Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is?

5 plaatsers

Ga naar beneden

De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is? Empty De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is?

Bericht  Caribbeanlover za 22 dec 2012 - 13:42

http://www.degabrielmethode.nl/

Het ziet er opzich goed uit.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is? Empty Re: De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is?

Bericht  Jerry za 22 dec 2012 - 21:23

Ik lees nergens wat de principes van deze methode zijn...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is? Empty Re: De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is?

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 21:41

Het klinkt mij te zweverig. SMART-modus, VET-knop aan en uitzetten... Maar er staat idd nergens hoe je dat moet bereiken. Nergens staat wat je wel en niet kunt eten, dus ik vraag het me af of het een goed dieet is.

Gast
Gast

Bericht  Jerry za 22 dec 2012 - 23:28

T is geen idee zoals ik begrijp, dus snap ik wel waarom het 'zweverig' kan zijn omdat je dan iets bij jezelf zult moeten veranderen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes za 22 dec 2012 - 23:30

Er staat bij methode ofzo wel iets. Je moet naar bijeenkomsten en naar zijn CDs luisteren en dan kom je in de goeie mindset ofzo.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 23:34

Ik las het idd, komt op mij nogal sekte-achtig over Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 23 dec 2012 - 0:39

Och, als je er van afvalt :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 23 dec 2012 - 1:01

Antibes schreef:Er staat bij methode ofzo wel iets. Je moet naar bijeenkomsten en naar zijn CDs luisteren en dan kom je in de goeie mindset ofzo.. De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is? 394967

Die bijeenkomsten zijn echt belachelijk duur! Kan je net zo goed het boek en/of de dvd kopen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Poubelle zo 23 dec 2012 - 1:02

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:Er staat bij methode ofzo wel iets. Je moet naar bijeenkomsten en naar zijn CDs luisteren en dan kom je in de goeie mindset ofzo.. De Gabriel afval methode. Iemand die er bekend mee is? 394967

Die bijeenkomsten zijn echt belachelijk duur! Kan je net zo goed het boek en/of de dvd kopen.

Ik denk dat ik m'n geld liever uitgeef aan gezond eten dan aan zo'n boek of dvd. Zonde van je geld joh.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 2:34

Gewoon stoppen met eten :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 23 dec 2012 - 2:50

Reva schreef:Gewoon stoppen met eten :cheering:

Win-win situatie, je houdt geld over én je wordt slank! :cheering:
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 23 dec 2012 - 3:03

Poubelle schreef:
Reva schreef:Gewoon stoppen met eten :cheering:

Win-win situatie, je houdt geld over én je wordt slank! :cheering:

Alleen die nieuwe kleren kopen is op den duur echt vervelend laughcry lievelingsdingen die van je reet zakken :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 23 dec 2012 - 4:08

As je gemotiveerd bent dan zal het vast werken. Alleen krijg ik de indruk CBL, dat jij wel af wilt vallen, maar er geen moeite voor wil doen. En dan gaat dit ook niet werken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: