Dit slaat toch nergens op!
+19
Luce
Caroow
Marsy28
Minx
Blond
Elliot
Happinaz
Gympie
Winegum
Kqip
nina
Mamsie
luisa
Green_Pepper
Lejow
Fortissimo
TukTuk
Zora
Caribbeanlover
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit slaat toch nergens op!
Caribbeanlover schreef:Heb die flyer hier nu bij mij liggen en er staat letterlijk '' En als het je deze maand bevalt, blijf je toch lekker bij ........werken? Dat is namelijk ook mogelijk''.
Wat is hier misleidend aan? Er staat niet: "En als het je deze maand bevalt, blijf je toch METEEN lekker bij ons werken? Dat is namelijk ook mogelijk." Dat is misleidend, want die mogelijkheid is uitgesloten, doordat je er sowieso 3 maanden uit zou moeten, voordat je op dezelfde functie die je nu doet weer kunt solliciteren. Als het goed is heb jij voor een vastgestelde periode een contract getekend en loopt deze binnenkort af. Dat is voor jezelf toch ook bekend? Ik bedoel dat niet lullig, maar feitelijk gezien wordt er op deze flyer niet gelogen. Jij geeft er nu alleen zelf een invulling aan, omdat het heel algemeen is geformuleerd. Voorliegen vind ik dan wel wat ver gezocht, want dat is domweg niet aan de orde.
Gast- Gast
Laat ik een ander voorbeeld noemen.
"Komt Pietje vanmiddag even langs?"
"Dat is mogelijk."
Dat geeft in mijn ogen aan dat er een reële mogelijkheid is dat Pietje langskomt, maar dat het ook zomaar kan zijn dat hij niet komt. Mogelijk betekent volgens mij niets meer of minder dan dat er een káns is dat je er kunt blijven werken, het biedt geen garantie. Dat het er een beetje misleidend staat ben ik wel met je eens, maargoed, wees eerlijk... Wíl je er nu nog werken, dan?
Verder eens met Guattari mbt je contract. Lees die er nog even op na, je contract lijkt me meer bindend dan een foldertje.
"Komt Pietje vanmiddag even langs?"
"Dat is mogelijk."
Dat geeft in mijn ogen aan dat er een reële mogelijkheid is dat Pietje langskomt, maar dat het ook zomaar kan zijn dat hij niet komt. Mogelijk betekent volgens mij niets meer of minder dan dat er een káns is dat je er kunt blijven werken, het biedt geen garantie. Dat het er een beetje misleidend staat ben ik wel met je eens, maargoed, wees eerlijk... Wíl je er nu nog werken, dan?
Verder eens met Guattari mbt je contract. Lees die er nog even op na, je contract lijkt me meer bindend dan een foldertje.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Gympie schreef:Ik vind het ook wel misleidend. Het wordt mooi gezegd, maar er moet dus blijkbaar standaard 3 maanden tussen zitten en dan moet je weer solliciteren. Ik vind dat best raar en niet matchen met wat op die flyer staat.
Idd en het blijft gewoon absurd!
Die 3 maanden zijn niet standaard, mijn vriend werkt er nu ook, alleen voor in december maar hij had wel de mogelijkheid om hierna te blijven, alleen heeft hij vanaf januari al een andere baan met meer uren kunnen vinden. Maar anders had hij gewoon gelijk in januari een eigen wijk gekregen. Maar het is maar net waar en of ze mensen nodig hebben, voor het sorteren (wat hij ook deed, naast bezorgen) hadden ze bijv niemand nodig.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Lennox, ondanks dat zou ik er direct hier achterna willen blijven idd. Ik heb het naar mijn zin, het werk is makkelijk, de uren fijn en het is dichtbij huis.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Lang niet iedereen wil het en als men het wil, dan vergeten sommigen het te vragen. Het gaat mij er om dat ze dat hebben gezegd en het niet waar kunnen maken en dat is misleidend zoals al werdt gezegd.
CBL, dat noemen ze ook wel reclame maken. Dit is hoe het werkt en niet anders.
En joh, anders maak je er toch gewoon een punt van. Prima! Kom je van een koude kermis thuis, wat je wilt.
Niet altijd alles op jezelf betrekken en dingen eens in een breder verband bekijken. Gaat helpen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Eerlijk gezegd snap ik wel dat CBL hier teleurgesteld over is. Als ik in haar schoenen zou staan zou ik denk ik ook wel 'verwacht' hebben dat ik kon blijven. Ook al liegen ze natuurlijk feitelijk niet op de flyer ('mogelijk' biedt natuurlijk geen zekerheid voor CBL of verplichting voor de werkgever), toch zou ik me ook wel een beetje misleid voelen. Maar dat is dan echt een gevoelskwestie.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik werkte vorig jaar via een uitzendbureau bij een bedrijf. Dat bedrijf zei direct bij de sollicitatie "als je bevalt, dan is er altijd nieuw werk voor je". Toen het puntje bij paaltje kwam, was er na 3 maanden geen werk voor mij (ook al waren ze wel heel tevreden). Van november tot en met januari niet. Ik kon toen ook mijn spullen pakken en verder zoeken. In februari mocht ik terug komen.
Het is echt, echt heel lullig, maar je doet er niets aan.
Het is echt, echt heel lullig, maar je doet er niets aan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
maar hoe vaak heb je nu al dit soort gedoe met de post gehad?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zo is het bij mij nu ook. Bedrijf waar ik nu stage loop heeft intensief contact met een ander bedrijf, waar vele stagiaires voor een jaar aan de slag konden en dat er de mogelijkheid is dat ze dit mij ook aanbieden. WIL NOG NIET ZEGGEN DAT ik dat baantje heb.. Zo werkt het nu eenmaal niet CBL.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Happinaz schreef:Caribbeanlover schreef:Lang niet iedereen wil het en als men het wil, dan vergeten sommigen het te vragen. Het gaat mij er om dat ze dat hebben gezegd en het niet waar kunnen maken en dat is misleidend zoals al werdt gezegd.
En joh, anders maak je er toch gewoon een punt van. Prima! Kom je van een koude kermis thuis, wat je wilt.
Niet altijd alles op jezelf betrekken en dingen eens in een breder verband bekijken. Gaat helpen!
Wat lul je nou met er een punt van maken! Ik heb toch al gevraagd of het mogelijk was, nou niet dus en helaas kan ik niet anders dan mij erbij neerleggen. Denk je nou echt dat ik het niet snap?! Het gaat mij er gewoon om dat ze zulke flyers nooit hadden mogen drukken en het niet meer gaan doen.
Caribbeanlover- Ratel
Fortissimo schreef:Zo is het bij mij nu ook. Bedrijf waar ik nu stage loop heeft intensief contact met een ander bedrijf, waar vele stagiaires voor een jaar aan de slag konden en dat er de mogelijkheid is dat ze dit mij ook aanbieden. WIL NOG NIET ZEGGEN DAT ik dat baantje heb.. Zo werkt het nu eenmaal niet CBL.
Het is niet nodig om mij aan te spreken alsof ik een kind van 10 ben ofzo hoor!
Caribbeanlover- Ratel
Jezus CBL, ga je weer lekker?
Wees blij dat er nog mensen zijn die jou willen aannemen man. Gedraag je toch eens, raar emotioneel onhandig persoon die je bent. Bah. Ik hoop zo dat het alleen je schrijfstijl is en niet je gedrag, ik zit al vanaf het begin op het yesforum maar jij begint me echt steeds meer de keel uit te hangen. En nee, ik heb geen zin meer om me stil te houden. Ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Wees blij dat er nog mensen zijn die jou willen aannemen man. Gedraag je toch eens, raar emotioneel onhandig persoon die je bent. Bah. Ik hoop zo dat het alleen je schrijfstijl is en niet je gedrag, ik zit al vanaf het begin op het yesforum maar jij begint me echt steeds meer de keel uit te hangen. En nee, ik heb geen zin meer om me stil te houden. Ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Caribbeanlover schreef:Happinaz schreef:Caribbeanlover schreef:Lang niet iedereen wil het en als men het wil, dan vergeten sommigen het te vragen. Het gaat mij er om dat ze dat hebben gezegd en het niet waar kunnen maken en dat is misleidend zoals al werdt gezegd.
Wat lul je nou met er een punt van maken! Ik heb toch al gevraagd of het mogelijk was, nou niet dus en helaas kan ik niet anders dan mij erbij neerleggen. Denk je nou echt dat ik het niet snap?! Het gaat mij er gewoon om dat ze zulke flyers nooit hadden mogen drukken en het niet meer gaan doen.
Pompidompidom.... Ik hoop echt zo,zo erg dat jij alleen in de digitale wereld op deze manier communiceerd.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Zo dan. Heeft ze je wat misdaan ofzo?Marsy28 schreef:En nee, ik heb geen zin meer om me stil te houden. Ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Gast- Gast
Lennox schreef:Zo dan. Heeft ze je wat misdaan ofzo?Marsy28 schreef:En nee, ik heb geen zin meer om me stil te houden. Ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Serieus Lennox?
Marsy28- Prater
Eh, ja, ik was serieus. Hoop dat jij het niet was.Marsy28 schreef:Lennox schreef:Zo dan. Heeft ze je wat misdaan ofzo?Marsy28 schreef:En nee, ik heb geen zin meer om me stil te houden. Ik zal er elke keer op reageren, tot vervelens toe.
Serieus Lennox?
Gast- Gast
Absoluut ben ik serieus, 100%. Waarom verbaast het je zo? CBL's reactie op iedereen die verkeerd reageert is: 'ben je dom ofzo?', 'duh, dat weet ik zelf ook wel', 'ik mag toch een mening hebben of niet', 'als het je niet aanstaat, lees je het maar niet' enz. enz.
Toevallig heb IK ook een mening en als het je niet aanstaat, lees je het niet. Dat is niet specifiek op jou gericht Lennox, maar ik heb lekker veel vrije tijd momenteel en erger me dood aan haar gedrag. Ik wil er graag op reageren. Dat gaat haar echt enorm irriteren, weet ik uit ervaring, want mensen die eerder in mijn schoenen stonden, zijn tot het bot afgebrand. Maar ik heb er nu even tijd voor. Ik vind haar vreselijk reageren, echt, als ze zo had gereageerd op mij in het echie, had ze een mep in der gezicht gehad. Nu kan ik het virtueel doen, met woorden. Netjes, niet zoals CBL en laag bij de grond. Maar wel elke keer de spiegel. Tot ik geen zin meer heb en het ga opgeven, wat waarschijnlijk eerder gaat gebeuren dan dat CBL haar houding ten opzichte van de goedbedoelende mensen hier op het forum eens verbeterd. Pedagogiek is mijn vak en wat opvoedkundige adviezen kan ze best gebruiken.
Don't worry, ik ga heus niet irritant lopen doen.
Toevallig heb IK ook een mening en als het je niet aanstaat, lees je het niet. Dat is niet specifiek op jou gericht Lennox, maar ik heb lekker veel vrije tijd momenteel en erger me dood aan haar gedrag. Ik wil er graag op reageren. Dat gaat haar echt enorm irriteren, weet ik uit ervaring, want mensen die eerder in mijn schoenen stonden, zijn tot het bot afgebrand. Maar ik heb er nu even tijd voor. Ik vind haar vreselijk reageren, echt, als ze zo had gereageerd op mij in het echie, had ze een mep in der gezicht gehad. Nu kan ik het virtueel doen, met woorden. Netjes, niet zoals CBL en laag bij de grond. Maar wel elke keer de spiegel. Tot ik geen zin meer heb en het ga opgeven, wat waarschijnlijk eerder gaat gebeuren dan dat CBL haar houding ten opzichte van de goedbedoelende mensen hier op het forum eens verbeterd. Pedagogiek is mijn vak en wat opvoedkundige adviezen kan ze best gebruiken.
Don't worry, ik ga heus niet irritant lopen doen.
Marsy28- Prater
Ik heb niet de behoefte met jou in discussie te gaan Lennox. Ik doel enkel en alleen op CBL. En wil je echt mij de boeman maken hier? Gezellig forum? Heb je gelezen hoe zij reageert op mensen? Over gezellig gesproken, als dat jouw definitie van gezellig is.. Heb je bovenstaande posts uberhaupt gelezen?
En maak je niet zo druk joh, alleen als CBL weer eens compleet uit haar plaat springt of ongenuanceerde dingen zegt, heb ik de neiging te reageren. Zij is dan al begonnen met het verpesten van de sfeer, zoals altijd in haar, of andere topics. Moet wel eerlijk zeggen dat het iets beter leek te gaan deze week. Maar dan lees ik weer hoe ze hierboven reageert en dan krijg ik zulke vraagtekens boven mijn hoofd. Wat gaat er door haar heen als ze zo reageert. Ik vind het in elk geval verre van normaal. Noem me moraalridder, sfeerverpester, whatever. Ik ben zo klaar met haar.
Maar vind het lief dat je haar verdedigd.
En maak je niet zo druk joh, alleen als CBL weer eens compleet uit haar plaat springt of ongenuanceerde dingen zegt, heb ik de neiging te reageren. Zij is dan al begonnen met het verpesten van de sfeer, zoals altijd in haar, of andere topics. Moet wel eerlijk zeggen dat het iets beter leek te gaan deze week. Maar dan lees ik weer hoe ze hierboven reageert en dan krijg ik zulke vraagtekens boven mijn hoofd. Wat gaat er door haar heen als ze zo reageert. Ik vind het in elk geval verre van normaal. Noem me moraalridder, sfeerverpester, whatever. Ik ben zo klaar met haar.
Maar vind het lief dat je haar verdedigd.
Marsy28- Prater
Mag ik even buigen voor Marsy? Eindelijk is iemand die de waarheid zegt. CbL komt hier als een verschrikkelijk persoon over en iedereen blijft maar aardig.
Ik heb er ook al zo vaak iets van gezegt alleen jammer dat ze nooit veranderd. Verspilde moeite.
Ik heb er ook al zo vaak iets van gezegt alleen jammer dat ze nooit veranderd. Verspilde moeite.
Gast- Gast
Kus Anatasya
Bedoel het ook echt niet om te zieken.
Bedoel het ook echt niet om te zieken.
Marsy28- Prater
Als je je ergert aan een reactie als "als het je niet zint dan lees je het maar niet", kan je er dan niet beter boven staan? Nu doe je precies hetzelfde als wat je irritant vindt aan CBL.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Au Caroow, dat doet zeer, me te vergelijken met CBL. Neem aan dat je zelf ook wel snapt dat die vergelijking niet opgaat. What is nou de big deal hier? Dat ik op CBL haar reacties reageer? Of beter gezegd: alleen reageer als ze weer eens compleet uit haar plaat schiet? Is dat vervelend? Of zijn de reacties van CBL op zich al vervelend? Wat denk je nou, dat ik een topic ga lopen verzieken? Dat ik op elk topic van CBL ga reageren? Nee, maar wel als ze zo achterlijk reageert als hierboven. Daar MOET gewoon wat van gezegd worden, dat kan gewoon echt niet, je zo gedragen naar anderen die de moeite nemen om in jouw topic wat te zeggen.
Marsy28- Prater
Plus dat het nu lijkt alsof jij de énige bent die er af van durft te zeggen, maar dan raad ik je toch aan om onder die steen vandaan te komen. Ik zeg er geregeld wat van, Lejow, en met ons het halve forum. Maar het baat niet, bespaar je de moeite. Ze gaat niet veranderen.
Het komt nu op mij over alsof jij CBL in de smiezen gaat houden en als ze maar iets zegt wat jou niet zint, dat je er maar direct bovenop gaat zitten. Dat is in elk geval wel wat je in je eerste reactie doet overkomen. En of je nu meer vrije tijd hebt of niet, ik hoop dat je je leven betere invulling kunt geven dan CBL in de nek hijgen.
Het komt nu op mij over alsof jij CBL in de smiezen gaat houden en als ze maar iets zegt wat jou niet zint, dat je er maar direct bovenop gaat zitten. Dat is in elk geval wel wat je in je eerste reactie doet overkomen. En of je nu meer vrije tijd hebt of niet, ik hoop dat je je leven betere invulling kunt geven dan CBL in de nek hijgen.
Gast- Gast
Maar wat is er dan anders aan mijn reactie als jij, Lejow en met jullie het halve forum er wat van zeggen en ik nu mezelf moet verdedigen omdat ik in een reactie typ dat ook ik hier wat van ga zeggen? Snap er nu helemaal niks meer van. Dan ben ik toch gewoon net als jij, Lejow en het halve forum? Ik zeg niet dat ik iets speciaals ben, ik zeg dat ik mijn mond niet meer dicht ga houden. Net als jullie. Punt. Klaar.
En Lennox, ik ben gewoon een volwassen vrouw hoor. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat ik buiten het forum ook een leven heb en hier heus niet de hele dag ga zitten soldaten op CBL. Mijn God, ik word al vermoeid bij de gedachte. Met mijn vrije tijd bedoelde ik dat ik, in tegenstelling tot de afgelopen jaren, nu wat meer tijd heb om op het forum door te brengen en te reageren, wat ik lange tijd niet veel heb kunnen doen. Vind ik ook leuk. Niet alleen op CBL, brrr.. Nee, op alle topics.
En laat het nu even rusten zeg, ik vind het het echt niet waard om hier op in te gaan, vooral als jij en ik er praktisch hetzelfde instaan maar ik het nu even 'hardop' gezegd heb.
En Lennox, ik ben gewoon een volwassen vrouw hoor. Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen dat ik buiten het forum ook een leven heb en hier heus niet de hele dag ga zitten soldaten op CBL. Mijn God, ik word al vermoeid bij de gedachte. Met mijn vrije tijd bedoelde ik dat ik, in tegenstelling tot de afgelopen jaren, nu wat meer tijd heb om op het forum door te brengen en te reageren, wat ik lange tijd niet veel heb kunnen doen. Vind ik ook leuk. Niet alleen op CBL, brrr.. Nee, op alle topics.
En laat het nu even rusten zeg, ik vind het het echt niet waard om hier op in te gaan, vooral als jij en ik er praktisch hetzelfde instaan maar ik het nu even 'hardop' gezegd heb.
Marsy28- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Juf slaat kinderen 40x!
» Slaat messenger op?
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Juf slaat kinderen 40x!
» Slaat messenger op?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: