Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang?

+9
Pandora
xxjojootjexx
Blond
Polly
Marin
Atelier Madame
Rush
Susan
Bubbelicious
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang? Empty Hoelang?

Bericht  Bubbelicious ma 26 nov 2012 - 2:04

Ik weet dat elk lichaam anders is, maar hoe lang moet ik rekenen voor afvallen door te sporten, voordat je een beetje resultaat gaat zien? Misschien de meiden die hier flink zijn afgevallen, weten jullie het antwoord?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:11

Dat ligt er ook maar aan wat voor sport je doet, hoe vaak je het doet, hoe lang je het doet, hoe je lichaam er nu uitziet. Dat is niet te voorspellen. Misschien reageert jouw lichaam enorm snel op het sporten, misschien krijg je eerst meer spieren en merk je het verschil qua uiterlijk juist niet zo snel nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Bubbelicious ma 26 nov 2012 - 2:15

Ah ok helder. Ik doe nu nog niks, belahve op dinsdagvaond aquerobics, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de sportschool, en ik zit nu een beetje te kijken hoe vaak ik dat zou moeten doen voordat je wel iets gaat zien zeg maar.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:18

Hé, ik doe hetzelfde elke dinsdagavond in dezelfde stad! Toeval? Laughing Maar, dat zet inderdaad geen zoden aan de dijk, dat duurt ook maar een half uur, meestal heb je langer nodig om het verschil te gaan zien. Je kunt het wel combineren met ook baantjes zwemmen op dezelfde dag, dat scheelt al. Verder denk ik dat je ongeveer om de dag naar de sportschool zal moeten gaan Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Susan ma 26 nov 2012 - 2:25

Toen ik Ezra nog bracht en haalde op de fiets merkte ik veel meer effect dan toen ik niet meer fietste, maar wel naar de sportschool ging.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Rush ma 26 nov 2012 - 2:26

Susan schreef:Toen ik Ezra nog bracht en haalde op de fiets merkte ik veel meer effect dan toen ik niet meer fietste, maar wel naar de sportschool ging.
Inderdaad. Fietsen heeft voor mij ook veel meer effect dan sportschool. Daarom wil ik binnenkort ook investeren in een goede fiets! Hoelang? 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:27

O, dat scheelt sowieso inderdaad, fietsen! Ik fiets dagelijks 40 minuten en merkte dat gelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Atelier Madame ma 26 nov 2012 - 2:31

Een lopend beroep merk ik ook wel zeg, toen ik vorige week de hele week of de afdeling liep merkte ik dat 's ochtends echt wel aan hoe plat mijn buik was.

Maar toen ik vorig jaar ging bodypumpen + fitnessen (2x per week sporten) merkte ik ongeveer na 4 weken wel echt dat ik strakker begon te worden en spiermassa ging kweken. Lovehandles werden echt veel minder toen. Na 3 maanden zag je echt veel verschil.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Marin ma 26 nov 2012 - 2:32

Ik ben nu een maand aan het sporten en de kilo's beginnen nu een beetje er af te gaan. Maar ik merk het met name aan m'n buik. Aan de bovenkant ga je echt m'n ribben zien en wordt het smaller bij m'n taille. In het midden voel ik steeds m'n spieren, heel bizar gevoel is dat, wist niet dat ik ze had, en aan de onderkant waar al het vet zit gebeurt nog niks laughcry Maar het gaat héél langzaam bij mij, er is nu net 2 kilo af met een beetje geluk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 2:37

Susan schreef:Toen ik Ezra nog bracht en haalde op de fiets merkte ik veel meer effect dan toen ik niet meer fietste, maar wel naar de sportschool ging.

Hoeveel minuten was dat ongeveer per dag? Ik fiets me een ongeluk maar merk er niks van laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Polly ma 26 nov 2012 - 2:37

Ik ben hier dus ook benieuwd naar. Ik haat sporten en ben ook niet van plan af te vallen, maar ik ben van plan om eind volgend jaar een berg te beklimmen en ik zal dus wel moeten gaan sporten vooraf. Ik hoop eigenlijk dat 4 maanden van tevoren wel genoeg tijd is om een fatsoenlijke conditie op te bouwen, we zullen zien.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Blond ma 26 nov 2012 - 2:39

Reva schreef:
Susan schreef:Toen ik Ezra nog bracht en haalde op de fiets merkte ik veel meer effect dan toen ik niet meer fietste, maar wel naar de sportschool ging.

Hoeveel minuten was dat ongeveer per dag? Ik fiets me een ongeluk maar merk er niks van Hoelang? 394967

Ik ook niet. In de zomer fietste ik regelmatig een uur per dag, maar viel niets af en werd er ook niet strakker van. Nu ik vrijwel dagelijks de auto pak merk ik overigens ook niets, ik kom niet aan en zet ook niet uit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Rush ma 26 nov 2012 - 2:45

Ik fietste toen een half uur per dag (2x een kwartier) en het ging als een idioot, was zo strak toen! Naar m`n werk moet ik 2x een dik halfuur fietsen, dus dan hoop ik er nog beter uit te zien haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Bubbelicious ma 26 nov 2012 - 3:42

Fietsen helpt bij mij dus niet Sad Ik heb dat weken gedaan elke dag 40 minuten heen, en weer terug Ik werd er alleen maar kortademig van haha. Maar geen grammetje afgevallen. Vanmiddag naar de sportschool, ben benieuwd!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 3:58

Ik fiets nu sinds iets minder dan een jaar een stuk meer en dat merk ik echt. En dat is maar een half uurtje per dag (soms iets meer soms iets minder).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  xxjojootjexx ma 26 nov 2012 - 4:11

Bubbelicious schreef:Fietsen helpt bij mij dus niet Sad Ik heb dat weken gedaan elke dag 40 minuten heen, en weer terug Ik werd er alleen maar kortademig van haha. Maar geen grammetje afgevallen. Vanmiddag naar de sportschool, ben benieuwd!
Dan fietste je te hard. Vetverbranding is het optimaalst wanneer je gedurende een langere tijd je hartslag op zo'n 80% van je maximale hartslag weet te houden. Wanneer je kortademig wordt, zit je op je maximale hartslag, dan is je lichaam daar erg druk mee en is er geen energie over voor de vetverbranding.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Pandora ma 26 nov 2012 - 5:08

xxjojootjexx schreef:
Bubbelicious schreef:Fietsen helpt bij mij dus niet Hoelang? 1371890812 Ik heb dat weken gedaan elke dag 40 minuten heen, en weer terug Ik werd er alleen maar kortademig van haha. Maar geen grammetje afgevallen. Vanmiddag naar de sportschool, ben benieuwd!
Dan fietste je te hard. Vetverbranding is het optimaalst wanneer je gedurende een langere tijd je hartslag op zo'n 80% van je maximale hartslag weet te houden. Wanneer je kortademig wordt, zit je op je maximale hartslag, dan is je lichaam daar erg druk mee en is er geen energie over voor de vetverbranding.

Na de bevalling van F. ben ik veel afgevallen door te trainen op de hometrainer met een hartslagmeter zodat je in de vetverbrandingszone blijft zoals hierboven omschreven. Daarbij lette ik ook erg op mijn voeding en ben ik in 9 maanden tijd mijn zwangerschapskilo's (20) weer volledig kwijtgeraakt.

Helaas mag ik nu weer overnieuw beginnen....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Bubbelicious di 27 nov 2012 - 5:46

xxjojootjexx schreef:
Bubbelicious schreef:Fietsen helpt bij mij dus niet Sad Ik heb dat weken gedaan elke dag 40 minuten heen, en weer terug Ik werd er alleen maar kortademig van haha. Maar geen grammetje afgevallen. Vanmiddag naar de sportschool, ben benieuwd!
Dan fietste je te hard. Vetverbranding is het optimaalst wanneer je gedurende een langere tijd je hartslag op zo'n 80% van je maximale hartslag weet te houden. Wanneer je kortademig wordt, zit je op je maximale hartslag, dan is je lichaam daar erg druk mee en is er geen energie over voor de vetverbranding.
Echt waar? Dat wist ik dus echt niet!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:49

Succes vandaag met zwemmen! Ik ben benieuwd of het een spannende of saaie les wordt Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Bubbelicious di 27 nov 2012 - 5:53

Hahaha dank je Pippa :p ik zal het laten weten als er iets spannend gebeurt
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Reeza di 27 nov 2012 - 5:58

Bij mij op de sportschool zeiden ze dat je na zo'n 6 weken wel resultaat gaat zien op de weegschaal. Maar vetmeting is ook erg belangrijk.. Ik ga 3x per week trouwens.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Chocoholic di 27 nov 2012 - 9:27

Bubbelicious schreef:Ik weet dat elk lichaam anders is, maar hoe lang moet ik rekenen voor afvallen door te sporten, voordat je een beetje resultaat gaat zien? Misschien de meiden die hier flink zijn afgevallen, weten jullie het antwoord?

Hier een expert in afvallen (en weer bijkomen laughcry )! Ik kan je beloven dat als je zo'n 3-4 keer per week sport, dat je dan al binnen een paar weken merkt dat je lichaam strakker wordt/gespierder (ligt aan wat voor sport/activiteit je doet). Maar dan moet je dus wel zo vaak gaan, anders gaat het heel lang duren voordat je iets merkt.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Antibes di 27 nov 2012 - 9:34

Hier ook 2x per dag 20 minuten fietsen (en ik fiets altijd op een redelijk goed tempo), maar geen effect hoor.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Jerry di 27 nov 2012 - 10:02

xxjojootjexx schreef:
Bubbelicious schreef:Fietsen helpt bij mij dus niet Sad Ik heb dat weken gedaan elke dag 40 minuten heen, en weer terug Ik werd er alleen maar kortademig van haha. Maar geen grammetje afgevallen. Vanmiddag naar de sportschool, ben benieuwd!
Dan fietste je te hard. Vetverbranding is het optimaalst wanneer je gedurende een langere tijd je hartslag op zo'n 80% van je maximale hartslag weet te houden. Wanneer je kortademig wordt, zit je op je maximale hartslag, dan is je lichaam daar erg druk mee en is er geen energie over voor de vetverbranding.

Dat is niet waar... Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Bubbelicious di 27 nov 2012 - 10:02

Chocoholic schreef:
Bubbelicious schreef:Ik weet dat elk lichaam anders is, maar hoe lang moet ik rekenen voor afvallen door te sporten, voordat je een beetje resultaat gaat zien? Misschien de meiden die hier flink zijn afgevallen, weten jullie het antwoord?

Hier een expert in afvallen (en weer bijkomen Hoelang? 394967 )! Ik kan je beloven dat als je zo'n 3-4 keer per week sport, dat je dan al binnen een paar weken merkt dat je lichaam strakker wordt/gespierder (ligt aan wat voor sport/activiteit je doet). Maar dan moet je dus wel zo vaak gaan, anders gaat het heel lang duren voordat je iets merkt.



pale Zoveel???
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang? Empty Re: Hoelang?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum