ook illegaal maar zou er nooit een melding van maken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik vind een verbod eerlijk gezegd ook een beetje overdreven... natuurlijk zijn er mensen die er niet mee om kunnen gaan, maar dat heb je wel met meer dingen.
Dan kun je wel meer gaan verbieden..
Dan kun je wel meer gaan verbieden..
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
nee meld het niet en een verbod brengt alleen maar meer illigaal vuurwerk. en wat er nu het meeste afgestoken word is al illigaal.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Shisha schreef:Nee. Er wordt hier door wat jongeren wel eens wat geknalt maar ik heb er geen last van.
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb er hier ook geen last van, nog niks gehoord. Maar ik vind het in deze dagen absoluut geen overlast. Het hoort ook bij de tijd van het jaar, net zoals al die lampjes die buiten in alle bomen zijn. Ik vind het wel gezellig. Al ben ik wel voorstander van siervuurwerk en niet die knallers, daar vind ik niks aan.
Ik zou zeggen een verbod op knallers en niet op siervuurwerk en dat pas afschieten als het donker is (dan hebben we er nog wat aan...)
Ik zou zeggen een verbod op knallers en niet op siervuurwerk en dat pas afschieten als het donker is (dan hebben we er nog wat aan...)
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik ben overigens wel voor een verbod op het vuurwerk verstrekken aan mensen die vuurwerk naar anderen gooien.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Rush schreef:Nee, ik vind het alleen wel vervelend dat ze hier illegaal vuurwerk afsteken in het fietstunneltje. Dat knalt zo hard dat ik van de week m`n telefoon in m`n eten liet vallen.
Geen soep hoop ik?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Overlast
» Overlast van een Papegaai. Iemand tips?
» Kampbewoners en overlast
» Wat kan ik hiermee? Overlast)
» Overlast, zuiden Thailand
» Overlast van een Papegaai. Iemand tips?
» Kampbewoners en overlast
» Wat kan ik hiermee? Overlast)
» Overlast, zuiden Thailand
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: