Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begint het zo?

+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Begint het zo? - Pagina 34 Empty Re: Begint het zo?

Bericht  Lejow za 29 dec 2012 - 8:32

Ik lag er écht niet florissant bij tijdens de bevalling..
Ik werd natuurlijk 's nachts wakker en we dachten voor controle naar het ZH te gaan, daar aangekomen mocht ik niet meer weg.
Had mijn bril op (lenzen niet ingedaan), droeg mijn beugel nog en euh ik was nou niet echt perfect geschoren ofzo lol!
En het allerergste was nog, dat we ZO overhaast weggegaan zijn, dat ik geen deo/luchtje opgedaan had.. Geloof me, na een paar uur weeën enz enz is dat echt niet grappig thumbdown
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  MamaDaan za 29 dec 2012 - 8:39

Haha lejow, ik lag er ook echt niet bij, was wel geschoren, maar of dat goed gedaan was geen idee! Weet wel nog dat ik lange teennagels had, vind dat altijd zeer onsmakelijk maar kon er niet meer bij, en wilde dat door mijn moeder laten doen, maar doordat de bevalling onverwacht begon heb ik maar de hele tijd angstvallig mijn sokken aangehouden. Die moesten op een gegeven moment uit omdat ik tot mijn enkels in het bloed stond, schaamde me dood. Heb mijn vriend gelijk de volgende dag een knipper mee laten nemen en heb zelf mijn nagels geknipt!!
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  Muus za 29 dec 2012 - 8:40

Ik ben toen de weeen begonnen nog gaan douchen, scheren, mn haren gaan wassen (incl fohnen en steilen), en mijn nagels mooi rood gelakt. Dat laatste leidt enorm af op de eerste foto's haha! Het viel andere zelfs op dat ik mn nagels nog had gelakt. Alleen door het late tijdstip moest ik mijn bril op.. Maar die heb ik voor het persen afgezet haha!

Toen ik vervolgens ging douchen is een verpleegster een elastiekje gaan zoeken voor me, want ik wilde echt niet dat mijn haren nat werden.. Dan was al het werk voor niks geweest Very Happy

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 8:44

Ik lag er beide keren ook echt niet bij. Van C.iske waren mijn dreads uitgegroeid, was ik niet geschoren en had ik afgebladerde nagellak op zowel mijn vingers als mijn tenen.

Bij J.anneman ook mijn nagels niet gelakt. Ik moest in het ziekenhuis blijven en zou nog niet gaan bevallen dus sliep in mijn lelijkste pyjama (mocht toen de bevalling wel doorzette ook niet meer omkleden), mijn haar zat los en werd naarmate de bevalling vorderde, steeds groter. Ik zag er echt, echt niet uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 8:48

Bij de oudste werd ik ingeleid.
Dus ik had aaaaaalle tijd van de wereld om me te fatsoeneren.
Bij de jongste braken spontaan mijn vliezen om 05u `s ochtends terwijl ik die dag ingeleid zou worden.
Terwijl mijn man al zo ongeveer met tassen en dochter in de auto zat stond ik me nog op te maken Laughing.
Maar goed dat het niet heel veel langer duurde anders was ik wellicht op de snelweg bevallen.
Toen ik het ZH belde dat mijn vliezen waren gebroken was het iets van 05.10, om 06.00 was mijn dochter bij mijn ouders (30min rijden) en toen begonnen de weeën ook wel echt op te spelen.
Op de foto's is alleen nergens mee riets van te zien Begint het zo? - Pagina 34 878948377

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 8:50

Lejow schreef:Ik lag er écht niet florissant bij tijdens de bevalling..
Ik werd natuurlijk 's nachts wakker en we dachten voor controle naar het ZH te gaan, daar aangekomen mocht ik niet meer weg.
Had mijn bril op (lenzen niet ingedaan), droeg mijn beugel nog en euh ik was nou niet echt perfect geschoren ofzo lol!
En het allerergste was nog, dat we ZO overhaast weggegaan zijn, dat ik geen deo/luchtje opgedaan had.. Geloof me, na een paar uur weeën enz enz is dat echt niet grappig thumbdown

Haha! Ah, maar jouw weeen kwamen wel erg onverwachts!
Ik heb dus in de babykamer 2 tassen staan en een mand, in de mand zit: babydoekjes om mezelf gauw op te frissen, deo, schoon ondergoed met verbandje al in, shirt, elastiekje, sokken, makkelijke schoenen, bb cream, kauwgom! Dus als de weeen beginnen ren ik naar mijn mandje, trek gauw mijn ondergoed uit, 'was' mezelf gauw met de doekjes, pleur deo op, trek ondergoed aan, broek, bh, sokken, haar in staart, bb cream op mijn smoel, kauwgom in mijn mond en schoenen aan, en wegwezen!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 8:55

Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 8:57

Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.

Heb ik!! Goed he? Is overnagedacht!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 8:59

Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.

Dat had ik ook, maar mijn baby's zaten onder het huidsmeer (dat is wit) en daardoor zat ik dus alsnog onder de smurrie.

Gast
Gast

Bericht  Schism za 29 dec 2012 - 9:02

Paper Crown schreef:

Heb ik!! Goed he? Is overnagedacht!

Nou ook niet helemaal waar nerd K zat nog onwijs onder de smeer, dus ik had allemaal witte smurrie op m'n zwarte tshirt Neutral
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Schism za 29 dec 2012 - 9:03

Pritt schreef:

Dat had ik ook, maar mijn baby's zaten onder het huidsmeer (dat is wit) en daardoor zat ik dus alsnog onder de smurrie.

Hihi wij dachten hetzelfde
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 9:04

Wat bij C.iske nog het stomste was, was dat ik wel mijn Metallica shirt waar ik in wilde bevallen heb gepakt maar verder 2 schone broeken en alleen maar strings. Mijn vliezen waren gebroken dus binnen een uur was ik al door mijn schone broeken heen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 9:05

Schism schreef:
Pritt schreef:

Maar huidsmeer van mijn snoezige baby is minder vies dan bloed van mijn inknipsel. Of bloedt je sowieso bij een bevalling? Ook zonder knip?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Schism za 29 dec 2012 - 9:08

Paper Crown schreef:
Schism schreef:
Pritt schreef:

Maar huidsmeer van mijn snoezige baby is minder vies dan bloed van mijn inknipsel. Of bloedt je sowieso bij een bevalling? Ook zonder knip?

Hier geen knip, maar wel bloed

Oh edit, maar wel wat gescheurd haha
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Ella za 29 dec 2012 - 9:08

das een goeie. Ik heb een rood shirt klaar liggen om in te bevallen, maar zwart is misschien nog beter
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Lejow za 29 dec 2012 - 9:09

Whahahahahahha Paper Crown, ik moest echt even hardop lachen Very Happy

Ja, ik had dus verder ook geen schone kleding bij me. Mijn schoonvader kwam de fotocamera brengen en die had ik opdracht gegeven om ook wat kleding mee te nemen. Lag ik tijdens de weeen door:
Op de bovenste plank .. pfff pfff pfffffffffffffff.. liggen links achterin... pffff...pfff..pfffffffff.. shirtjes met lange mouwen :P
Ik had hem zoveel verteld dat hij het niet meer wist, en uiteindelijk maar een complete stapel uit de kast getrokken had in de hoop dat er iets bruikbaars tussen zat...
Het waren wat spaghetti topjes, en een shirt met driekwart mouwen, whahaha Very Happy
Echte pyjama's of nachthemden of iets had ik nog niet, die moest ik nog kopen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania za 29 dec 2012 - 9:19

Paper Crown schreef:
Schism schreef:
Pritt schreef:

Ja je bloedt even goed als je bevalt en dan blijf je ook nog een paar weken vloeien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shopaholic za 29 dec 2012 - 9:22

Ik had ook al mijn make up klaar staan, maar in het ziekenhuis kreeg ik een weeen aanval dat ik daar geen tijd meer voor had haha. Pas nadat ik bevallen was lekker gewassen en in de make up Begint het zo? - Pagina 34 394967 haren gestijld en wel haha
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Lejow za 29 dec 2012 - 9:22

Tijdens de bevalling zelf ben ik maar weinig bloed verloren, volgens mij staat er in het verslag maar iets van 200 ml ofzo.
Maar dat vloeien... laughcry ... DAMN!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shopaholic za 29 dec 2012 - 9:23

Ik heb weinig bloed verloren tijdens de bevalling en ook maar kort en weinig gevloeid. Wel was mijn 1e menstruatie heviger en langer als normaal.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 9:25

Waar jullie toch over nadenken haha.

Enne ja je gaat bloeden/ vloeien etc en weet ik wat voor vieze prut nog meer hahaha, ja ja ik geef ff hoop. Die tijd erna vond ik nog erger dan de bevalling zelf, gewoon weken achter elkaar ' ongesteld' en dan mag je niet eens tampons gebruiken, vind ik zo smerig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  tweeling za 29 dec 2012 - 9:26

Printje schreef:Waar jullie toch over nadenken haha.

Enne ja je gaat bloeden/ vloeien etc en weet ik wat voor vieze prut nog meer hahaha, ja ja ik geef ff hoop. Die tijd erna vond ik nog erger dan de bevalling zelf, gewoon weken achter elkaar ' ongesteld' en dan mag je niet eens tampons gebruiken, vind ik zo smerig.

Inderdaad, bah bah bah
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 9:28

Tania schreef:
Paper Crown schreef:
Schism schreef:
Pritt schreef:

Ja je bloedt even goed als je bevalt en dan blijf je ook nog een paar weken vloeien.

Ja dat vloeien wist ik hoor, maar ik dacht dat 't bloed op de baby vaak van de knip kwam, maar niet dus.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 9:28

tweeling schreef:
Printje schreef:Waar jullie toch over nadenken haha.

Inderdaad, bah bah bah

Hahaha ik geef graag hoop Wink maar echt hoor, die vieze zooi wekenlang, alleen maar maandverband mogen gebruiken, plassen met een sproeier ofzo erbij....

Als het alleen maar de bevalling was oké maar die ellende daarna...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 9:28

Ik ga maar stoppen met meelezen...bah..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: