Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer gaven jullie..?

+13
studiebol
Parel
Sanne
Tania
teletascha
SarahKey
Liadan
_Lana_
chipa
Steep
Linda
Lonely Goatherd
Floor
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  Floor zo 23 dec 2012 - 0:51

Lana, maar waarom is een krentenbol een flinke hap dan? ik geef hem ook gewoon in stukjes, dus 2 helften besmeren met boter en dan stukjes, de helften doe ik niet op elkaar. Zijn we onderweg dan zitten ze wel op elkaar en scheur ik gewoon stukjes eraf en die geef ik aan hem om te eten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  _Lana_ zo 23 dec 2012 - 0:57

Floor schreef:Lana, maar waarom is een krentenbol een flinke hap dan? ik geef hem ook gewoon in stukjes, dus 2 helften besmeren met boter en dan stukjes, de helften doe ik niet op elkaar. Zijn we onderweg dan zitten ze wel op elkaar en scheur ik gewoon stukjes eraf en die geef ik aan hem om te eten.

Nou ja ik bedoel meer machtig. Ik vind het zelf al machtig. Maar misschien komt het wel omdat mijn kinderen echt zo weinig eten.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  Floor zo 23 dec 2012 - 1:00

maar misschien vinden ze het dan juist lekker, niet omdat het machtig is maar omdat het niet zo 'droog'/kaal is als gewoon brood. Onze zoon at vanaf het begin krentenbrood/bollen beter dan gewoon brood.
overigens haal ik ze wel vers bij de bakkerij, die van de supermarkt hier zijn veel droger en dikker van structuur, die van de bakker zijn lekker luchtig en zacht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  Tania zo 23 dec 2012 - 1:01

_Lana_ schreef:
Floor schreef:Lana, maar waarom is een krentenbol een flinke hap dan? ik geef hem ook gewoon in stukjes, dus 2 helften besmeren met boter en dan stukjes, de helften doe ik niet op elkaar. Zijn we onderweg dan zitten ze wel op elkaar en scheur ik gewoon stukjes eraf en die geef ik aan hem om te eten.

Nou ja ik bedoel meer machtig. Ik vind het zelf al machtig. Maar misschien komt het wel omdat mijn kinderen echt zo weinig eten.

Mijn zoontje at er zo twee weg met 8/9 maanden. Mijn dochter vindt ze niet zo lekker maar ze krijgt wel is bruine bolletjes en dan eet ze er ook zo twee op. Het ligt echt heel erg aan je kindjes denk ik.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  Didi zo 23 dec 2012 - 1:02

Een krentenbol: vandaag voor het eerst een stukje krentenbrood, hij vond het heerlijk en zat te eten alsof ie uitgehongerd was.
Ontbijtkoek: nog nooit, maar ik heb dat ook nooit in huis. Hij zou best wel eens een stukje mogen als we ergens zijn waar ze dat hebben.
Rozijntjes: nog nooit.
Eierkoek: ook nog nooit.

Ik geef als tussendoortjes meestal een soepstengel, Nijntje koekje of een rijstwafel en de laatste tijd koop ik ook wel de rijstwafels van zonnatura met zo'n yoghurtlaagje. Vind ie heerlijk.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  Shopaholic zo 23 dec 2012 - 2:11

Een krentenbol? nu net; ze is 2jr.
Ontbijtkoek? nu net; ze is 2jr.
Rozijntjes? nu net; ze is 2jr.
Eierkoek? toen ze een maand of 7/8 was
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaven jullie..? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer gaven jullie..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum