Als jij een man zou zijn..
+9
LaBird
Lady Starstruck
Carmen_
Angela_1986
Sam
Bazinga
Kowalski
mzcharlotte
_Femme
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Als jij een man zou zijn..
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven?
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben?
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen?
- Zou je een borsten of billen man zijn?
- Zou je staand of zittend plassen?
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn?
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen?
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn?
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben?
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen?
- Zou je een borsten of billen man zijn?
- Zou je staand of zittend plassen?
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn?
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen?
Gast- Gast
Re: Als jij een man zou zijn..
Punk'd schreef:- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Stijn
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Lars
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Een combinatie van bewegingswetenschapper en turncoach
- Zou je een borsten of billen man zijn? Billen
- Zou je staand of zittend plassen? Staand!
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Met m'n benen wijd zitten
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Charmes in de strijd gooien
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Niet echt denk ik!
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Strakke boxers!
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Op iemand afstappen die een vriendin van me was en haar eens vertellen hoe ik erover denk (zij vindt dat ze ver boven mij staat nu) (niet dat dat echt mannelijk is, maar zij hebben vaak schijt aan dingen)
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
-
Laatst aangepast door _Femme op zo 1 sep 2013 - 6:03; in totaal 2 keer bewerkt
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Patrick
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Patrick vind ik wel goed hoor.
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Straatmaker, kan geen andere ambitie als man bedenken
- Zou je een borsten of billen man zijn? Billen, denk ik.
- Zou je staand of zittend plassen? Staand. Dat lijkt me leuk.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik geloof dat ik alles kan wat een man ook kan, behalve staand plassen zonder te morsen en veelvuldig een stijve krijgen.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Een stijve krijgen en hem uitproberen.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Haantje de voorste
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxershorts, van die strakken.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Een mooie vrouw zoeken en uittesten hoe dat ding werkt.
Oversekst? Ik. Neuh, maar iets anders als man kan ik niet bedenken.
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Patrick vind ik wel goed hoor.
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Straatmaker, kan geen andere ambitie als man bedenken
- Zou je een borsten of billen man zijn? Billen, denk ik.
- Zou je staand of zittend plassen? Staand. Dat lijkt me leuk.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik geloof dat ik alles kan wat een man ook kan, behalve staand plassen zonder te morsen en veelvuldig een stijve krijgen.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Een stijve krijgen en hem uitproberen.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Haantje de voorste
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxershorts, van die strakken.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Een mooie vrouw zoeken en uittesten hoe dat ding werkt.
Oversekst? Ik. Neuh, maar iets anders als man kan ik niet bedenken.
Gast- Gast
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Jesper
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik vind Jesper eigenlijk best leuk. Volgens mij is dat wel een redelijke versie van mijn vrouwelijke naam haha. Anders iets van Thomas, dat vind ik ook wel een mannelijke versie van mijzelf
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Iets 'mannelijks' waar je veel geld mee zou kunnen verdienen. Registeraccountant
- Zou je staand of zittend plassen? Gewoon omdat het kan.. Staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik vond dat 'mannelijk' zitten van Toet wel een goede.. Lekker wijdbeens
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ja! Mezelf aftrekken of laten pijpen
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Een beetje. Ik zou wel echt een charmeur willen zijn, dineertjes betalen en mijn vriendin/vrouw als prinses behandelen
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Strakke shorts
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Swaffelen
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik vind Jesper eigenlijk best leuk. Volgens mij is dat wel een redelijke versie van mijn vrouwelijke naam haha. Anders iets van Thomas, dat vind ik ook wel een mannelijke versie van mijzelf
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Iets 'mannelijks' waar je veel geld mee zou kunnen verdienen. Registeraccountant
- Zou je staand of zittend plassen? Gewoon omdat het kan.. Staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik vond dat 'mannelijk' zitten van Toet wel een goede.. Lekker wijdbeens
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ja! Mezelf aftrekken of laten pijpen
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Een beetje. Ik zou wel echt een charmeur willen zijn, dineertjes betalen en mijn vriendin/vrouw als prinses behandelen
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Strakke shorts
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Swaffelen
Gast- Gast
Punk'd schreef:- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Swaffelen
Kowalski- Ratel
Punk'd schreef:- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Nils
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Nils haha
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Hetzelfde als wat ik nu doe.
- Zou je een borsten of billen man zijn? Billen.
- Zou je staand of zittend plassen? Staand.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Met de benen uit elkaar zitten. Plassen tegen een boom.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Huh is dit niet dezelfde vraag als de vorige?
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Vast wel.
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxershort.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Mijn ballen krabben.
Gast- Gast
Die eerste vraag is meer bedoelt als.. Wat zou je als man wel doen wat je nu als vrouw niet doet omdat je het te mannelijk o.i.d. vindt.. (Boeren, scheten laten, openbaar plassen, lallend bier zuipen.. Van die vooroordelen, cliche's ).. Nu vind ik het ook oncharmant als mannen dat doen.. maar wie weet sommige hier niet haha.
Die tweede vraag is wat je echt niet kunt.. Zoals staand plassen, swaffelen.. Eigenlijk alles wat een piemel kan.. Of van mijn part bij de Korps Mariniers gaan.. of bij de SGP
Die tweede vraag is wat je echt niet kunt.. Zoals staand plassen, swaffelen.. Eigenlijk alles wat een piemel kan.. Of van mijn part bij de Korps Mariniers gaan.. of bij de SGP
Gast- Gast
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Sebastiaan
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik kan wel met de afkorting leven, Bas ofzo.
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Pff. Process Operator ofzo, of iets in de haven.
- Zou je een borsten of billen man zijn? Beiden, ik zou niet kunnen kiezen.
- Zou je staand of zittend plassen? Denk staand, lijkt me zo makkelijk!
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ongegeneerd flirten met een vrouw. Misschien ook wel boeren in het openbaar zonder me ervoor te excuseren.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik denk ook wel aftrekken en pijpen. Ik vraag me serieus af hoe dat nou voor een man voelt.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee, denk het niet.
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxers
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Jaaa, swaffelen lijkt me ook kicke hahaha
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik kan wel met de afkorting leven, Bas ofzo.
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Pff. Process Operator ofzo, of iets in de haven.
- Zou je een borsten of billen man zijn? Beiden, ik zou niet kunnen kiezen.
- Zou je staand of zittend plassen? Denk staand, lijkt me zo makkelijk!
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ongegeneerd flirten met een vrouw. Misschien ook wel boeren in het openbaar zonder me ervoor te excuseren.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik denk ook wel aftrekken en pijpen. Ik vraag me serieus af hoe dat nou voor een man voelt.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee, denk het niet.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Jaaa, swaffelen lijkt me ook kicke hahaha
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Kowalski schreef:Punk'd schreef:- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Swaffelen
haha ik dacht daarna direct aan.. De boel opmeten hahaha
Gast- Gast
Punk'd schreef:Kowalski schreef:Punk'd schreef:- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Swaffelen
haha ik dacht daarna direct aan.. De boel opmeten hahaha
Jaa! om daarna te gaan patsen bij je voetbalvrienden
Kowalski- Ratel
Punk'd schreef:- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Don! :/
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Wéét ik veel.. Nooit over nagedacht, iig géén Don..
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Geen idee Niet iets specifieks anders. Bedoel, hou ik dan opeens wel van kinderen? Want dan leraar of zo.
- Zou je een borsten of billen man zijn? Billenman.
- Zou je staand of zittend plassen? Staand.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Wildplassen!
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Ja volgens mij ben ik dat nu al..
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxershorts.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Gillen als een meisje.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Punk'd schreef:- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Niels
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Tijn
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Propper
- Zou je een borsten of billen man zijn? Bortsenman
- Zou je staand of zittend plassen? Staand, maar wel de wc na gebruik schoonmaken met een papiertje
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Neuken wat los en vast zit (mits natuurlijk vrijgezel)
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Plassen tegen een muur
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Joa
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Seks hebben
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? De naam die mijn broertje nu heeft
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik vind mijn broertjes naam eigenlijk wel leuk!
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Hmm, geen idee eigenlijk. Iets stoers denk ik! Of ook in de zorg&welzijn maar dan bij een doelgroep waarvoor je fysiek wel sterk moet zijn, waar agressie voorkomt. Nu durf ik dat niet
- Zou je een borsten of billen man zijn? Borsten denk ik.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Nee ik geloof niet dat ik me in veel dingen laat tegen houden omdat ik een vrouw ben. Boeren of scheten laten in een volle kroeg bijvoorbeeld zou ik als man zijnde ook niet doen. Of misschien Ă©Ă©n keer om te proberen
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik zei laatst nog tegen iemand dat als ik 'n dag iemand anders kon zijn, ik een man zou willen zijn zodat ik kan ervaren hoe het is om als man sex te hebben dus dat zou ik wel gaan uitproberen!
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee dat denk ik niet, sta nu ook liever niet op de voorgrond.
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxer
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Ik 'vrees' iets seks gerelateerds
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik vind mijn broertjes naam eigenlijk wel leuk!
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Hmm, geen idee eigenlijk. Iets stoers denk ik! Of ook in de zorg&welzijn maar dan bij een doelgroep waarvoor je fysiek wel sterk moet zijn, waar agressie voorkomt. Nu durf ik dat niet
- Zou je een borsten of billen man zijn? Borsten denk ik.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Nee ik geloof niet dat ik me in veel dingen laat tegen houden omdat ik een vrouw ben. Boeren of scheten laten in een volle kroeg bijvoorbeeld zou ik als man zijnde ook niet doen. Of misschien Ă©Ă©n keer om te proberen
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik zei laatst nog tegen iemand dat als ik 'n dag iemand anders kon zijn, ik een man zou willen zijn zodat ik kan ervaren hoe het is om als man sex te hebben dus dat zou ik wel gaan uitproberen!
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee dat denk ik niet, sta nu ook liever niet op de voorgrond.
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxer
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Ik 'vrees' iets seks gerelateerds
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
sexenPunk'd schreef:- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven?Christof
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben?fedde
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen?zelfde als nu
- Zou je een borsten of billen man zijn?tietuuuuh!
- Zou je staand of zittend plassen?Staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?nee
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?Nee
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn?ja. Dat ben ik nu ook
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen?boxer
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Tom
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Pff eeuh echt geen idee haha
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Iets in de bouw (als ik tenminste als man niet zo onhandig zou zijn dan dat ik nu ben) en zeker geen kantoorbaan
- Zou je een borsten of billen man zijn? borsten
- Zou je staand of zittend plassen? staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? bier drinken denk ik (ik lust dat niet), openbaar aan mijn zak krabben ofzo haha ik ga nu niet openbaar aan mijn punani krabben
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? staand plassen uiteraard, seks hebben met een vrouw (moet er echt nu als vrouw zijnde niet aan denken, ik heb echt 0,0 bi gevoelens), leger kisten dragen, mijzelf scheren of juist een baard laten staan puur om te voelen hoe dat is.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? nee ik denk het niet, meer een hoffelijke lieverd ofzo haha (als ik dan naar mijn broer kijk die is ook wel zo)
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? onderbroeken
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? haha sex hebben met een vrouw, staand plassen, kisten dragen, het eerste het beste hardrock shirt aan doen, mijn make up weggooien, en halleluja roepen omdat ik nooit meer ongesteld ben of een kind hoef te baren.
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Pff eeuh echt geen idee haha
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Iets in de bouw (als ik tenminste als man niet zo onhandig zou zijn dan dat ik nu ben) en zeker geen kantoorbaan
- Zou je een borsten of billen man zijn? borsten
- Zou je staand of zittend plassen? staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? bier drinken denk ik (ik lust dat niet), openbaar aan mijn zak krabben ofzo haha ik ga nu niet openbaar aan mijn punani krabben
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? staand plassen uiteraard, seks hebben met een vrouw (moet er echt nu als vrouw zijnde niet aan denken, ik heb echt 0,0 bi gevoelens), leger kisten dragen, mijzelf scheren of juist een baard laten staan puur om te voelen hoe dat is.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? nee ik denk het niet, meer een hoffelijke lieverd ofzo haha (als ik dan naar mijn broer kijk die is ook wel zo)
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? onderbroeken
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? haha sex hebben met een vrouw, staand plassen, kisten dragen, het eerste het beste hardrock shirt aan doen, mijn make up weggooien, en halleluja roepen omdat ik nooit meer ongesteld ben of een kind hoef te baren.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Leon
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Bas of iets in die trant
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Zelfde, zit in een redelijk mannelijke branche
- Zou je staand of zittend plassen? Staand natuurlijk, lijkt me zo makkelijk en snel!
- Zou je dingen doen die je niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Mannenpraat, dus samen met een groep vrienden bijv op terrasje zitten en een vleeskeuring houden wat betreft elke vrouw die langs loopt. Zoiets...
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ongegeneerd aan mn zak krabben terwijl ik languit op de bank tv lig te kijken EN uiteraard alles wat met seks te maken heeft
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Mezelf een beetje kennende wel ja
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Strakke boxers
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Mn geslachtsdeel bestuderen en kijken wat ik er allemaal mee kan / hoe het voelt
Edit; een baardje laten staan zou ik inderdaad ook proberen, kijken of het me staat
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Bas of iets in die trant
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Zelfde, zit in een redelijk mannelijke branche
- Zou je staand of zittend plassen? Staand natuurlijk, lijkt me zo makkelijk en snel!
- Zou je dingen doen die je niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Mannenpraat, dus samen met een groep vrienden bijv op terrasje zitten en een vleeskeuring houden wat betreft elke vrouw die langs loopt. Zoiets...
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ongegeneerd aan mn zak krabben terwijl ik languit op de bank tv lig te kijken EN uiteraard alles wat met seks te maken heeft
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Mezelf een beetje kennende wel ja
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Strakke boxers
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Mn geslachtsdeel bestuderen en kijken wat ik er allemaal mee kan / hoe het voelt
Edit; een baardje laten staan zou ik inderdaad ook proberen, kijken of het me staat
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Dennis
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Robbie
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Geen idee, hetzelfde?!
- Zou je staand of zittend plassen? Staand
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Hmm, kan er eigenlijk niet op komen
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Sex hebben met een vrouw (en dan puur als man zijnde)
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee, denk het niet
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Sex hebben als man zijnde
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Robbie
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Geen idee, hetzelfde?!
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Hmm, kan er eigenlijk niet op komen
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Sex hebben met een vrouw (en dan puur als man zijnde)
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee, denk het niet
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Sex hebben als man zijnde
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Ik denk J.ohan
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik zou J.ohan wel goed vinden
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Torenkraanmachinist
- Zou je een borsten of billen man zijn? Een billenman.
- Zou je staand of zittend plassen? Staand natuurlijk
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Weet ik eigenlijk niet.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Een baard laten staan (maar niet voor lang)
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxershorts
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Staand plassen
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Ik zou J.ohan wel goed vinden
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Torenkraanmachinist
- Zou je een borsten of billen man zijn? Een billenman.
- Zou je staand of zittend plassen? Staand natuurlijk
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Weet ik eigenlijk niet.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Een baard laten staan (maar niet voor lang)
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxershorts
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Staand plassen
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Deugniet op vr 9 nov 2012 - 8:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Jeroen
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Geen idee, nooit over nagedacht. In ieder geval geen Jeroen.
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Vrachtwagenchauffeur lijkt me wel cool! Dat wou ik eerst serieus gaan doen. Maar met de kennis die ik nu heb zou ik als man zijnde wel in een (jeugd)gevangenis of TBS kliniek willen werken.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik denk dat ik dan wel iets losser zou zijn dan ik nu ben. Ik heb het idee dat je als man toch altijd net iets meer kan maken. Ook zou ik me dan veel meer bezig houden met motors en dat soort dingen, motorcrosser vind ik heel cool, alleen ik ben er te bang voor en te onhandig in. Ohja en ik zou 's nachts naast mijn studie kippen gaan laaie hahaha, dat doen heel veel vrienden van mij. Dat klinkt altijd super gezellig en het verdiend echt goed! .
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Behalve seks hebben met een vrouw, geen idee.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Neuh ik denk het niet
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxers.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Seks hebben met een vrouw.
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Geen idee, nooit over nagedacht. In ieder geval geen Jeroen.
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? Vrachtwagenchauffeur lijkt me wel cool! Dat wou ik eerst serieus gaan doen. Maar met de kennis die ik nu heb zou ik als man zijnde wel in een (jeugd)gevangenis of TBS kliniek willen werken.
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Ik denk dat ik dan wel iets losser zou zijn dan ik nu ben. Ik heb het idee dat je als man toch altijd net iets meer kan maken. Ook zou ik me dan veel meer bezig houden met motors en dat soort dingen, motorcrosser vind ik heel cool, alleen ik ben er te bang voor en te onhandig in. Ohja en ik zou 's nachts naast mijn studie kippen gaan laaie hahaha, dat doen heel veel vrienden van mij. Dat klinkt altijd super gezellig en het verdiend echt goed! .
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Behalve seks hebben met een vrouw, geen idee.
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Neuh ik denk het niet
- Zou je boxershorts of onderbroeken dragen? Boxers.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Seks hebben met een vrouw.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
- Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven? Bjorn
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Dillen
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? profvoetballer , maar dat is waarschijnlijk niet haalbaar dus dan hetzelfde als nu woonbegeleider/begeleider in de verslavingszorg/GGZ
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Hmm, kan nu even niets bedenken.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Met mijn piemel spelen & sex hebben met een vrouw
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Staand plassen of met mijn piemel spelen
- Welke naam zou je zelf gekozen hebben? Dillen
- Welk beroep zou je dan willen uitoefenen? profvoetballer , maar dat is waarschijnlijk niet haalbaar dus dan hetzelfde als nu woonbegeleider/begeleider in de verslavingszorg/GGZ
- Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Hmm, kan nu even niets bedenken.
- Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat? Met mijn piemel spelen & sex hebben met een vrouw
- Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn? Nee.
- Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn? Staand plassen of met mijn piemel spelen
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Welke naam zouden jouw ouders je dan hebben gegeven?
Geen idee.
Welke naam zou je zelf gekozen hebben?
Tim of Thomas zou dan wel bij me passen denk ik.
Welk beroep zou je dan willen uitoefenen?
Misschien had ik het als man wel volgehouden als leerkracht, en dan in het middelbaar onderwijs of hoger.
Zou je een borsten of billen man zijn?
Borsten.
Zou je staand of zittend plassen?
Staand. En het liefst tegen een boom. Dat lijkt me nou zo'n voordeel van man zijn!
Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
Ik zou me als man vast wat nonchalenter gedragen mbt mn pds..., haha. Al zou ik dat als man misschien niet eens hebben.
Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
Ik zou niet weten wat ik nu niet kan doen als vrouw?
Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn?
Ik zou wel een mannelijke man zijn denk ik, maar haantje de voorste..., waarschijnlijk niet.
Zou je boxershorts of onderbroeken dragen?
Boxershorts, maar wel strakke zeg maar.
Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn?
Heel hardgillen schreeuwen, en uitzoeken hoe ik in mezelf weer getransformeerd krijg... Want ik ben blij dat ik vrouw ben!
Geen idee.
Welke naam zou je zelf gekozen hebben?
Tim of Thomas zou dan wel bij me passen denk ik.
Welk beroep zou je dan willen uitoefenen?
Misschien had ik het als man wel volgehouden als leerkracht, en dan in het middelbaar onderwijs of hoger.
Zou je een borsten of billen man zijn?
Borsten.
Zou je staand of zittend plassen?
Staand. En het liefst tegen een boom. Dat lijkt me nou zo'n voordeel van man zijn!
Zou je dingen doen die je niet niet of nauwelijks doet omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
Ik zou me als man vast wat nonchalenter gedragen mbt mn pds..., haha. Al zou ik dat als man misschien niet eens hebben.
Zou je dingen doen die je nu niet kunt doen omdat je een vrouw bent? Zo ja, wat?
Ik zou niet weten wat ik nu niet kan doen als vrouw?
Zou je een echte 'Alpha male/haantje de voorste' zijn?
Ik zou wel een mannelijke man zijn denk ik, maar haantje de voorste..., waarschijnlijk niet.
Zou je boxershorts of onderbroeken dragen?
Boxershorts, maar wel strakke zeg maar.
Wat zou het eerste zijn dat je doet als je nu ineens een man zou zijn?
Heel hard
Gast- Gast
Oja Toet, werken in een TBS, dat lijkt me ook wel heel erg gaaf!
Kowalski- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Lui zijn
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Moe zijn!
» Lui zijn
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Moe zijn!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: