Hydraterende crème
+11
PapillonRose
SoGood
Paper Crown
Kaboutertje
Lonely Goatherd
Sam
Marsy28
Starla
Sushi
Dolphinne
nijntje4
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hydraterende crème
Heb nog heel veel reiningsspul en gisteren toevallig een gezichtspeelings tube gekocht.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
haha ohh! Dan is het minder. Of je wacht even. Nivea is zo vaak in de aanbieding. Misschien is het over 2 weken wel 1+1 gratis.
Gast- Gast
Heb vandaag alles uitgezocht, zoveel douche spul en dingen pffff. Had alles dubbel bij hem en nu heb ik het hier.
Kijk wel even of ik wat zie en anders koop ik 1 potje. Jammer dan van de aanbieding.
Kijk wel even of ik wat zie en anders koop ik 1 potje. Jammer dan van de aanbieding.
Ik bleek toch echt ontzettend allergisch te zijn voor een dagcreme van Vichy. Mijn stiefmoeder wilde daarom wel met mij ruilen. Zij had een potje L'oreal Triple Active. Normaal allergisch, nu juist heel erg fijn. Trekt snel in, niet vet en het schijnt op drie punten te hydrateren? Niet helemaal goed nagelezen, moet ik bekennen.
Iets van tien euro bij de drogist;
Iets van tien euro bij de drogist;
Gast- Gast
Eau Thermal Avene legere vind ik erg fijn. Ik word ook helemaal gek als ik geen crème heb zodra ik onder de douche vandaan kom. Hiervan heb ik geen vette huid aan het eind van de dag.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Ik gebruik(te) ook lóreal make-up maar had eens een potje dagcreme gekregen maar daar kon ik niet tegen. Branden dat mijn huid deed en werd rood.
ik gebruik vitamine E olie voor 's nachts
en 2x perdag 100% aloe vera
overdag Weleda, licht roze variant en soms nog koud geperste Argan olie
voor de ruwe plekjes en vellen gebruiken PCLE creme van biodermal
en 2x perdag 100% aloe vera
overdag Weleda, licht roze variant en soms nog koud geperste Argan olie
voor de ruwe plekjes en vellen gebruiken PCLE creme van biodermal
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Ik kocht net de aqua sensation bij het kruidvat(moest ook wat voor mijn moeder halen). Had verder echt niets nodig dus was ik 10euro kwijt(buiten dat spul voor mijn moeder)
Later op de terug weg liep ik langs de etos en dacht nee hoor heb ik niks te zoeken. Zag wel aanbiedings borden hangen, toch terug gelopen dacht wie weet ook een actie van nivea.
Ja hoor..... 2e gratis! heb het daar gekocht en die andere terug gebracht bij de kruidvat
Later op de terug weg liep ik langs de etos en dacht nee hoor heb ik niks te zoeken. Zag wel aanbiedings borden hangen, toch terug gelopen dacht wie weet ook een actie van nivea.
Ja hoor..... 2e gratis! heb het daar gekocht en die andere terug gebracht bij de kruidvat
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Fucidin creme/ down under
» Zelfbruinende creme
» creme fraiche
» dr. van der Hoog creme
» BB creme van Nivea
» Zelfbruinende creme