Wat kan ik hiermee? Overlast)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat kan ik hiermee? Overlast)
De afgelopen week begint er iemand in het portiek om 12 uur keihard te zingen, net alsof hij aan het karaoken is, je kan echt letterlijk verstaan wat hij zingt en dat een uur lang. Ik dacht dat het de onderbuurman was en gisteravond was ik het zat, dus ik was naar beneden gelopen om te vragen of het wat zachter kon, maar ik hoorde niks toen ik voor de deur stond. Daarna maar op het balkon gaan luisteren en het lijkt dus niet uit mijn portiek te komen, maar uit die ernaast. Ik heb dus alleen geen idee bij wie. Ik kijk het nog even aan maar kan ik anders de woningbouw bellen ondanks dat ik niet weet waar het vandaan komt? ik weet niet hoe ze daarmee om gaan.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat kan ik hiermee? Overlast)
Meestal willen ze dat je zelf je buren aanspreekt, maar als je niet weet wie het is schiet het niet op. Wij hebben regelmatig last van onze schuinbovenburen en tegenwoordig bellen we gewoon gelijk de politie als het weer zover is. Ze maken het namelijk wel heel erg bond.. midden in de nacht gaan schreeuwen, deuren knallen, rennen, stampen, potten uit het raam gooien, elkaar ongeveer afmaken etc.. Sinds de laatste keer hebben ze het kennelijk begrepen want ze hebben een aantekening gehad. Maar goed, dat is niet echt vergelijkbaar met bij jou..miss. kun je de woningbouw eens bellen en vragen wat te doen?
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Overlast van een Papegaai. Iemand tips?
» Overlast. Advies?
» Kampbewoners en overlast
» Overlast, zuiden Thailand
» Ga jij overlast vuurwerk melden op het vuurwerkmeldpunt?
» Overlast. Advies?
» Kampbewoners en overlast
» Overlast, zuiden Thailand
» Ga jij overlast vuurwerk melden op het vuurwerkmeldpunt?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: