Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Begint het zo?
Ik ben nooit bevallen, Dacht het ooit opgevangen te hebben... Misschien zijn hier meiden die er ervaring mee hebben. Een doorzichtig lakje lijkt me toch geen probleem dan..
Gast- Gast
strawberry schreef:Ik ben bij de oudste ook met netjes gelakte nagels bevallen, bij de jongste had ik daar de puf niet meer voor. Ik heb in ieder geval zelf nog nooit gehoord dat dat niet mag. Welke kleur is het geworden?
We gaan voor Nude, eerst wilde ik rood of zwart maar stel ik beval pas volgende week ergens, zal je net zien dat ik afgebladderde nagellak heb op de foto's
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik mocht geen gelakte nagels, ik was vantevoren nog extra naar de pedicure geweest want ik wilde er charmant bijliggen (niet gelukt als je die foto's ziet...damn). Zelfs m'n piercing moest eruit voor de ruggeprik. Maar die nagellak kan er bij mij aan gelegen hebben vanwege die stollingsproblemen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Paper Crown schreef:strawberry schreef:Ik ben bij de oudste ook met netjes gelakte nagels bevallen, bij de jongste had ik daar de puf niet meer voor. Ik heb in ieder geval zelf nog nooit gehoord dat dat niet mag. Welke kleur is het geworden?
We gaan voor Nude, eerst wilde ik rood of zwart maar stel ik beval pas volgende week ergens, zal je net zien dat ik afgebladderde nagellak heb op de foto's
Hihi, ik moet wel om je laatste zin grinniken.
Gast- Gast
Charles schreef:Ik mocht geen gelakte nagels, ik was vantevoren nog extra naar de pedicure geweest want ik wilde er charmant bijliggen (niet gelukt als je die foto's ziet...damn). Zelfs m'n piercing moest eruit voor de ruggeprik. Maar die nagellak kan er bij mij aan gelegen hebben vanwege die stollingsproblemen.
Echt? Mij is niets verteld, maar ik gooi wel van die pad's die al nagellakremover hebben in mijn tas.
Haha Jip, ja waar ik me al niet druk om maak he?\
Paper Crown schreef:strawberry schreef:Ik ben bij de oudste ook met netjes gelakte nagels bevallen, bij de jongste had ik daar de puf niet meer voor. Ik heb in ieder geval zelf nog nooit gehoord dat dat niet mag. Welke kleur is het geworden?
Gast- Gast
Jep. Kun je door je buik bepaalde delen nog wel scheren, want ook dàt moet er charmant bij liggen natuurlijk ;-)
Gast- Gast
Jip83 schreef:Jep. Kun je door je buik bepaalde delen nog wel scheren, want ook dàt moet er charmant bij liggen natuurlijk ;-)
Haha nee dat is al gewaxt.
Je mag gewoon nagellak op hoor bij een normale bevalling Had ik ook, mijn vriend had zelfs mijn teennagels nog even mooi gelakt voor me
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik moest gelijk denken aan barbie die tijdens de weeën haar haren nog aan het steilen was.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Jaya schreef:Paper Crown schreef:strawberry schreef:Ik ben bij de oudste ook met netjes gelakte nagels bevallen, bij de jongste had ik daar de puf niet meer voor. Ik heb in ieder geval zelf nog nooit gehoord dat dat niet mag. Welke kleur is het geworden?
Hahaha ik lig hier ook helemaal in een deuk!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Siamsa schreef:Jaya schreef:Paper Crown schreef:strawberry schreef:Ik ben bij de oudste ook met netjes gelakte nagels bevallen, bij de jongste had ik daar de puf niet meer voor. Ik heb in ieder geval zelf nog nooit gehoord dat dat niet mag. Welke kleur is het geworden?
Hahaha ik lig hier ook helemaal in een deuk!
Wat?! Het is van levensbelang hoor!
Via je vingertoppen kunnen ze met een klemmetje (saturatiemeter) je zuurstofgehalte meten, en als je gelakte nagels hebt lukt dat minder goed. Ook blanke lak.
Maar meestal is dat tijdens een gewone bevalling niet nodig, keizersnee vaak wel.
Maar meestal is dat tijdens een gewone bevalling niet nodig, keizersnee vaak wel.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Via je vingertoppen kunnen ze met een klemmetje (saturatiemeter) je zuurstofgehalte meten, en als je gelakte nagels hebt lukt dat minder goed. Ook blanke lak.
He! Heb me altijd afgevraagd wat dat was! Tijdens mijn operatie werd ik er ook mee wakker. Wauw..
Klopt, tijdens een operatie onder narcose gebruiken ze het altijd.Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Via je vingertoppen kunnen ze met een klemmetje (saturatiemeter) je zuurstofgehalte meten, en als je gelakte nagels hebt lukt dat minder goed. Ook blanke lak.
He! Heb me altijd afgevraagd wat dat was! Tijdens mijn operatie werd ik er ook mee wakker. Wauw..
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Klopt, tijdens een operatie onder narcose gebruiken ze het altijd.Paper Crown schreef:Stofzuiger schreef:Via je vingertoppen kunnen ze met een klemmetje (saturatiemeter) je zuurstofgehalte meten, en als je gelakte nagels hebt lukt dat minder goed. Ook blanke lak.
Bij bevallen met remifentanyl ook
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik had ook gelakte teennagels hoor! De vk maakte er zelfs nog een opmerking over.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik had ze ook mooi zuurstokroze. Toen moest het er deels af omdat ons kind gefingerfeed moest worden. Want hij moest extra drinken, meer dan ik hem kon geven, omdat het een joekel was.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Mamsie schreef:Ik had ook gelakte teennagels hoor! De vk maakte er zelfs nog een opmerking over.
Ik ook, maar geen nagellak op mijn vingernagels, dat heb ik nooit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Haha mijn nagels waren ook gelakt! De vk vroeg de bevalling "heb jij je eigen nagels nog gelakt joh" ik knikte instemmend waarna ze zei "dat je daar nog bij kon "
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mamsie schreef:Ik had ook gelakte teennagels hoor! De vk maakte er zelfs nog een opmerking over.
Haha ik ook. Ik was een week van te voren proefkonijn bij een vriendin van me met nailart. Bij de eerste had ik lieveheersbeestjes op m'n tenen en bij de tweede een aquarium compleet met visjes. Beide keren werd iedere verpleegster erbij geroepen om te kijken naar de tenen van die mevrouw op kamer x.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Urban Naked schreef:Ik had ze ook mooi zuurstokroze. Toen moest het er deels af omdat ons kind gefingerfeed moest worden. Want hij moest extra drinken, meer dan ik hem kon geven, omdat het een joekel was.
Gast- Gast
Rood schreef:Urban Naked schreef:Ik had ze ook mooi zuurstokroze. Toen moest het er deels af omdat ons kind gefingerfeed moest worden. Want hij moest extra drinken, meer dan ik hem kon geven, omdat het een joekel was.
Mijn gedachte.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Rood schreef:Urban Naked schreef:Ik had ze ook mooi zuurstokroze. Toen moest het er deels af omdat ons kind gefingerfeed moest worden. Want hij moest extra drinken, meer dan ik hem kon geven, omdat het een joekel was.
Mijn gedachte.
En de mijne.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bij de eerste lag ik er zo verfomfaaid bij, dat ik nu nog de foto's niet durf te kijken.
Dus bij de tweede heb ik tijdens de eerste weeën ook mijn nagels nog gelakt en mascara en alles op gedaan.
Dus bij de tweede heb ik tijdens de eerste weeën ook mijn nagels nog gelakt en mascara en alles op gedaan.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!