Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Begint het zo?
Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Dat had ik ook, maar mijn baby's zaten onder het huidsmeer (dat is wit) en daardoor zat ik dus alsnog onder de smurrie.
Hihi wij dachten hetzelfde
Maar huidsmeer van mijn snoezige baby is minder vies dan bloed van mijn inknipsel. Of bloedt je sowieso bij een bevalling? Ook zonder knip?
Ja je bloedt even goed als je bevalt en dan blijf je ook nog een paar weken vloeien.
Ja dat vloeien wist ik hoor, maar ik dacht dat 't bloed op de baby vaak van de knip kwam, maar niet dus.
Komt van de placenta he?! dat komt er na die tijd ook nog uit, al vond ik dat echt boeiend om te zien, mijn man ging tot 2x toe bijna over zijn nek.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
haha, herkenbaar! Kleur van je shirt maakt niet uit, mijn zoon poepte meteen op me toen ik hem net op mijn borst kreegSchism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Dat had ik ook, maar mijn baby's zaten onder het huidsmeer (dat is wit) en daardoor zat ik dus alsnog onder de smurrie.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
EDC schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Maar huidsmeer van mijn snoezige baby is minder vies dan bloed van mijn inknipsel. Of bloedt je sowieso bij een bevalling? Ook zonder knip?
Ja je bloedt even goed als je bevalt en dan blijf je ook nog een paar weken vloeien.
Ja dat vloeien wist ik hoor, maar ik dacht dat 't bloed op de baby vaak van de knip kwam, maar niet dus.
Komt van de placenta he?! dat komt er na die tijd ook nog uit, al vond ik dat echt boeiend om te zien, mijn man ging tot 2x toe bijna over zijn nek.
Ja dat bloeden is ook van de wond van de placenta. Maar dat laat toch pas los als de baby is geboren? Ik hoef de placenta niet te zien!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dat is wel de bedoeling ja.
Als de placenta eerst loslaat heb je een groot grooooot probleem.
Als de placenta eerst loslaat heb je een groot grooooot probleem.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
schoon blijf je toch niet PC, misschien poep je jezelf wel onder...
Alles kan bij een bevalling en niks is om te schamen want de VK's zien het elke dag.
Alles kan bij een bevalling en niks is om te schamen want de VK's zien het elke dag.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Paper Crown schreef:EDC schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Ja dat bloeden is ook van de wond van de placenta. Maar dat laat toch pas los als de baby is geboren? Ik hoef de placenta niet te zien!!!
Jep dat laat los na de bevalling. Bij de 2e was dit 10min na de geboorte al. bij de 1e kwam hij niet en zou hij operatief worden weggehaald, maar hij kwam alsnog bijna een uur na die tijd uit zichzelf.
Shopaholic- Kletskop
Hoe is het nu eigenlijk met je? Nog steeds harde buiken om de 4/5/6min ?
Shopaholic- Kletskop
Ik las dus ergens (misschien op t forum hier?) dat je stukken zo groot als je vuist kan verliezen..
Tijdens de bevalling kun je ook al flink wat bloed verliezen, hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
EDC schreef:Hoe is het nu eigenlijk met je? Nog steeds harde buiken om de 4/5/6min ?
Nee, geen regelmatige maar wel harde buiken.
Paper Crown schreef:Ik las dus ergens (misschien op t forum hier?) dat je stukken zo groot als je vuist kan verliezen..
Dit kan idd, dat zijn hele grote stolsels. Heb het beide keren gelukkig zelf niet gehad hoor...
Shopaholic- Kletskop
Zelfs de vk's blijven niet altijd schoon. Bij mij spoot het vruchtwater eruit bij de laatste perswee, vk moest weg springen haha. Hebben we ook op beeld, erg grappig om te zien
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Paper Crown schreef:Ik las dus ergens (misschien op t forum hier?) dat je stukken zo groot als je vuist kan verliezen..
klopt.
Als je geluk hebt als je op de wc zit of in je kraamverband en als je pech hebt onder de douche op het doucheputje....
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Susan schreef:Tijdens de bevalling kun je ook al flink wat bloed verliezen, hoor.
Maar waardoor komt dat?
Dat klopt, ik had het zelf niet hoor maar de vk waarschuwde daar al voor. Ik vond het veel erger dat je alleen maar maandverband mag gebruiken. Maar goed met bevallen alleen ben je er niet helaas daarna ben je er nog niet vanaf.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Geen idee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha ja klopt, na die tijd tijdens het douchen had ik dat....schrok me wild
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Paper Crown schreef:EDC schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Bij beide kinderen zijn mijn foto's op het moment van bevallen, best bloederig. Zonder knip.
Ik heb zelfs foto's van de placenta's
Gast- Gast
Theeleut schreef:Zelfs de vk's blijven niet altijd schoon. Bij mij spoot het vruchtwater eruit bij de laatste perswee, vk moest weg springen haha. Hebben we ook op beeld, erg grappig om te zien
Whahaha, dit was bij mij ook zo. Er zat nog wat vruchtwater achter zeg maar. Ze kon maar net op tijd weg springen.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ja het is een bloederig, slijmerig gebeuren
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Sunprincess schreef:Paper Crown schreef:EDC schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Bij beide kinderen zijn mijn foto's op het moment van bevallen, best bloederig. Zonder knip.
Ik heb zelfs foto's van de placenta's
Ik ook van de placenta's! De gyn heeft ze ook uitgebreid laten zien enz! Ik vond het echt fascinerend...
Shopaholic- Kletskop
Misschien ga ik maar een boek schrijven, wat niemand je vertelt over bevallen, de tijd daarna en een kleine baby. Had mij een hoop bespaard haha.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha Kwak, maak me niet zo druk om t schoon blijven maar mijn vluchtmandje is meer omdat ik snel moet zijn. En mij kennende, zal je net zien, kan ik op dat moment anders niets vinden..
Ik werd van de po stoel op het bed gelegd omdat ik op de po stoel pers drang kreeg. De verpleegkundige die mij hielp kreeg ook een plens vruchtwater op haar, nou wat een drama queen was dat zeg! Ging direct weg om haar zelf te verschonen..
Shopaholic- Kletskop
Wij hebben ook een foto vd placenta, vond dat op zich best mooi. Verder heb ik mijn man de instructies gegeven, geen maar dan ook geen foto's van daar beneden tijdens de bevalling. Eventueel vanaf mijn hoofd zeg maar maar tussen mijn benen geen fotograaf haha
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint het zo?