help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
help, mijn dochter is net 3 maand en begint om op haar buik te draaien. Meestal lukt het niet en blijft ze halverwege steken, maar soms lukt het wel en ligt ze op haar buik (nog wel dat ze op dr armpje ligt). Nu sliep ze in een puckababy en daar lukte het haar gister ook in dus die hebben we per direct uit gedaan. Vannacht blijkt ze het ook te hebben gedaan. En ze slaapt nu onrustiger omdat ze dus niet meer ingebakerd is. Vind het een beetje eng dat ze op er buik kan draaien snachts. Iemand een idee wat ik er aan kan doen? Of moet ik het zo laten? De verpleging had al geprobeerd een laken wat strak te spannen maar dat hielp niet.
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
Ik denk dat je er vrij weinig aan kunt doen.
Leg je ze overdag al wel eens op d'r buik? Want dat kun je wel doen, dat ze d'r nekspieren traint om d'r hoofdje op te tillen. Mocht ze dan toch op d'r buik liggen kan ze zelf d'r hoofdje goed leggen.
En als je dan nog 'bang' bent, dan zou je een aerosleep kunnen halen. Dan kan ze toch gewoon doorademen.
Leg je ze overdag al wel eens op d'r buik? Want dat kun je wel doen, dat ze d'r nekspieren traint om d'r hoofdje op te tillen. Mocht ze dan toch op d'r buik liggen kan ze zelf d'r hoofdje goed leggen.
En als je dan nog 'bang' bent, dan zou je een aerosleep kunnen halen. Dan kan ze toch gewoon doorademen.
Laatst aangepast door Teigertje op za 19 maa 2011 - 20:51; in totaal 2 keer bewerkt
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Re: help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
er valt weinig aan te doen als ze zelf gaan draaien,
Overdag als ze wakker is zou je haar veel op de buik kunnen leggen waar je bij bent zodat ze haar nek spieren inderdaad goed kan trainen, maar verder kan je er niets aan doen als ze zich blijft draaien,
Overdag als ze wakker is zou je haar veel op de buik kunnen leggen waar je bij bent zodat ze haar nek spieren inderdaad goed kan trainen, maar verder kan je er niets aan doen als ze zich blijft draaien,
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» 's Nachts op de buik draaien
» tips van rug naar buik draaien in bed te voorkomen
» Tips gevraagd, op buik draaien en niet slapen.
» 3mnd, hoe vaak kolven op het werk?
» Begint het nu al?
» tips van rug naar buik draaien in bed te voorkomen
» Tips gevraagd, op buik draaien en niet slapen.
» 3mnd, hoe vaak kolven op het werk?
» Begint het nu al?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: