Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

+25
Frappuccino
ExpressoB
Mamsie
Theeleut
Parisienne
Arwyn
Printje
Rapunzel
studiebol
ThinkPink
Ella
Exogenesis
Raindrop
_Lacey_
Marin
SoGood
Rush
Carmen_
Sugarfall
kwebbeltje
Annemoontje
Fortissimo
Japie
Evalynn
Caribbeanlover
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Caribbeanlover zo 23 dec 2012 - 21:55

Wie doet dat wel eens?

Ik zelden, maar heb nu toch een paar kleine dingetjes gekocht. Een tijd geleden was er een ketting bij Lucardi die ik erg mooi vind en later voor de helft was tot een bepaalde datum. Ik kom niet vaak in de stad, maar sowieso 1x in de week. Dus de dag nadat die datum verlopen was ging ik erheen met de vraag of ik het alsnog voor de helft kon kopen, maar helaas.

Heb nog gedacht om het alsnog later te kopen, dan maar voor de volle prijs. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, want exact dezelfde is nu bij de Kijkshop voor de helft (zelfde prijs als toen voor de helft). Dus heb gelijk mijn slag geslagen.

Daarbij ook nog zo''n armband gekocht waar je van die steentjes op kan drukken. Veel is nu in de aanbieding bij de Kijkshop, maar dit helaas niet.

Ik zocht een bepaalde kleur nagellak en kon dan voor maar 3,95 een horloge erbij kopen. Heb nog getwijfeld, maar dacht ''ach ik koop zelden wat nu mag het eens''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Evalynn zo 23 dec 2012 - 21:59

Ik koop regelmatig boeken voor mezelf, dat zijn voor mij cadeautjes.
Sieraden eigenlijk niet, ik vind het leuker om sieraden te krijgen met een speciale emotionele waarde er aan.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 22:00

Ik koop weleens een cadeautje voor mezelf. Dat kan van alles zijn. Het kunnen kleine dingen, maar ook grote dingen zijn. Ik let niet echt op prijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Japie zo 23 dec 2012 - 23:24

Ik koop ook wel eens cadeautjes voor mezelf. Ben het Blond Amsterdam servies aan het sparen en soms koop ik daar wat van voor mezelf. Soms zijn het ook grotere dingen. Je moet jezelf af en toe gewoon verwennen. Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Fortissimo zo 23 dec 2012 - 23:25

Soms, maar geen grote dingen. Soms een Viva of een boek. Ik koop dingen om lekker te kunnen ontspannen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Annemoontje zo 23 dec 2012 - 23:32

Veel te weinig. Ik ben echt heel zeikerig wat dat betreft. En als ik dan iets voor mezelf mag kopen van mezelf, dan ga ik nog op elke cent zitten kijken en wikken en wegen of ik het nou zal kopen of niet. Echt hele irritant vind ik dat van mezelf.

Maar als ik iets koop dan is het een leuk jurkje, leuke sieraden, tvserie, boek voor ereader etc.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  kwebbeltje ma 24 dec 2012 - 0:00

Ik koop weleens cadeautjes voor mezelf, soms iets kleins maar soms wat duurder .
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Sugarfall ma 24 dec 2012 - 0:28

Ik koop eigenlijk best wel veel voor mezelf, als ik iets leuks zie dat ik echt wil hebben dan koop ik het ook meteen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Carmen_ ma 24 dec 2012 - 0:30

Ik! Ga zo heerlijk dvd's kopen voor mezelf.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Rush ma 24 dec 2012 - 0:35

Sugarfall schreef:Ik koop eigenlijk best wel veel voor mezelf, als ik iets leuks zie dat ik echt wil hebben dan koop ik het ook meteen.
Ik ook, tenzij ik bijna jarig ben of tijdens de feestdagen. Maar dat valt allemaal binnen een periode van 2 maanden, dus de overige 10 maanden koop ik wat ik leuk vind haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  SoGood ma 24 dec 2012 - 0:37

Eigenlijk te weinig. Maar ik ga een mooi horloge voor mezelf kopen omdat ik zo'n leukerd ben.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  rapa nui ma 24 dec 2012 - 0:49

Ja, af en toe koop ik iets wat ik eigenlijk te duur vindt maar wat ik me zelf dan uiteindelijk toch geef of gun en me hier dan mee verwen. Ik heb ook geen partner dus zal het me zelf wel moeten geven omdat ik het anders niet krijg Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? 561177. Met mijn verjaardag verwen ik me zelf bv ook wel met een cadeau. En ik heb nu een tas op het oog van over de driehonderd euro, veel te duur dus maar als ik die over een paar maanden nog mooi vind dan mag ik hem van mezelf hebben (en ik hou nu die uitverkoop in de gaten want stel dat hij in de sale komt..)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Marin ma 24 dec 2012 - 2:18

Ja, tijdschriften en boeken vooral. Sieraden interesseren me weinig. En op reis koop ik vaak leuke dingen voor mezelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 2:32

Ik koop weleens een cadeautje voor mezelf. Maar voor ik zover ben om mezelf een cadeautje te kopen, zijn we weken en soms al maanden verder. Want alles is te duur en ik blijf mezelf afvragen of ik het echt nodig heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  _Lacey_ ma 24 dec 2012 - 2:36

Ik verwen mezelf met mooie reizen. En rond de feestdagen gun ik mezelf ook wel wat extra's.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Raindrop ma 24 dec 2012 - 2:41

Ik probeer dat wel regelmatig te doen. Bijvoorbeeld tickets voor een concert, nagellak, parfum, sieraden, kleding, schoenen etc.


Laatst aangepast door Raindrop op ma 24 dec 2012 - 2:44; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Exogenesis ma 24 dec 2012 - 2:42

Regelmatig. Sieraden, boeken, tijdschriften, kleding, alles wat ik maar leuk vind.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Ella ma 24 dec 2012 - 2:57

Ik koop ook weleens tijdschriften, boeken of kleding voor mezelf, maar zie dat niet echt als een kadootje.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Marin ma 24 dec 2012 - 3:00

Ik kan wel echt genieten hoor van een tijdschriftje kopen en lezen, vooral in een boekenwinkelcafé ofzo. Of gewoon lekker thuis op de bank een kook of reis tijdschriftje lezen. Voelt altijd wel even als verwennerij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  ThinkPink ma 24 dec 2012 - 3:13

Ik koop voornamelijk boeken, tijdschriften en make-up maar zie dit niet als een cadeautje. Ik denk altijd: 'ik werk 40 uur in de week dan mag ik best wat leuks voor mezelf kopen als ik dat wil'.
Luxe make-up (zoals bijvoorbeeld een oogschaduw van Burberry) zie ik wel meer als cadeautje omdat dat niet dingen zijn die je dagelijks koopt.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:17

Ik wel, vooral met Kerst. M'n collega zei pas: "Geef jezelf in je vakantie maar een stevige aai over de bol." Omdat ik dat létterlijk in de praktijk brengen wel een beetje apart vind, heb ik vanochtend een prachtige oogschaduwkwast gekocht van 8,95. Kan ik mezelf lekker mee aaien.

Edit: En o ja, ik heb vier woontijdschriften gekocht en de weekend-edities van Trouw, NRC en De Volkskrant. Laat de Kerst maar beginnen. Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? 281626781


Laatst aangepast door Rood op ma 24 dec 2012 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:20

Sogood schreef:Eigenlijk te weinig. Maar ik ga een mooi horloge voor mezelf kopen omdat ik zo'n leukerd ben.
Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:59

Eigenlijk nooit, toen ik laatst een weekendje in Maastricht was heeft mijn vriend me moeten dwingen dat ik ook eens iets voor mezelf moest kopen dat ik niet perse nodig had :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  studiebol ma 24 dec 2012 - 4:23

Soms, maar niet heel vaak. Nu had ik laatst bij de rituals een proefmonster van een handcreme die vond ik zoooo fijn die heb ik van de week voor mezelf gekocht!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Rapunzel ma 24 dec 2012 - 4:26

Rood schreef:
Sogood schreef:Eigenlijk te weinig. Maar ik ga een mooi horloge voor mezelf kopen omdat ik zo'n leukerd ben.
Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? 3079029344
lol!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus? Empty Re: Wie verwent zichzelf wel eens met cadeaus?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum