Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

+25
Frappuccino
ExpressoB
Mamsie
Theeleut
Parisienne
Arwyn
Printje
Rapunzel
studiebol
ThinkPink
Ella
Exogenesis
Raindrop
_Lacey_
Marin
SoGood
Rush
Carmen_
Sugarfall
kwebbeltje
Annemoontje
Fortissimo
Japie
Evalynn
Caribbeanlover
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? - Pagina 2 Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 4:57

Ja hoor, zo nu en dan. Heb laatst nog een horloge gekocht, en ik koop regelmatig een boek.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? - Pagina 2 Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Printje ma 24 dec 2012 - 5:09

Vrijwel nooit, ik koop vanalles voor mensen om mij heen maar nooit voor mezelf.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn ma 24 dec 2012 - 5:25

Te vaak Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? - Pagina 2 3079029344
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 5:33

Ik heb laatst een iPad gekocht, dat vond ik toch wel een cadeau voor mezelf..

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover ma 24 dec 2012 - 6:59

Sogood schreef:Eigenlijk te weinig. Maar ik ga een mooi horloge voor mezelf kopen omdat ik zo'n leukerd ben.

lol!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover ma 24 dec 2012 - 7:01

Printje schreef:Vrijwel nooit, ik koop vanalles voor mensen om mij heen maar nooit voor mezelf.

Zij ook voor jou?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 24 dec 2012 - 7:03

studiebol schreef:Soms, maar niet heel vaak. Nu had ik laatst bij de rituals een proefmonster van een handcreme die vond ik zoooo fijn die heb ik van de week voor mezelf gekocht!

Gister had ik daarvan een tester wat creme opgesmeerd, erg lekker rook het alleen is dat merk zo duur! Jammer dat merken die proefdiervrij zijn vaak zo duur zijn zoals Weleda, The Body Shop, zo koopt niemand het zowat en worden die merken die het niet zijn helaas meer gekocht.Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? - Pagina 2 1371890812

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn ma 24 dec 2012 - 7:35

Volgens mij hebben zowel The Body Shop als Rituals niet echt te klagen over klandizie hoor. Altijd als ik langs die winkels loop, is het heel druk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Parisienne ma 24 dec 2012 - 7:42

Ik koop eigenlijk best vaak wel iets voor mezelf, ik word daar blij van Very Happy Maar net zo blij word ik van het anderen verwennen met cadeaus, vooral mijn dochter.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 7:45

Of ik wel eens cadeaus voor mezelf koop? Ja elke maand weer en veel te veel laughcry

Gast
Gast

Bericht  Theeleut ma 24 dec 2012 - 7:55

Ik koop bijna elke week wel iets voor mezelf. Make up, crèmetje, nieuwe vijl, mijn part een plant of een nieuwe kaasschaaf. Ik word blij van kopen Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 8:38

Ik begin het te leren :-)

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 24 dec 2012 - 8:43

Uh bijna nooit. Meestal voor andere mensen.
Wel koop ik vaak wat te snoepen Embarassed En dat verstop ik dan voor de kids haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  ExpressoB ma 24 dec 2012 - 8:58

Mamsie schreef:Uh bijna nooit. Meestal voor andere mensen.
Wel koop ik vaak wat te snoepen Embarassed En dat verstop ik dan voor de kids haha.

Haha lekker toch, groot gelijk.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Frappuccino ma 24 dec 2012 - 9:07

Ik begin het ook sinds dit jaar een beetje te leren. Heb mezelf dit jaar getrakteerd op een paar tijdschriftabonnementen via groupon, en heb vorige week mezelf een weekkalender kado gedaan smile Ik vind het nog steeds moeilijk om geld uit te geven aan dingen die ik niet echt nodig heb, maar ik kan er wel steeds meer van genieten.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Mamsie ma 24 dec 2012 - 10:15

ExpressoB schreef:
Mamsie schreef:Uh bijna nooit. Meestal voor andere mensen.

Haha lekker toch, groot gelijk.

Ja moet wel! Die kinderen hebben het anders al naar binnen gepropt voor ik er zelf iets van heb kunnen eten. Pas hadden ze met een vriendje mijn reep chocolade opgegeten. Ik wil 's avonds een stukje pakken en kwijt! Ik dacht "huh ik had toch chocola?" :nopompom:
Kom ik die avond in de badkamer zit de verpakking in het prullenbakje! De ratten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Printje ma 24 dec 2012 - 10:34

Caribbeanlover schreef:
Printje schreef:Vrijwel nooit, ik koop vanalles voor mensen om mij heen maar nooit voor mezelf.

Zij ook voor jou?

Jawel hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 10:57

Ik laatste jaar vrij geregeld. Voorheen spaarde ik veel, nu ook wel redelijk, maar minder dan ik zou kunnen. Heb mezelf dit jaar zo nu en dan wel even 'gekieteld' door echt iets voor mezelf te kopen, vond ik dat ik dat wel verdiend had. Ik wil van mijn bonus nog een iPad gaan kopen, maar daarna gaat de hand toch echt enorm op de knip.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga ma 24 dec 2012 - 11:17

Ooh ja ik Very Happy Met regelmaat! Ik werk... nouja ik wil hard zeggen, maar ik wil niet liegen.. Maar ik ben wel fulltime aanwezig op m'n werk, zet anderen altijd voorop, maar gun mezelf ook leuke dingen. smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  RYW ma 24 dec 2012 - 22:48

Ik heb van mijn eindejaarsuitkering voor mezelf de meest fabulous laarzen ooit gekocht smile dat heb ik wel verdiend vond ik! Meestal koop ik cadeautjes voor anderen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  SDL ma 24 dec 2012 - 22:56

Ik koop genoeg voor mezelf maar dat noem ik geen cadeautjes. Cadeautjes vind ik meer "iets" dat is ingepakt met cadeaupapier en een grote strik erom heen en waar ik echt door verrast word.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  rapa nui di 25 dec 2012 - 0:52

SDL schreef:Ik koop genoeg voor mezelf maar dat noem ik geen cadeautjes. Cadeautjes vind ik meer "iets" dat is ingepakt met cadeaupapier en een grote strik erom heen en waar ik echt door verrast word.

Als ik echt iets speciaals voor mezelf koop dan laat ik het ook mooi inpakken, inderdaad het liefst met een grote strik omheen. Dan kan ik het wel een paar dagen laten staan om van het pakje te genieten en dan maak ik het open. Ik weet dan wel wat er in zit maar voelt wel als een echt cadeautje.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: