Kalkoen in de over. Hoelang?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kalkoen in de over. Hoelang?
Ik heb een vraag:
We hebben voor morgen kalkoen in honing/mosterd saus gekocht voor de oven (in zo'n ovenschaal uit de winkel). We hebben 2 keer ongeveer 750 gram per stuk. Op 1 verpakking staat dat het 40 tot 50 min in de oven moet op 180 graden. Hoelang moeten dan 2 verpakkingen tegelijk?
Ik kom er niet uit..
Hopelijk heeft hier iemand het antwoord?
We hebben voor morgen kalkoen in honing/mosterd saus gekocht voor de oven (in zo'n ovenschaal uit de winkel). We hebben 2 keer ongeveer 750 gram per stuk. Op 1 verpakking staat dat het 40 tot 50 min in de oven moet op 180 graden. Hoelang moeten dan 2 verpakkingen tegelijk?
Ik kom er niet uit..
Hopelijk heeft hier iemand het antwoord?
Ilske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12
Re: Kalkoen in de over. Hoelang?
In de oven is dat gewoon even lang, in de magnetron verdubbelen de tijden vaak zo'n beetje, maar de oven is overal even warm, dus ook al er meerdere dingen in liggen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:In de oven is dat gewoon even lang, in de magnetron verdubbelen de tijden vaak zo'n beetje, maar de oven is overal even warm, dus ook al er meerdere dingen in liggen!
Dankjewel Dan houd ik 50 minuten aan
Ilske- Fluisteraar
Je kookt 4 aardappels toch ook niet 4x 20 minuten?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Je kookt 4 aardappels toch ook niet 4x 20 minuten?
Nee maar als je gewend bent aan een magnetron dan doe je dat in feite wel, want hoe meer je hebt, hoe langer het moet. En ja...aardappels kun je ook prima koken in de magnetron!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik dacht idd ff aan de magnetron.. Maar ik ben er nu uit! Morgen lekker kalkoen eten
Ilske- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: