Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

3 plaatsers

Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  loesje zo 4 sep 2011 - 23:46

moet ik hier een probleem van maken of is het niet erg?
hij eet wel gewoon met de pot mee dat gaat wel allemaal goed.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Mamsie zo 4 sep 2011 - 23:51

Krijgt hij wel verder melk bij zn boterham?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:23

Ligt eraan hoeveel melk hij nou in totaal nog binnen krijgt, als het een bord pap is van 300ml is er vuiltje aan de lucht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  loesje ma 5 sep 2011 - 0:43

hij wil alleen maar 1 bordje pap van 180+6 smorgens en verder wil hij niks meer kwa poedermelk
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 1:03

Ik zit met hetzelfde probleem. F wil helemaal geen flessen meer. Advies van icare was om de melk te mengen met bijvoorbeeld yoghurt of er af en toe een scheutje limonade doorheen te doen.

Hier helpt dat helaas niet, dus hij is van de fles af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 3:26

Join the club! Hier al een hele tijd geen flesje melk meer. Ook de pap begint nu ook erg moeilijk te worden. Misschien dat hij nog 100cc aan voeding krijgt door zijn pap met uitschieters van 200cc. De rest is Yoghurt, Kwark en verdunde halfvolle melk. T. eet goed met de pot mee en de opgenoemde melkproducten vind hij gewoon lekkerder. Morgen moet ik nar het CB, ben benieuwd wat ze zeggen en of ik het laatste bordje pap ook niet mag gaan vervangen door een ander melkproduct. T vind het echt niet lekker en het is elke dag weer zoeken hoe het binnen te krijgen (terwijl zijn pure kwark er als water in gaat).

Ik denk maar zo.... vroeger hadden ze ook geen opvolgmelk en we zijn allemaal groot geworden Wink, al had ik natuurlijk liever gezien dat hij zijn opvolgmelk wel zou lusten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 6:13

Hoe oud is jouw zoontje, zomersproetjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 18:53

T. is nu 9 maanden en 1 week oud. Mijn banner is laatst verdwenen... moet nog een nieuwe zoeken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 19:55

loesje schreef:hij wil alleen maar 1 bordje pap van 180+6 smorgens en verder wil hij niks meer kwa poedermelk

En gewone melk of geitenmelk ?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 21:30

Zomersproetjes schreef:T. is nu 9 maanden en 1 week oud. Mijn banner is laatst verdwenen... moet nog een nieuwe zoeken Wink

Zou je me willen laten weten wat het cb zei? Ze zullen het er niet mee eens zijn dat ie nu al van de melk af is maar we kunnen het er moeilijk in drukken toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 6:25

Vanmorgen dus bij het CB geweest, ze waren heel enthousiast met hoe het met T. ging. Hij loopt heel erg voor op zijn ontwikkeling en ook is hij heel groot voor zijn leeftijd (79 cm) en was 11,2 kilo zwaar. Hier dus weer een hele trotse mama en natuurlijk papa Wink.

Wat betreft de melk. Ik heb verteld hoe het nu ging, dat T. liever een boterham had en zijn pap liever liet staan (na een paar happen steevast weigert en ik heel erg moet afleiden om toch nog iets naar binnen te krijgen). Het was helemaal niet erg. Ze zien het niet vaak, baby's hebben namelijk een natuurlijke voorkeur voor zoet (en de opvolgmelk is zoet, veel zoeter dan halfvolle melk, kwark of yoghurt. Waardoor ze vaak zien dat ouders problemen hebben met afbouwen van de opvolgmelk). Ik mag hem dus volledig kwak, yoghurt en halfvolle melk aangelengd met water gaan geven. Haar motto was dan ook, vroeger hadden ze het ook niet en we zijn allemaal groot geworden.

Ik moet dan ook zeggen, vanaf het begin hebben wij echt een heel fijn CB bureau. Denken altijd met ons mee, nemen altijd tijd, en zijn altijd complimenteus. Ik voel me daar als ouder altijd heel erg op mijn gemak en gewaardeerd zowel bij de wijkverpleegkundige als bij de arts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 8:54

Wat fijn dat je een leuk cb hebt. Dat scheelt al de helft. En super dat je mag doorgaan met alles.
Flynn is ook erg groot voor zijn leeftijd. Zit in maat 80 en was laatst ruim 9200 gram. Ik hoop dat ze er bij mij ook zo over denken straks!

Bedankt dat je het even hebt laten weten. Dat stelt mij ook weer wat gerust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Printje di 6 sep 2011 - 9:21

Zomersproetjes schreef:Vanmorgen dus bij het CB geweest, ze waren heel enthousiast met hoe het met T. ging. Hij loopt heel erg voor op zijn ontwikkeling en ook is hij heel groot voor zijn leeftijd (79 cm) en was 11,2 kilo zwaar. Hier dus weer een hele trotse mama en natuurlijk papa Wink.

Wat betreft de melk. Ik heb verteld hoe het nu ging, dat T. liever een boterham had en zijn pap liever liet staan (na een paar happen steevast weigert en ik heel erg moet afleiden om toch nog iets naar binnen te krijgen). Het was helemaal niet erg. Ze zien het niet vaak, baby's hebben namelijk een natuurlijke voorkeur voor zoet (en de opvolgmelk is zoet, veel zoeter dan halfvolle melk, kwark of yoghurt. Waardoor ze vaak zien dat ouders problemen hebben met afbouwen van de opvolgmelk). Ik mag hem dus volledig kwak, yoghurt en halfvolle melk aangelengd met water gaan geven. Haar motto was dan ook, vroeger hadden ze het ook niet en we zijn allemaal groot geworden.

Ik moet dan ook zeggen, vanaf het begin hebben wij echt een heel fijn CB bureau. Denken altijd met ons mee, nemen altijd tijd, en zijn altijd complimenteus. Ik voel me daar als ouder altijd heel erg op mijn gemak en gewaardeerd zowel bij de wijkverpleegkundige als bij de arts.

Fijn dat hij zo voorloopt met alles zeg! Ik blijf me verbazen over zijn gewicht hahaha hij is gewoon nu al zwaarder dan R.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap Empty Re: A weigerd al zijn flessen wil alleen nog maar 1 bordje pap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum