Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerst cadeaus

Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:33

Wat koop jij voor je (schoon)ouders?

Wij hebben al een cadeau voor mn schoonmoeder, maar nog niet voor vader. Hopelijk brengen we elkaar op ideeen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:39

Mijn schoonvader drinkt tegenwoordig alleen maar thee. Dus ik ga een heleboel lekkere theesmaakjes voor 'm kopen, thee-ei etc. In de voorgaande jaren kocht ik altijd een boek uit een bepaald genre. Was hij ook altijd superblij mee.

Edit: oh, en voor mijn vader zoek ik altijd een cd uit. Meestal komt er net een nieuwe cd uit van een van de artiesten die hij goed vindt, rond de tijd dat ik weer kadootjes moet uitzoeken... ideaal. (schoon)vaders zijn zooooo veel makkelijker dan vriendjes en broers/zwagers! Laughing
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:41

Zora er bestaan nu ook theezakjes met de engelse koninklijke familie of Amerikaanse politici erop (die hangen dan in je thee) in allerlei gekke smaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:43

Haha cool! Bij winkels als de Expo ofzo?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:43

Ohhh ik vind vaders echt verschrikkelijk! Mijn schoonvader moet altijd heel veel lezen voor werk en ze kunnen niks zwaars/groots/geks krijgen, want t moet wel allemaal weer t vliegtuig in en door amerikaanse customs kunnen. Pfff... verder koopt ie alles wat ie graag wilt hebben (zoals Ipad, ereader, Iphone, hij heeft echt alles!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:45

Voor mijn moeder heb ik een Christelijk vrouwendagboek gekocht en voor haar man een hittepit Very Happy
(is een kussen met kersepitten erin, deze doe je in de magnetron als kruik) voor zijn schouder, want hij heeft last van mijn schouder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 9:47

Ohw, dat maakt het inderdaad extra lastig inderdaad Vera! Kun je niet iets daar laten bezorgen ofzo? Of een (proef)abonnement op iets? Of iets in natura? angel Dagje op stap met favoriete schoondochter in NL?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:47

haha ja of een weekje favo schoondochter uit NL op bezoek.....!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 9:49

Wij hebben lootjes gedaan, voor een bedrag van 25-30 euro. Ik han mijn vader en mijn man bleek mijn moeder te hebben.
Mijn vader krijgt een natuurfilm op Blu-Ray en een dvd van het journaal uit vroeger tijden van onze woonplaats, en een paar dikke wandelsokken.
Mijn moeder krijgt ook een paar dikke wandelsokken, verder zo'n miniatuurhuisje die je nu bij de Blokker hebt, ze wil volgend jaar rond kerst zo'n dorpsgezicht maken zoals je ook wel bij sommige tuincentra ziet, verder krijgt ze een keukenschort (hij was nu toch echt op, zei ze, de vorige had ze dan ook al zo'n 14 jaar Wink) en een set longdrinkglazen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:00

Jen_ schreef:Voor mijn moeder heb ik een Christelijk vrouwendagboek gekocht en voor haar man een hittepit Very Happy
(is een kussen met kersepitten erin, deze doe je in de magnetron als kruik) voor zijn schouder, want hij heeft last van mijn schouder.

Dat is knap! Doe mij zo iemand. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 10:16

Coco schreef:
Jen_ schreef:Voor mijn moeder heb ik een Christelijk vrouwendagboek gekocht en voor haar man een hittepit Very Happy
(is een kussen met kersepitten erin, deze doe je in de magnetron als kruik) voor zijn schouder, want hij heeft last van mijn schouder.

Dat is knap! Doe mij zo iemand. Very Happy

Dat noem ik nog eens empatisch vermogen hebben!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Zora zo 19 dec 2010 - 10:17

Vera schreef:haha ja of een weekje favo schoondochter uit NL op bezoek.....!!

En hij mag betalen natuurlijk.... ik zeg: topkado!! angel
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 10:18

Coco schreef:
Jen_ schreef:Voor mijn moeder heb ik een Christelijk vrouwendagboek gekocht en voor haar man een hittepit Very Happy
(is een kussen met kersepitten erin, deze doe je in de magnetron als kruik) voor zijn schouder, want hij heeft last van mijn schouder.

Dat is knap! Doe mij zo iemand. Very Happy

Haha suf zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kerst cadeaus Empty Re: Kerst cadeaus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum