Dit slaat toch nergens op!
+19
Luce
Caroow
Marsy28
Minx
Blond
Elliot
Happinaz
Gympie
Winegum
Kqip
nina
Mamsie
luisa
Green_Pepper
Lejow
Fortissimo
TukTuk
Zora
Caribbeanlover
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Dit slaat toch nergens op!
Ik ben momenteel aan het werk ivm de feestdagen. Op de flyer die ik in de bus heb gehad stond letterlijk ''en als je hierna nog wil blijven werken, dan kan dat''.
Dus ik informeren bij de leidinggevende en dat kon niet. Ik zou er 3 mnd uit moeten en dan dmv solliciteren op hun site. Ik vertelde dit aan een collega en zij gaf mij een tel nr van iemand die ik al kende en die misschien wat meer wist (aangezien die leidinggevend daar niet over gaat en het ook aan een ander heeft gevraagd).
Dus ik dacht ik ga bellen, wie weet heb ik een kans..................nou niet dus! Heb wel tegen diegene gezegd dat ik het eigenlijk niet vind kunnen dat dat op de flyer staan, dus loze beloftes maken! Er zijn meerder mensen die hierna willen blijven dus als ze duidelijk waren geweest, dan zou dat schelen om velen telefoontjes te beantwoorden.
Ik baal, want ik heb het naar mij zin, de uren zijn prima en het is dichtbij. Klotezooi nu moet ik weer gaan zoeken!
Vraag mij af of ze dit mensen wel kunnen maken.
Dus ik informeren bij de leidinggevende en dat kon niet. Ik zou er 3 mnd uit moeten en dan dmv solliciteren op hun site. Ik vertelde dit aan een collega en zij gaf mij een tel nr van iemand die ik al kende en die misschien wat meer wist (aangezien die leidinggevend daar niet over gaat en het ook aan een ander heeft gevraagd).
Dus ik dacht ik ga bellen, wie weet heb ik een kans..................nou niet dus! Heb wel tegen diegene gezegd dat ik het eigenlijk niet vind kunnen dat dat op de flyer staan, dus loze beloftes maken! Er zijn meerder mensen die hierna willen blijven dus als ze duidelijk waren geweest, dan zou dat schelen om velen telefoontjes te beantwoorden.
Ik baal, want ik heb het naar mij zin, de uren zijn prima en het is dichtbij. Klotezooi nu moet ik weer gaan zoeken!
Vraag mij af of ze dit mensen wel kunnen maken.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Dit slaat toch nergens op!
Het lijkt me dat ze dat prima kunnen maken. Het is een wat misleidende zin maar in principe kun je dus over een tijdje inderdaad daar dus weer werken als je daar moeite voor wilt doen. Het is gewoon een beetje hetzelfde als post van de Postcodeloterij bijvorbeeld, gewoon een mooie reclamemethode. Daarop staat ook altijd of je even gratis een paar miljoenen wilt hebben. Ohja, of je daar wel even een extra lot voor wil kopen...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Er staat nergens op de flyer dat het gegarandeerd is toch? Er staat dat het KAN.. En ze kunnen moeilijk iedereen die nu vanwege de kerstdrukte is aangenomen, ook een baan aanbieden voor er na, er moet wel werk voor zijn he..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zoals ik het omschreef lijkt het erop, maar het is niet exact wat erop stond. Ik zal de flyer er straks even bij halen voor de exacte tekst.
Caribbeanlover- Ratel
Heb die flyer hier nu bij mij liggen en er staat letterlijk '' En als het je deze maand bevalt, blijf je toch lekker bij ........werken? Dat is namelijk ook mogelijk''.
Caribbeanlover- Ratel
Ja, maar dan moet er wel werk zijn hé?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Het is toch ook mogelijk? Je moet er alleen wat voor doen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Van uit het bedrijf is dat juist een goeie truc om zo meer mensen enthousiast te maken, wel jammer als het dan niet lukt om er langer te blijven werken. Ergens blijven werken hangt natuurlijk ook niet alleen af of jij het er naar je zin hebt, er moet werk zijn én ze moeten je wel graag willen houden (immers: keus genoeg in deze tijden).
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik vind het ook nogal misleidend. Zoals ik het lees is het namelijk niet mogelijk om nu te blijven. Misschien wel over 3 mnd, maar nu niet. Dus hoezo als je moeite doet kan je blijven?
Cbl helaas kan je hier niks mee doen, hoe lullig het ook voelt. Zij zijn natuurlijk ook niet verplicht je wederom in dienst te nemen.
Cbl helaas kan je hier niks mee doen, hoe lullig het ook voelt. Zij zijn natuurlijk ook niet verplicht je wederom in dienst te nemen.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Het is zeker misleidend, want ze beloven met die flyer min of meer dat er direct hierna werk is en dat is er dus niet. Vraag me serieus af of ze dit zo mogen doen? Ik heb nu toch bewijs dmv die flyer.
Caribbeanlover- Ratel
Hahahaa CBL come on!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ben je niet gewoon blij dat je die paar dagen werk hebt gehad?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Als het is waar ik denk dat het is dan houden ze na de kerstperiode alleen de mensen waar ze echt iets mee kunnen/ willen.. Klinkt lullig, maar dat is hoe ze werken. Over 3 maanden kun je dan weer n ronde meedoen in de hoop dat ze je dan wel willen houden. Ti's geen misleiding, je krijgt gewoon geen contract voor na de kerst, met voor hen een motivatie die gewoon mag. Je hebt ook waarschijnlijk een contract voor 5 a6 weken getekend dus wat ze doen mag gewoon. En als jij vindt dat ze je moeten houden dan moet je de leidinggevende daarvan overtuigen
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ja maar dat betekend toch dan dat ze al die mensen niet willen hierna, da''s toch raar.
Caribbeanlover- Ratel
Misschien in jouw buurt niet, maar in Schubbekutteveen misschien wel.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Oh! Daar is het leuk werken! Zou meteen bellen morgen.Fortissimo schreef:Misschien in jouw buurt niet, maar in Schubbekutteveen misschien wel.
Gast- Gast
Ik heb geen idee hoeveel mensen er extra worden aangenomen bij de post rond de decemberdrukte, maar stel dat al die extra mensen willen blijven, dat kan toch helemaal niet CBL? Dat snap je toch zelf ook wel. In januari en verder is het toch vééél minder druk bij de post?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Lang niet iedereen wil het en als men het wil, dan vergeten sommigen het te vragen. Het gaat mij er om dat ze dat hebben gezegd en het niet waar kunnen maken en dat is misleidend zoals al werdt gezegd.
Caribbeanlover- Ratel
Helaas heeft nog nooit iemand een baan gekregen alleen omdat het op een huis-aan-huis flyer gegarandeerd werd.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
In deze tijd is er niets, maar dan ook niets onzeker als de arbeidsmarkt. Ze kunnen je nergens baangarantie geven dus ik zou zo'n flyer al niet eens geloven.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel misleidend. Het wordt mooi gezegd, maar er moet dus blijkbaar standaard 3 maanden tussen zitten en dan moet je weer solliciteren. Ik vind dat best raar en niet matchen met wat op die flyer staat.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Green_Pepper schreef:Helaas heeft nog nooit iemand een baan gekregen alleen omdat het op een huis-aan-huis flyer gegarandeerd werd.
Zoals ik al zei was het een flyer waarop ze mensen wierven voor december en daarna beweerde ze dat je kon blijven aangezien dat ook mogelijk was. Wel goed lezen he. Het is en blijft misleidend, mensen voorliegen heet dat ook wel.
Caribbeanlover- Ratel
Lennox schreef:In deze tijd is er niets, maar dan ook niets onzeker als de arbeidsmarkt. Ze kunnen je nergens baangarantie geven dus ik zou zo'n flyer al niet eens geloven.
Nou ze geven dat ook garantie voor deze maand, dus vind ik dat ze dat andere ook moeten nakomen!
Caribbeanlover- Ratel
Gympie schreef:Ik vind het ook wel misleidend. Het wordt mooi gezegd, maar er moet dus blijkbaar standaard 3 maanden tussen zitten en dan moet je weer solliciteren. Ik vind dat best raar en niet matchen met wat op die flyer staat.
Idd en het blijft gewoon absurd!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lennox schreef:In deze tijd is er niets, maar dan ook niets onzeker als de arbeidsmarkt. Ze kunnen je nergens baangarantie geven dus ik zou zo'n flyer al niet eens geloven.
Nou ze geven dat ook garantie voor deze maand, dus vind ik dat ze dat andere ook moeten nakomen!
Misschien hadden ze dat zinnetje nooit moeten plaatsen, want nakomen wordt lastig. Ze kunnen geen post toveren die er niet is. Tenzij jij iedereen in je omgeving gaat adviseren de computer de deur uit te doen en terug te gaan naar pen en papier :-)
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Juf slaat kinderen 40x!
» Slaat messenger op?
» Nergens zin in
» Nergens mee spelen
» Juf slaat kinderen 40x!
» Slaat messenger op?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: