beginnen met boeken lezen..
+10
mzcharlotte
banjer49
silly-one
Jeanette
Pannetoet
Rovine
Effie_O
Sweety
Caresses
aniet
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: beginnen met boeken lezen..
Ah, die is prachtig!!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
heb jij die al gelezen,carra?
wat vind je ervan,leest ie makkelijk weg?
wat vind je ervan,leest ie makkelijk weg?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ja, ik heb hem in het Engels gelezen, en had hem zo uit.
Ik weet niet of je de film hebt gezien, maar het boek is wel anders. Het verhaal is anders dan in de film.
Liefde, humor en verdriet. Je gaat hem zeker mooi vinden!
Ik weet niet of je de film hebt gezien, maar het boek is wel anders. Het verhaal is anders dan in de film.
Liefde, humor en verdriet. Je gaat hem zeker mooi vinden!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
ik ben ook heel erg benieuwd.
het boek zal morgen of overmorgen wel bezorgd worden.
kan ik het weekend lekker gaan lezen als het zo regenachtig blijft!
het boek zal morgen of overmorgen wel bezorgd worden.
kan ik het weekend lekker gaan lezen als het zo regenachtig blijft!
aniet- Kletskop
Darcy schreef:Caresses schreef:Ik lees vooral wat luchtigere boeken, maar ook wel leerzame boeken.
Vind veel boeken van de uitgeverij House of books leuk. Harry Potter vind ik leuk. De wereld van Sofie, Eenzaamheid van de priemgetallen, haar naam was Sarah de ontembare vrouw, p.s. ik hou van je. Maar goed kan nu wel van alles opnoemen maar daar heb je niet zoveel aan aangezien wij twee verschillende mensen zijn. Je kan het beste zelf beginnen in wat boeken en er zo achterkomen welk genre je nog meer leuk vind behalve spannend en welke manier van schrijven jij leuk vind.
Dat is echt geen luchtig boek vind ik! Ik kwam er niet doorheen en ik ben toch aardig wat gewend met mijn literaire opleiding.
Haha ja ik had eerder al een zelfde soort reactie getypt, maar toen weer weggehaald. Ik las 'm op m'n 12e maar begreep er echt geen hout van. Laatst weer gelezen en het is nou niet bepaald luchtige kost. Wel erg mooi.
Gast- Gast
Ik ben trouwens de laatste tijd al mijn kinder- en tienerboeken aan het herlezen. Heerlijk! Ik heb altijd al ontzettend veel gelezen, maar de afgelopen jaren toch voornamelijk Engelse literaire werken, dus nu is het heerlijk om weer luchtige boeken te lezen en dan zijn kinderboeken een welkome verademing! Echt leuk hoor :-)
Gast- Gast
Goede keuze Aniet. Het boek is zoveel mooier dan de film.
Het is alleen geen triller, maar wel een tranentrekker (het eerste boek waarbij ik dat had) .
Het is alleen geen triller, maar wel een tranentrekker (het eerste boek waarbij ik dat had) .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
aniet schreef:ik heb ps ik hou van jou besteld bij bol.com,ik ben benieuwd wat ik er van vind
Een van de weinige chicklits die ik heb gelezen. Ik vind hem erg mooi. Ondanks dat het niet mijn genre boeken is.
Ik ben weer begonnen met lezen toen ik op mezelf ging en er geen plaats was voor een televisie op mijn kamer. Ik ben zelf begonnen met bepaalde onderwerpen waarover ik me wilde inlezen. FLDS en andere sekten hadden dan ook als eerste mijn voorkeur.
Als je wel van spanning houdt, maar niet van thrillers, dan denk ik dat "Mijn naam was Sharah", "De Vliegeraar" en "Duizend zonnen" wel boeken zijn die jou kunnen aanspreken. Er zit een goed verhaal in, heeft iets van spanning en leest, althans dat vond ik, makkelijk weg.
Gast- Gast
Caresses schreef:Ik lees vooral wat luchtigere boeken, maar ook wel leerzame boeken.
Vind veel boeken van de uitgeverij House of books leuk. Harry Potter vind ik leuk. De wereld van Sofie, Eenzaamheid van de priemgetallen, haar naam was Sarah de ontembare vrouw, p.s. ik hou van je. Maar goed kan nu wel van alles opnoemen maar daar heb je niet zoveel aan aangezien wij twee verschillende mensen zijn. Je kan het beste zelf beginnen in wat boeken en er zo achterkomen welk genre je nog meer leuk vind behalve spannend en welke manier van schrijven jij leuk vind.
Getallen ontraadseld is ook wel leerzaam, gaat over wiskunde maar daar moet je ook van houden!
Gast- Gast
Marin schreef:Ik ben trouwens de laatste tijd al mijn kinder- en tienerboeken aan het herlezen. Heerlijk! Ik heb altijd al ontzettend veel gelezen, maar de afgelopen jaren toch voornamelijk Engelse literaire werken, dus nu is het heerlijk om weer luchtige boeken te lezen en dan zijn kinderboeken een welkome verademing! Echt leuk hoor :-)
Leuk is dat he! En je hebt trouwens ook weer verschillen in luchtigheid qua kinderboeken. Ik las vroeger Kruistocht in Spijkerbroek en Alleen op de wereld, niet bepaald luchtige boeken
Gast- Gast
Bij PS Ik hou van jou heb ik tranen met tuiten gehuild, een prachtig boek!
En de boeken die ABE noemt vond ik ook geweldig, echt boeken waarmee je niet wil stoppen met lezen
En de boeken die ABE noemt vond ik ook geweldig, echt boeken waarmee je niet wil stoppen met lezen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Marin schreef:Ik ben trouwens de laatste tijd al mijn kinder- en tienerboeken aan het herlezen. Heerlijk! Ik heb altijd al ontzettend veel gelezen, maar de afgelopen jaren toch voornamelijk Engelse literaire werken, dus nu is het heerlijk om weer luchtige boeken te lezen en dan zijn kinderboeken een welkome verademing! Echt leuk hoor :-)
Leuk is dat he! En je hebt trouwens ook weer verschillen in luchtigheid qua kinderboeken. Ik las vroeger Kruistocht in Spijkerbroek en Alleen op de wereld, niet bepaald luchtige boeken
Dat zijn nou net ongeveer de enige kinderboeken die ik niet heb gelezen!
Gast- Gast
Marin schreef:Darcy schreef:Marin schreef:Ik ben trouwens de laatste tijd al mijn kinder- en tienerboeken aan het herlezen. Heerlijk! Ik heb altijd al ontzettend veel gelezen, maar de afgelopen jaren toch voornamelijk Engelse literaire werken, dus nu is het heerlijk om weer luchtige boeken te lezen en dan zijn kinderboeken een welkome verademing! Echt leuk hoor :-)
Dat zijn nou net ongeveer de enige kinderboeken die ik niet heb gelezen!
Shame on you
Gast- Gast
Kruistocht in spijkerbroek was het eerste boek dat ik las van Thea Beckman, ik was gelijk verslaafd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
kopen jullie alle boeken die je gaat lezen of ook allemaal lid van de bieb?
aniet- Kletskop
Ik was lid van de bieb, maar kwam er nooit. Ik koop meestal boeken of leen ze van bekenden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik leen het vaakst bij de bieb, alleen is die niet in de buurt (op zich wel maar vind de weg ernaar toe niet leuk om te fietsen) dus soms leen ik van vriendinnen en een enkele keer kom ik een leuk boek tegen bij de kringloop of koop ik een boek als ik met de trein ga.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
aniet schreef:kopen jullie alle boeken die je gaat lezen of ook allemaal lid van de bieb?
Ik koop ze of leen het van vrienden of familie. Ben geen lid van de bieb, het binnen drie weken dat specifieke boek te moeten lezen spreekt me niet aan. Ik kan de ene dag zin hebben in een boek, als ik dan de volgende dag er in begin heb ik er soms geen zin meer in en leg ik het weg. Bieb werkt dan niet. En dan dat terug brengen, ik vergeet altijd wanneer dat moet
Maar ik koop veel bij kringloopwinkels, veel goedkoper en altijd verrassend wat er te vinden is! Als ik een boek echt graag wil lezen koop ik het wel bij de gewone boekhandel, bij de kringloop is het altijd afwachten of je het er ooit tegenkomt.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben heel lang lid geweest van de bieb, maar deze boeken trokken me steed minder.
Meestal zijn het oudere boeken die je daar kunt lenen en ik kwam erachter dat ik steeds vaker zelf boeken kocht.
Ik heb een maand geleden mijn lidmaatschap opgezegd en kan nog tot juni boeken lenen, maar ik denk dat ik er niet meer heen ga.
Meestal zijn het oudere boeken die je daar kunt lenen en ik kwam erachter dat ik steeds vaker zelf boeken kocht.
Ik heb een maand geleden mijn lidmaatschap opgezegd en kan nog tot juni boeken lenen, maar ik denk dat ik er niet meer heen ga.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Te snel lezen?
» Hoe salarisschaal lezen?
» Leren lezen
» Welk boek lees jij nu?
» Na Yes; Welk weekblad lezen jullie nu?
» Hoe salarisschaal lezen?
» Leren lezen
» Welk boek lees jij nu?
» Na Yes; Welk weekblad lezen jullie nu?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: