Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Begint het zo?
Goed dat je je mond open hebt getrokken. Kunnen ze de keizersnede niet vandaag gewoon al doen met al dat gerommel bij je? Ik zou ook even vragen of ze je ontsluiting willen checken. Misschien hebben je krampen al voor meer dan die ene cm gezorgd en gaat het opeens snel als je echte wrren krijgt. Een keizersnede is niet eens een half uur werk voor de gyn. Bij een spoed is de kans ook nog eens dat je volledig onder narcose moeten je je zoon niet eens geboren ziet worden. Ik zou er dus op gaan staan dat ze je maar inplannen. Dat lijkt mij voor iedereen prettiger dan een spoed.
Ook raar dat ze tot de 27ste wilden wachten met je informeren over het hoe & wat als het begint.
Ook raar dat ze tot de 27ste wilden wachten met je informeren over het hoe & wat als het begint.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Goed zo PC! Kijk daar is zo'n persoonlijkheid nou goed voor en voila, je afspraak staat.
Ben benieuwd waar ze straks mee komen.
Ben benieuwd waar ze straks mee komen.
Gast- Gast
Goed dat je je mond hebt opengetrokken PC! Succes vanmiddag!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Jeetje PC, wat heftig allemaal zeg! Dan loopt het inderdaad ineens heel anders dan je had gedacht...echt superbalen! Veel succes vanmiddag en hopelijk heb je nu snel duidelijkheid. Goed dat je voor jezelf opgekomen bent!
Sterkte meid!
Sterkte meid!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Goed dat je voor jezelf zo duidelijk bent geweest! Hoop dat ze je echt duidelijkheid zullen geven vanmiddag! Maar ben daar niet zo bang voor, want daar zorg jij wel voor volgens mij!
Heel veel succes!
Heel veel succes!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Wat een verhaal weer, je kan er onderhand een boek over schrijven. Ik heb echt bewondering voor hoe je met dit alles omgaat! Nog even en dan heb je je kleine man in je armen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Succes vanmiddag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zo! Goed gedaan! Wat dachten ze zelf nou over de 27ste.. Als ik hier soms de verhalen lees denk ik, wat zijn die mensen toch allemaal aan het doen? Top dat je zo voet bij stuk hebt gehouden, al is dat natuurlijk ook wel erg vermoeiend en zou het niet zo moeten zijn!
Succes vanmiddag!
Succes vanmiddag!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wat spannend allemaal en knap dat je dat durft te zeggen. Ik zou denken, zij weten het wel etc etc en ik zou gewoon tot de 27ste gewacht hebben. Maar knap dat jij dat zo durft.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Goedzo PC! Ik zou er ook wat van gezegd hebben, ben sinds de zwangerschap een stuk assertiever, zeker als het om de baby gaat! Maar volgens mij ben jij sowieso wel assertief, haha. Maar ik vind 27 december terwijl het zo rommelt en je zo op het eind loopt ook absurd!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Oké go pc hahaPaper Crown schreef:Ayla schreef:Ik dacht gewoon controle toch pc, en eventueel alvast een afspraak voor ks? Succes!
Niets geen controle. Mijn lichaam, mijn baby, ze gaan maar luisteren naar wat ik te zeggen heb hierover. Ik laat me echt niet de laan zomaar uitsturen. Als ik 36 weken was en dit gebeurde dat had ik voor mijn gevoel tijd, maar de tijd dringt. Ik heb krampen en ben ook gisteravond slijmprop verloren. Dat zegt niets, weet ik, maar stel je voor hoe ik erbij zat toen ik dat zag. Kut gewoon. Als je al een tijdje toeleeft naar een keizersnee dan sta je er anders in.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Krijg je meteen een keizersnede voorgeschoteld als je kindje in stuit ligt dan? Ik ken 2 vrouwen die gewoon een stuitbevalling hebben gedaan. Het lijkt mij ook best gevaarlijk,aar toe maar. Wel goed dat je je mond open hebt getrokken dat je een ks wil. Ik vraag me alleen af of het ziekenhuis daar ook meteen mee akkoord gaat. Ik weet nog dat ik ingeleid wilde worden bij de 2e ivm zijn ziekte. Nou manneman, ik moest zowat smeken. Ze zagen er eerst niet de noodzaak van in .Nee, woonde inderdaad maar een uur van het ziekenhuis af.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Powervrouw! Goed dat je duidelijk hebt gemaakt wat jij wilt. Het is verdikkeme jouw lijf, jouw kindje, jouw keuze! Ik had stiekem al gehoopt dat je door zou drammen Dat blijkt gewoon nodig te zijn!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Luce schreef:Krijg je meteen een keizersnede voorgeschoteld als je kindje in stuit ligt dan? Ik ken 2 vrouwen die gewoon een stuitbevalling hebben gedaan. Het lijkt mij ook best gevaarlijk,aar toe maar. Wel goed dat je je mond open hebt getrokken dat je een ks wil. Ik vraag me alleen af of het ziekenhuis daar ook meteen mee akkoord gaat. Ik weet nog dat ik ingeleid wilde worden bij de 2e ivm zijn ziekte. Nou manneman, ik moest zowat smeken. Ze zagen er eerst niet de noodzaak van in .Nee, woonde inderdaad maar een uur van het ziekenhuis af.
Nou luce, niet zomaar. Ze willen het liefst een uitwendige versie doen, maar ik ga daar niet mee akkoord. Een stuit adviseren ze niet hier, maar al hadden ze dat gedaan dan had ik me tch niet laten overhalen. Ben je belazerd. Eerste bevalling weet totaal niet wat ik verwachten en dan me wagen aan een stuit, nee zo'n held ben ik dan weer niet.Ik krijg een nare smaak bij je reactie.. 'Toe maar'. Waar slaat dat eigenlijk op? Heel sneu dat ze je niet wilden helpen, maar moet je horen, dat is jouw zaak en de keus van jouw artsen. Ik kan daar niets mee.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Luce schreef:Krijg je meteen een keizersnede voorgeschoteld als je kindje in stuit ligt dan? Ik ken 2 vrouwen die gewoon een stuitbevalling hebben gedaan. Het lijkt mij ook best gevaarlijk,aar toe maar. Wel goed dat je je mond open hebt getrokken dat je een ks wil. Ik vraag me alleen af of het ziekenhuis daar ook meteen mee akkoord gaat. Ik weet nog dat ik ingeleid wilde worden bij de 2e ivm zijn ziekte. Nou manneman, ik moest zowat smeken. Ze zagen er eerst niet de noodzaak van in .Nee, woonde inderdaad maar een uur van het ziekenhuis af.
Nee PC wilde niet dat ze het kind gingen draaien en ook geen stuitbevalling doen, vandaar dus dat er sprake is van een keizersnede.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Volgens mij valt dat wel mee hoor PC, ik lees juist begrip voor je situatie bij Luce en verder een vraag of het ziekenhuis er mee akkoord gaat omdat haar ervaring is dat ze nog wel eens moeilijk kunnen doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Huh? Welke bijsmaak? Die is er niet hoor, ik vind het alleen maar goed dat je je mond open trekt.
Luce- Kletskop
Pompoen schreef:Volgens mij valt dat wel mee hoor PC, ik lees juist begrip voor je situatie bij Luce en verder een vraag of het ziekenhuis er mee akkoord gaat omdat haar ervaring is dat ze nog wel eens moeilijk kunnen doen.
Nou, dit precies dus!
Luce- Kletskop
Ps. Ik loop echt op mijn tandvlees dus ik ben echt iedereen aan 't afsnauwen. Ik vind 't gewoon niet leuk meer, wil nu duidelijkheid.
Paper Crown schreef:Ps. Ik loop echt op mijn tandvlees dus ik ben echt iedereen aan 't afsnauwen. Ik vind 't gewoon niet leuk meer, wil nu duidelijkheid.
Ik dacht al: 'die zit nog in de teigerinnenmodus'
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Paper Crown schreef:Ps. Ik loop echt op mijn tandvlees dus ik ben echt iedereen aan 't afsnauwen. Ik vind 't gewoon niet leuk meer, wil nu duidelijkheid.
Ik dacht al: 'die zit nog in de teigerinnenmodus'
Ja sorry! Snauwde net ook mijn moeder af. Iedereen bedoeld het lief maar ik ben gewoon bang!
Er staat trouwens niet 'toe maar', maar er staat 'maar toe maar'. Dat ik het dus ook niet snap waarom die vrouwen gewoon moesten bevallen. Jammer dat je mijn post totaal verkeerd opvat, maar je hebt al uitgelegd waarom.
Ik zal wel niks meer plaatsen hier vandaag, lijkt me verstandiger
Luce- Kletskop
Luce schreef:Er staat trouwens niet 'toe maar', maar er staat 'maar toe maar'. Dat ik het dus ook niet snap waarom die vrouwen gewoon moesten bevallen. Jammer dat je mijn post totaal verkeerd opvat, maar je hebt al uitgelegd waarom.
O, sorry! Ik las 't verkeerd.. Ben een beetje baldadig..
Wat zegt je man ervan PC?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
waarom wil je geen versie doen pc? Sommige kindjes draaien al met een piepklein zetje, ze hoeven je buik niet helemaal beurs te duwen hè?! En heb je je wel eens verdiept in Moxa? En het klinkt stom, maar het schijnt te helpen om met je knieën op de bank te gaan zitten en dan voorover buigen tot je hoofd op de grond staat (niet alleen doen en even zorgen dat er iemand is die je weer omhoog helpt ) en dan je onderarmen ook op de grond leggen, beetje leunen op je ellebogen, snappu?
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!