Dit slaat toch nergens op!
+19
Luce
Caroow
Marsy28
Minx
Blond
Elliot
Happinaz
Gympie
Winegum
Kqip
nina
Mamsie
luisa
Green_Pepper
Lejow
Fortissimo
TukTuk
Zora
Caribbeanlover
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit slaat toch nergens op!
Marsy28 schreef:En nee, ik heb geen zin meer om me stil te houden. Ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Het ging mij om de reactie waar dit in stond, en vooral dit stuk. Pas nu zeg je dat het om reacties gaat waarin ze scheldt etc. Maargoed, in dat geval snap ik de meerwaarde van jouw reactie niet, want als er gescholden wordt dan zijn we allemaal heus wel mondig genoeg om te reageren, en dat gebeurt ook heus wel. Jouw houding vond ik aanstootgevend omdat je in je eerste reactie deed overkomen alsof je wel even in élk topic van CBL ging zieken.
Gast- Gast
Zucht, ik heb het uitgelegd Lennox. Wat wil je nog dat ik zeg?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik maak alleen maar duidelijk dat je nu iets anders zegt dan wat je in eerste instantie deed overkomen, en dat mijn reacties vooral neergezet zijn met jouw eerste post in m'n achterhoofd. Hoef je verder niets op te zeggen.
Gast- Gast
Nou ja Lennox, het kan zijn dat jij en misschien anderen het verkeerd hebben opgevat, maar ik quote mezelf:
ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Het is bijna weer Nederlandse taal haha..
Wáár op reageren?
Ik zeg nergens op alle topics van CBL...
Ik benoem heel erg duidelijk welk gedrag van haar mij (en dus met mij heel veel anderen) irriteert.
Dus wáár tot vervelens toe op reageren? Op haar nare, uitgesproken, ongenuanceerde, uitspraken.
Gewoon even een keer benoemen ipv het elke keer doen. Nu weet ze vantevoren dat als ze weer zo achterlijk reageert, dat er reacties op komen, in elk geval van mij. Dat ik niet eens zucht en het laat gaan als ze zo doet. Niet dat ze dat niet wist, maar toch. En genoeg mensen met mij gaan reageren, gelukkig wel zeg!
Maar onduidelijk neergezet, nee, dat vind ik niet. Ik zeg nergens dat ik haar ga achtervolgen tot het vervelende, overal op reageren. Nee, alléén als ze zo doet als bovenstaand. Misschien onnodig om te benoemen maar het zat me even tot hier (wijst op voorhoofd).
En het 'tot vervelens toe' was overigens niet bedoeld als vervelend voor normale forumsters of vervelend voor mij. Ik weet gewoon uit ervaring dat CBL niet tegen kritiek kan en dit als heel erg vervelend gaat ervaren. Kijk naar hoe Lejow het zwarte schaap is bij CBL. Dat ga ik dan ongetwijfeld ook worden. Is dat ook even opgehelderd.
Mag ik het dan nu hier alsjeblieft bij laten?
ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Het is bijna weer Nederlandse taal haha..
Wáár op reageren?
Ik zeg nergens op alle topics van CBL...
Ik benoem heel erg duidelijk welk gedrag van haar mij (en dus met mij heel veel anderen) irriteert.
Dus wáár tot vervelens toe op reageren? Op haar nare, uitgesproken, ongenuanceerde, uitspraken.
Gewoon even een keer benoemen ipv het elke keer doen. Nu weet ze vantevoren dat als ze weer zo achterlijk reageert, dat er reacties op komen, in elk geval van mij. Dat ik niet eens zucht en het laat gaan als ze zo doet. Niet dat ze dat niet wist, maar toch. En genoeg mensen met mij gaan reageren, gelukkig wel zeg!
Maar onduidelijk neergezet, nee, dat vind ik niet. Ik zeg nergens dat ik haar ga achtervolgen tot het vervelende, overal op reageren. Nee, alléén als ze zo doet als bovenstaand. Misschien onnodig om te benoemen maar het zat me even tot hier (wijst op voorhoofd).
En het 'tot vervelens toe' was overigens niet bedoeld als vervelend voor normale forumsters of vervelend voor mij. Ik weet gewoon uit ervaring dat CBL niet tegen kritiek kan en dit als heel erg vervelend gaat ervaren. Kijk naar hoe Lejow het zwarte schaap is bij CBL. Dat ga ik dan ongetwijfeld ook worden. Is dat ook even opgehelderd.
Mag ik het dan nu hier alsjeblieft bij laten?
Marsy28- Prater
Ik vind dat CBL er inderdaad best weer eens op aangesproken mag worden. Ieder ander die zou zeggen 'wat lul je nou' zou er ook op aangesproken worden. Immers, dit is gewoon niet normaal in een gewoon niet-rellend topic, het moet wel een beetje leuk blijven. Nu strijken we allemaal vaak genoeg over ons hart bij CBL omdat we inmiddels weten dat ze af en toe wat gek reageert, maar dat wil niet zeggen dat ze maar alles mag maken.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Marsy, ik reageer eigenlijk nooit meer in topics van CBL omdat het altijd zo gaat zoals het gaat. Het is toevallig dat ik dit topic een keer open, maar meestal open ik haar topics niet eens meer. Ik hou me altijd maar voor dat CBL waarschijnlijk de capaciteiten niet heeft om wat grijzer te denken ipv zo zwart-wit. Scheelt een hoop in frustratie hoor
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ach ja Luce, en gelijk heb je ook.
Jaren terug heb ik gezegd dat ik nooit meer in een topic van haar zou reageren, nog bij het andere yesforum. Het lijkt wel alsof vrije tijd gewoon er echt voor zorgt dat ik me er nu NOG meer aan irriteer haha..
Jaren terug heb ik gezegd dat ik nooit meer in een topic van haar zou reageren, nog bij het andere yesforum. Het lijkt wel alsof vrije tijd gewoon er echt voor zorgt dat ik me er nu NOG meer aan irriteer haha..
Marsy28- Prater
Zwart schaap meldt zich! En hoe verrassend, ik ben het eens met Marsy en Zora.
Er zijn gewoon grenzen, ook voor CBL!
Grote kans dat ik er nu inderdaad uitgepikt word door CBL, aangezien ik volgens haar alleen maar reageer om haar te treiteren of what ever, maar misschien CBL moet je eens wat verder denken dan je neus lang is...
Er zijn gewoon grenzen, ook voor CBL!
Grote kans dat ik er nu inderdaad uitgepikt word door CBL, aangezien ik volgens haar alleen maar reageer om haar te treiteren of what ever, maar misschien CBL moet je eens wat verder denken dan je neus lang is...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha Marsy, in jouw posts komt het over alsof CBL zich wel 3 keer moet bedenken voor ze weer zo'n reactie post want o wee als ze dat doet, dan komt Marsy haar wel even de waarheid vertellen!
Bespaar je de moeite meid, waarschijnlijk kost het jou meer energie, beetje zonde.
Bespaar je de moeite meid, waarschijnlijk kost het jou meer energie, beetje zonde.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hahaha Poubelle, nou het is haar geraden! Pas maar op CBL, de Marsy politie staat paraat!
Zo erg is het nou ook weer niet bedoeld, het was even een 'heat of the moment' post omdat ik me zo irriteerde. Sta nog wel achter mijn posts maar zo erg opgeblazen hoeft nou ook weer niet.
Zo erg is het nou ook weer niet bedoeld, het was even een 'heat of the moment' post omdat ik me zo irriteerde. Sta nog wel achter mijn posts maar zo erg opgeblazen hoeft nou ook weer niet.
Marsy28- Prater
Ik vind anders dat er ook genoeg mensen zijn die zelf met een naar toontje reageren in topics van cbl, met zo'n; 'ben je dom ofzo' houding, of reacties die geplaatst zijn om reacties uit te lokken. Zo'n ramp is het toch niet als iemand zegt, 'wat lul je nou'?
Marsy, ik moest wel erg lachen om deze zin: Ik vind haar vreselijk reageren, echt, als ze zo had gereageerd op mij in het echie, had ze een mep in der gezicht gehad. Nu kan ik het virtueel doen, met woorden. Netjes, niet zoals CBL en laag bij de grond. Maar wel elke keer de spiegel.
Het is maar wat je netjes vind, en ik denk dat jij ook wel een spiegel kunt gebruiken als je zo reageert.
Ohja en ontopic, ik vind het ook misleidend, en snap dat mensen er in trappen.
Marsy, ik moest wel erg lachen om deze zin: Ik vind haar vreselijk reageren, echt, als ze zo had gereageerd op mij in het echie, had ze een mep in der gezicht gehad. Nu kan ik het virtueel doen, met woorden. Netjes, niet zoals CBL en laag bij de grond. Maar wel elke keer de spiegel.
Het is maar wat je netjes vind, en ik denk dat jij ook wel een spiegel kunt gebruiken als je zo reageert.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Starla schreef:Ik vind anders dat er ook genoeg mensen zijn die zelf met een naar toontje reageren in topics van cbl, met zo'n; 'ben je dom ofzo' houding, of reacties die geplaatst zijn om reacties uit te lokken. Zo'n ramp is het toch niet als iemand zegt, 'wat lul je nou'?
+1! Er werd door sommige mensen ook echt gereageerd alsof CBL een kind van 10 is.
En ik snap haar juist wel, de zin op de flyer is gewoon misleidend en in deze tijd wil je juist graag werk hebben, zeker als je het er naar je zin hebt.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Die felheid bedoelde ik idd, dank voor het beter verwoorden dan ik deedStarla schreef:Ik vind anders dat er ook genoeg mensen zijn die zelf met een naar toontje reageren in topics van cbl, met zo'n; 'ben je dom ofzo' houding, of reacties die geplaatst zijn om reacties uit te lokken. Zo'n ramp is het toch niet als iemand zegt, 'wat lul je nou'?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Fortissimo schreef:Zo is het bij mij nu ook. Bedrijf waar ik nu stage loop heeft intensief contact met een ander bedrijf, waar vele stagiaires voor een jaar aan de slag konden en dat er de mogelijkheid is dat ze dit mij ook aanbieden. WIL NOG NIET ZEGGEN DAT ik dat baantje heb.. Zo werkt het nu eenmaal niet CBL.
Het is niet nodig om mij aan te spreken alsof ik een kind van 10 ben ofzo hoor!
Maar hoe dan wel? Het is je vele malen uitgelegd, maar je lijkt het niet te begrijpen. Nu leg ik het uit aan de hand aan voorbeelden en dan krijg ik zo'n reactie terug. Ik vind jou best een bijzonder persoon, die behoorlijk onhandig communiceert...
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik ga het topic sluiten, het wordt er niet gezelliger op.
CBL, maar ook de rest die op CBL reageren: let op jullie woorden. Het is niet nodig om iemand af te katten, iemand de les te lezen, te betuttelen en noem maar op. Op deze manier wordt het forummen niet leuker.
CBL, maar ook de rest die op CBL reageren: let op jullie woorden. Het is niet nodig om iemand af te katten, iemand de les te lezen, te betuttelen en noem maar op. Op deze manier wordt het forummen niet leuker.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Juf slaat kinderen 40x!
» Slaat messenger op?
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Juf slaat kinderen 40x!
» Slaat messenger op?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: