Je zal het maar zijn: Feeder
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Je zal het maar zijn: Feeder
Gisteren bladerde ik even door de Viva en daar stond een interview in over een 'bijzondere relatie', namelijk een feeder. In dit artikel kwam naar voren dat dit stel op tv is geweest bij 'je zal het maar hebben', dus dat heb ik gisteren even terug gekeken. Heeft iemand van jullie dit toevallig gezien? En wat vonden jullie er van? Het is in oktober uitgezonden, ik was er best wel van onder de indruk.
Het stel bestaat uit een man met een gezond lichaam (zelfs goed afgetraind,) zijn beroep is ook iets van fitnesscoach, hij heeft dus een vriendin van ongeveer 140 kg. Hij bakt bewust taarten voor haar om haar te laten aankomen, zijn droom is om haar 180 kg te laten wegen, bij haar lag de grens (nu) op maximaal 160 te wegen.
Het stel bestaat uit een man met een gezond lichaam (zelfs goed afgetraind,) zijn beroep is ook iets van fitnesscoach, hij heeft dus een vriendin van ongeveer 140 kg. Hij bakt bewust taarten voor haar om haar te laten aankomen, zijn droom is om haar 180 kg te laten wegen, bij haar lag de grens (nu) op maximaal 160 te wegen.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Re: Je zal het maar zijn: Feeder
Ik jeb dat gezien ja! Volgens mij bij 'Je zal het maar zijn'.
Wat een bizar idee vond ik dat. Heerlijk dat je alles kan eten, maar je zou toch denken dat het niet gezond kan zijn...
Het meest belangrijke, ook in deze relatie, lijkt me dat ze gelukkig zijn.
Dusnalsnzij echt niet meer dan 160 kilo wil wegen, moet ze dat ook niet alleen voor hem doen!
Wat een bizar idee vond ik dat. Heerlijk dat je alles kan eten, maar je zou toch denken dat het niet gezond kan zijn...
Het meest belangrijke, ook in deze relatie, lijkt me dat ze gelukkig zijn.
Dusnalsnzij echt niet meer dan 160 kilo wil wegen, moet ze dat ook niet alleen voor hem doen!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik heb het ook gezien en volgens mij is er toen hier ook een topic over geweest, of een algemeen 'JZHMZ-topic'.
Vond het ook heel bizar om te zien maar zij leek me wél gelukkig te zijn! Ze gaf ook haar grens aan qua gewicht en ondanks dat hij uitsprak dat jammer/te laag te vinden leek hij het wel te accepteren en dat lijkt me belangrijk.
Ze waren, voor zover ik me kan herinneren, van mening dat zij (redelijk?) gezond was omdat zij wel de nodige lichaamsbeweging had. Hij is toch ook sportcoach/trainer zoiets?
Vond het ook heel bizar om te zien maar zij leek me wél gelukkig te zijn! Ze gaf ook haar grens aan qua gewicht en ondanks dat hij uitsprak dat jammer/te laag te vinden leek hij het wel te accepteren en dat lijkt me belangrijk.
Ze waren, voor zover ik me kan herinneren, van mening dat zij (redelijk?) gezond was omdat zij wel de nodige lichaamsbeweging had. Hij is toch ook sportcoach/trainer zoiets?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik moet het artikel nog lezen. Maar heb nog niet lang genoeg op het toilet gezeten. En daarna wilde ik inderdaad de aflevering even terugkijken.
Gast- Gast
Ja! Ik had alleen een aflevering waarbij het geluid en beeld 1 seconde van elkaar verschilden. Dat was erg irritant, dus ik hoop niet dat jij dat hebt Maura.
Ik snap ook wel dat mensen niet perse een maatje 36 willen hebben, maar ze geeft ook aan dat ze dat vroeger wel wilde en omdat het niet lukte zich er maar bij neer heeft gelegd. Daarnaast werd er ook gezegd dat hij een aantal weekjes weg was geweest en zij toen 10kg was afgevallen, dus dóór hem wordt ze wel (nog) veel zwaarder. Het lijkt mij dat als je met je zelf afspreekt dat je alles mag eten wat je wilt, dit een aantal dagen leuk is, maar je gaat je toch niet steeds volproppen? Ik denk dan ook dat je dan op den duur een stabiel gewicht bereikt, terwijl zij bewust met aankomen bezig zijn. Ze lijkt mij nu ook gelukkig, maar zij leven wel echt in een coconnetje, en ik vind deze mensen toch een beetje vreemd. Alsof hij zijn obsessie voor gezond eten op haar loslaat door haar juist vet te mesten, een beetje een zieke geest.
Ik snap ook wel dat mensen niet perse een maatje 36 willen hebben, maar ze geeft ook aan dat ze dat vroeger wel wilde en omdat het niet lukte zich er maar bij neer heeft gelegd. Daarnaast werd er ook gezegd dat hij een aantal weekjes weg was geweest en zij toen 10kg was afgevallen, dus dóór hem wordt ze wel (nog) veel zwaarder. Het lijkt mij dat als je met je zelf afspreekt dat je alles mag eten wat je wilt, dit een aantal dagen leuk is, maar je gaat je toch niet steeds volproppen? Ik denk dan ook dat je dan op den duur een stabiel gewicht bereikt, terwijl zij bewust met aankomen bezig zijn. Ze lijkt mij nu ook gelukkig, maar zij leven wel echt in een coconnetje, en ik vind deze mensen toch een beetje vreemd. Alsof hij zijn obsessie voor gezond eten op haar loslaat door haar juist vet te mesten, een beetje een zieke geest.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik heb het niet gezien, maar een van mijn favoriete bandjes heet Feeder. Toen ik een jaar of 15 was wilde ik naar hun website surfen. Dus ik type, onschuldig als ik ben feeder. com in. Wat ik toen zag... Ik heb dat nooit meer terug durven kijken. Tot dit topic. Tot mijn opluchting bestaat de site niet meer.
Ik vind het zo bizar dat die mannen dat doen. Het is puur een kwestie van macht uitoefenen denk ik.
Ik vind het zo bizar dat die mannen dat doen. Het is puur een kwestie van macht uitoefenen denk ik.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» BNN 'Je zal het maar zijn'
» Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie..
» Niet willen slapen maar wel moe zijn..
» Doen.. of toch maar lief zijn?
» A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap
» Exemendatum wijzigd, maar wij zijn op vakantie..
» Niet willen slapen maar wel moe zijn..
» Doen.. of toch maar lief zijn?
» A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: