Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als jij een smurf zou zijn...

+19
Carra
Caroow
Caro
Ambivalence
Guus
VeryCherry
Jeanette
Daya25
Blond
Caresses
Chocolate Cookie
Lotus
Pannetoet
RYW
girli
Toet
Flippin' Bitch
banjer49
aniet
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Als jij een smurf zou zijn... - Pagina 2 Empty Re: Als jij een smurf zou zijn...

Bericht  Daya25 wo 9 feb 2011 - 23:42

musicalsmurf !
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als jij een smurf zou zijn... - Pagina 2 Empty Re: Als jij een smurf zou zijn...

Bericht  Jeanette wo 9 feb 2011 - 23:44

Muffins-verslaafde-smurf
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lotus wo 9 feb 2011 - 23:58

Caresses schreef:Moeilijkteonthoudensmurf.

Ik ben zo slecht in dingen onthouden, vandaar dat ik ook een dagboek bij hou zodat ik later dingen terug kan lezen om het zo beter te kunnen onthouden. Ook tijdens mijn werk schrijf ik regelmatig dingen op die ik moet doen en streep ze af omdat ik het anders vergeet. Net als een tentamen, heel goed voor geleerd en haal een hoog cijfer, maar vervolgens vergeet ik bijna alles weer. Als ik een half jaar later de stof weer nodig heb dan moet ik echt het boek er weer bij pakken en wanneer ik het lees denk ik: o ja dat is ook zo.

Dit probleem is erg herkenbaar.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  VeryCherry wo 9 feb 2011 - 23:58

Krengsmurf Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Guus do 10 feb 2011 - 2:41

Als ik een smurf zou zijn, zou ik mijn vriend vertellen dat hij op moet houden met dat achterlijke smurfenspel op de Ipad, denk dat we op het punt zijn dat ie beter naar een smurf luisterd dan naar mij Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:57

Op dit moment zou ik dan een moeiesmurf zijn, mijn ogen vallen bijna dicht..

Gast
Gast

Bericht  Ambivalence do 10 feb 2011 - 3:05

Stress-smurf, ik schiet nogal snel in de stress Wink
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:06

Ik zou luiesmurf heten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 3:11

plumke schreef:Op dit moment zou ik dan een moeiesmurf zijn, mijn ogen vallen bijna dicht..
+1

Gast
Gast

Bericht  Caro do 10 feb 2011 - 4:20

Goochempie schreef:Als ik een smurf zou zijn, zou ik mijn vriend vertellen dat hij op moet houden met dat achterlijke smurfenspel op de Ipad, denk dat we op het punt zijn dat ie beter naar een smurf luisterd dan naar mij Wink

Ohhh welk spel is dat?

Ik zou denk ik heel saai lievesmurf zijn. En dat komt omdat iedereen mij altijd maar omschrijft als 'lief' en ik daar wel eens heeeel hard van baal. Vind het zo deuzig overkomen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Guus do 10 feb 2011 - 4:24

Caro schreef:
Goochempie schreef:Als ik een smurf zou zijn, zou ik mijn vriend vertellen dat hij op moet houden met dat achterlijke smurfenspel op de Ipad, denk dat we op het punt zijn dat ie beter naar een smurf luisterd dan naar mij Wink

Ohhh welk spel is dat?

Ik zou denk ik heel saai lievesmurf zijn. En dat komt omdat iedereen mij altijd maar omschrijft als 'lief' en ik daar wel eens heeeel hard van baal. Vind het zo deuzig overkomen..

haha geen idee het 'smurfenspel' is net zoiets als farmville op facebook, dus hij moet ook z'n graan oogsten enzo nou pfff dat spel krijgt meer aandacht dan ik! Laatst lag hij het zelfs in bed te spelen! Nu hebben we afgesproken dat er in bed en aan tafel niet meer gesmurfd wordt Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:27

Armysmurf!!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:05

Miepsmurf. Ik loop vaak te zeuren om te kleinste dingetjes..

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 10 feb 2011 - 5:06

Rommelsmurf. Ik ruim wel op, maar ik snap niet dat anderen het niet gezellig vinden om tussen de troepjes te zitten smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:06

Ehm verlegensmurf? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:06

Break Of Day schreef:Ik zou luiesmurf heten :P

+1, heb vandaag echt geen drol, uitgevoerd (behalve boodschappen doen) Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:52

Caresses schreef:Moeilijkteonthoudensmurf.

Ik ben zo slecht in dingen onthouden, vandaar dat ik ook een dagboek bij hou zodat ik later dingen terug kan lezen om het zo beter te kunnen onthouden. Ook tijdens mijn werk schrijf ik regelmatig dingen op die ik moet doen en streep ze af omdat ik het anders vergeet. Net als een tentamen, heel goed voor geleerd en haal een hoog cijfer, maar vervolgens vergeet ik bijna alles weer. Als ik een half jaar later de stof weer nodig heb dan moet ik echt het boek er weer bij pakken en wanneer ik het lees denk ik: o ja dat is ook zo.

Vergeetachtigesmurf smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 6:22

Ik ben zo de fietssmurf en daarna de Zumbasmurf 👅

Gast
Gast

Bericht  Carra do 10 feb 2011 - 7:51

Luilak! Als jij een smurf zou zijn... - Pagina 2 Luilaksmurf
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 7:56

Asmasmurf!

(aanstaande mama smurf :P )

Gast
Gast

Bericht  NerdChic do 10 feb 2011 - 8:23

Op het moment depressievesmurf. Ik hoop over een tijdje vrolijkesmurf! Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413

Bericht  Qiara do 10 feb 2011 - 8:48

Ik zou uitstelsmurf zijn. Ik ben momenteel een kei in uitstellen Rolling Eyes .
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Merai do 10 feb 2011 - 11:58

Huizensmurf? smile deze week vier huizen bezichtigd en de vijfde staat op de planning, dat vraagt wel even de aandacht.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  SuperGrover vr 11 feb 2011 - 0:51

Korsakovsmurf smile Ik zou mijn kop nog vergeten als ie niet vast zat, maar dementeren op mijn 18e lijkt me sterk
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 7:32

Op dit moment Snotsmurf. Als ik niet om de 5 minuten m'n neus snuit loopt het d'r zo uit gatsie

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: