Cadeaus van de zolderplank?
+5
Lavendel
Printje
Coco
Tania
Flower_L
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeaus van de zolderplank?
L is bijna jarig en eigenlijk.....niets echt nodig.
Nu was ik net aan het opruimen, en kwam op zolder nog een paar dingen tegen die ik ooit goedkoop heb gekocht....en liggen te wachten om gebruikt te worden. Duplo beestjes, thomas de trein ding,....Ook nog een cadeau van l's eerste verjaardag, gekegen van schoonbroertje....maar daar was l toen nog te klein voor.
Nu dacht ik...ik pak die dingen gewoon in. Lekker goedkoop, l blij en zolder weer stuk opgeruimder (alleen de woonkamer straks voller gok ik...... )
Kopen jullie perse iets nieuws voor de verjaardag, of pak je wel eens 'oude' dingen in?
Nu was ik net aan het opruimen, en kwam op zolder nog een paar dingen tegen die ik ooit goedkoop heb gekocht....en liggen te wachten om gebruikt te worden. Duplo beestjes, thomas de trein ding,....Ook nog een cadeau van l's eerste verjaardag, gekegen van schoonbroertje....maar daar was l toen nog te klein voor.
Nu dacht ik...ik pak die dingen gewoon in. Lekker goedkoop, l blij en zolder weer stuk opgeruimder (alleen de woonkamer straks voller gok ik...... )
Kopen jullie perse iets nieuws voor de verjaardag, of pak je wel eens 'oude' dingen in?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Cadeaus van de zolderplank?
Het cadeau van je zwager zou ik niet inpakken maar de rest wel hoor, dat maakt toch niet uit. Als je kindje het maar leuk vindt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou het niet zou snel, maar ik kan ook nooit wat op zolder leggen. Ik geef altijd alles wat ik koop direct aan ze. Ik wil ook per se wel wat nieuws kopen, ben er alleen nog niet uit wat, dus mag nog wel opschieten. Gewoon ook omdat ik het zelf leuk vind wat te kopen voor ze.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
Ik koop regelmatig iets tussendoor. Maar het apart leggen mislukt altijd haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Je geeft cadeautjes om je kind blij te maken. Je kind zal hier zeker blij van worden. Prima toch? Who cares of het nieuw is, het kind zeker niet.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Tania schreef:Het cadeau van je zwager zou ik niet inpakken maar de rest wel hoor, dat maakt toch niet uit. Als je kindje het maar leuk vindt.
Daar twijfelde ik idd ook nog over. Denk dat ik die gewoon op zn verjaardag uitgepakt erbij zet. Toch beetje raar.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik gok niet dat X. het bonnetje wil zien als ik hem een cadeautje geef, dus zolang ik het zelf heb gekocht hoef ik hem echt niet iets 'nieuws' cadeau te doen.
Gast- Gast
Heel het jaar verzamel ik cadeautjes voor de kids. In de aanbieding ed. Die krijgen ze dan met sint, of kerst. EN leg dit dan op zolder.
Maar voor de verjaardagen koop ik wel iets nieuws tot nu toe.
Maar ik zou het gewoon doen hoor. Alleen dat van de zwanger niet. Ik zou het er ook niet bij zetten. Maar gewoon aan hem geven de dag erna, of nu al. Voor je zwanger een beetje gek om te zien dat zn cadeau van vorig jaar erbij staat.
Maar ik zou het gewoon doen hoor. Alleen dat van de zwanger niet. Ik zou het er ook niet bij zetten. Maar gewoon aan hem geven de dag erna, of nu al. Voor je zwanger een beetje gek om te zien dat zn cadeau van vorig jaar erbij staat.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Heel het jaar verzamel ik cadeautjes voor de kids. In de aanbieding ed. Die krijgen ze dan met sint, of kerst. EN leg dit dan op zolder.
Ik ga bijna denken dat je weer rammelende eierstokken hebt Ieniemienie
Ik zou het trouwens ook gewoon doen. Niet de kado's die hij van een ander gekregen heeft.
Gast- Gast
Ik kan cadeautjes echt niet lang in een kast laten staan, tenzij het echt met de intentie voor Sint of Kerst gekocht is. Voor N.'s verjaardag koop ik wel een nieuw cadeau, waarschijnlijk een paar dagen van tevoren anders kan ik het toch niet laten staan
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb het met Sinterklaas ook gedaan. Was niet eens nieuw speelgoed,maar wat ik van een collega had gehad. Hij heeft het nu toch nog niet door of er wel of geen doos om heen zit. Ook had ik een cadeau van zijn verjaardag ingepakt. Hij had nog wel een groot nieuw cadeau gehad.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Whahahhahahah oops beetje dom Maar nee hoor hier helemaal geen rammelende eierstokkenJetje schreef:-Ieniemienie- schreef:Heel het jaar verzamel ik cadeautjes voor de kids. In de aanbieding ed. Die krijgen ze dan met sint, of kerst. EN leg dit dan op zolder.
Ik ga bijna denken dat je weer rammelende eierstokken hebt Ieniemienie
Ik zou het trouwens ook gewoon doen. Niet de kado's die hij van een ander gekregen heeft.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
hahaha eigenlijk erg goed van jullie. Ik vind speelgoed veel te leuk om te kopen......
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
+1
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Printje schreef:Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
+1
Gelukkig toch een medegenoot gevonden hahahaha. Was al bang dat ik de enigste was...
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Jazzlyn schreef:Printje schreef:Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
+1
Gelukkig toch een medegenoot gevonden hahahaha. Was al bang dat ik de enigste was...
Ik ben ook zo´n zwakkeling
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Printje schreef:Jazzlyn schreef:Printje schreef:Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
+1
hahahaha ik vind het gewoon te leuk allemaal....
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Jazzlyn schreef:Printje schreef:Jazzlyn schreef:Printje schreef:Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
+1
Die ene keer dat het mij dan lukt om het niet te geven, maar in de kast te doen.. Dan is manlief wel weer de gene die zich niet kan beheersen
Inderdaad alles is gewoon te leuk
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Printje schreef:Jazzlyn schreef:Printje schreef:Jazzlyn schreef:Printje schreef:Hier liggen spullen nooit lang op een zolderplank haha
+1
Die ene keer dat het mij dan lukt om het niet te geven, maar in de kast te doen.. Dan is manlief wel weer de gene die zich niet kan beheersen
hahaha ook hier +1
Inderdaad alles is gewoon te leuk
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb hier nog een doos Duplo, een houten hamerbankje, racebaan van LP en een spelcomputer van vtech liggen. S. is volgende maand jarig en ik heb ook geen idee wat ik allemaal moet vragen of waar ik het allemaal moet laten haha. Wat ik met zijn eerste verjaardag wel heb gedaan is niet alle cadeaus tegelijk geven. Om de paar weken kreeg hij 1 ding. Zo had hij weer even iets nieuws te spelen en verveelde het dus ook niet snel
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeaus wegdoen
» Cadeaus eerste verjaardag meisje
» Cadeaus 2e verjaardag
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» 2e verjaardag....wat voor cadeaus?
» Cadeaus eerste verjaardag meisje
» Cadeaus 2e verjaardag
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» 2e verjaardag....wat voor cadeaus?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: