Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie ervaring met vrouwen?

+40
Caro
Charles
luenca
Exogenesis
Aletta
Poubelle
kwebbeltje
Parisienne
_Lana_
M@niek
Bazinga
Toet
Phileine
Pompoen
Pussycat
Sterre
Elliot
Rapunzel
Rush
Wasmachine
Starla
Lonely Goatherd
SarahKey
Caramba
Lot
Lady4
Antibes
SuperGrover
Highway
Star007
Bliss
Japie
CCC
Parel
Bay
Marin
SoGood
Kiekeboe
Twellie
Ringling
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Poubelle vr 21 dec 2012 - 3:56

Ik heb weleens met vrouwen gezoend, vaak in een dronken bui. Was met vriendinnen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Aletta vr 21 dec 2012 - 7:44

Ik heb nooit iets gedaan met een vrouw. Op zich kan ik vrouwen best aantrekkelijk vinden, en het is ook niet zo dat ik het idee om te zoenen met een vrouw echt verschrikkelijk vind of zo. Maar het is ook weer niet iets wat ik per se nog eens wil doen. Echte kriebels en vlinders heb ik tot nu toe alleen van mannen gekregen.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Exogenesis vr 21 dec 2012 - 7:53

Ik ben hetero. Heb nog nooit iets voor een vrouw gevoeld. Wel kan ik bepaalde vrouwen héél mooi vinden en zou ik niet vies zijn van een vrouw, maar het gaat niet gebeuren (want zoenen is voor mij vreemdgaan).
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 8:04

Ik heb ooit een keer een crush gehad voor een meisje bij me op school. Ik was alleen verliefd op haar uiterlijk (heb nooit een woord met haar gewisseld) en werd echt zenuwachtig als ze bij mij in de buurt stond. Compleet met kriebels enzo haha

Maar ik heb naast een platte kus op de mond nooit niks gedaan met een meisje. En ben verder gewoon op en top hetero Wink


Laatst aangepast door Elixer op vr 21 dec 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 8:08

In het verleden had ik mij in mijn hoofd gehaald dat zoenen met een vrouw iets was wat ik moest proberen. Een vriendin van een vriend van mij valt op vrouwen en dacht dat de kortste klap was haar te versieren. Zo gezegd, zo gedaan. Tot het ervan moest komen. Ik ben snel even iets anders gaan doen. En niet meer teruggegaan. Embarassed

Ik val toch echt niet op vrouwen en het zoenen met een vrouw zag en zie ik echt niet zitten. Geen ervaring met vrouwen dus. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 8:32

Exogenesis schreef:Ik ben hetero. Heb nog nooit iets voor een vrouw gevoeld. Wel kan ik bepaalde vrouwen héél mooi vinden en zou ik niet vies zijn van een vrouw, maar het gaat niet gebeuren (want zoenen is voor mij vreemdgaan).

Ik heb toevallig net aan mijn vriend gevraagd wat hij ervan vond als ik met een vrouw zou zoenen haha. Kreeg hij een lach op zijn gezicht :P .. hahaha de smiecht. Hij vind het geen vreemdgaan en zou de lol er wel van inzien.

Principieel gezien vindt hij het trouwens wel vreemdgaan ('maar je valt toch niet op vrouwen'). Daarna zei hij heel droog 'als je er met die vrouw vandoor gaat kan ik er toch niets tegen doen' hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  luenca vr 21 dec 2012 - 22:13

ik heb wel ervaring met vrouwen en ben denk ik ook wel bisexueel. ik ben ook verliefd geweest en relaties gehad. maar ik heb nu eigenlijk alleen nog maar relaties met mannen.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Charles vr 21 dec 2012 - 22:21

Ik heb het nooit gedaan en voel ook die behoefte totaal niet. Ben ook geen tiep om dat voor de grap te doen ofzo. Very Happy
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Caramba za 22 dec 2012 - 0:35

_Lana_ schreef:Wat ik me afvraag, degene die met een vrouw gezoend hebben, was dat dan uit lust? Of gewoon een grapje met je vriendinnen. Dat vind ik nog wel een heel verschil.

Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend. En heb ook nooit die behoefte gehad.
Ik kan vrouwen wel heel erg mooi vinden, maar dit is op een andere manier.

Het was voor de grap dat ik met een vriendin stond te zoenen.
Verder als zoenen zal ik niet gaan. Daar ben ik te hetero voor.
Mijn vriend zou hete wel opwindend vinden, maar dan zoekt hij maar een andere gek Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Caro za 22 dec 2012 - 2:23

Kan iemand mij trouwens in gewone, normale vrouwen-taal uitleggen wat mannen er toch zo opwindend aan vinden om twee vrouwen te zien zoenen? Of sex te zien hebben? Ik snap er niks van... Oprecht wil ik dat weten want als ik het aan een man vraag dan krijg je alleen maar te horen: het is mooi??

Anyways..on topic: ik heb volgens mij ooit 1x met een vrouw gezoend, maar volgens mij was dat op de basisschool omdat we wilden weten hoe je 'moest' zoenen. Ik kan vrouwen wel mooi vinden maar verder dan dat gaat het bij mij niet..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 3:00

Nou ja, ik kan het wel begrijpen denk ik.

Ze vinden vrouwen sowieso al mooi. Dus hoe mooi is het om 2 vrouwen sexuele handelingen te zien verrichten zonder een geslachtsdeel van een man erbij, die zij niet zo nodig hoeven te zien. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Ringling za 22 dec 2012 - 7:57

Ik vraag me wel af hoe je dan komt tot zoenen met een vrouw die je niet kent. Hoe weet je dat zij op die manier geinteresseerd is en niet gewoon als vrienden?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  SuperGrover za 22 dec 2012 - 8:41

Ringling schreef:Ik vraag me wel af hoe je dan komt tot zoenen met een vrouw die je niet kent. Hoe weet je dat zij op die manier geinteresseerd is en niet gewoon als vrienden?
Hee, hoi, zoenen? :P
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Bazinga za 22 dec 2012 - 9:05

Ringling schreef:Ik vraag me wel af hoe je dan komt tot zoenen met een vrouw die je niet kent. Hoe weet je dat zij op die manier geinteresseerd is en niet gewoon als vrienden?

Zelfde dat je kan aanvoelen of een gozer gewoon vriendelijk is, of wilt weten hoe je je eitje wilt?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Arwyn za 22 dec 2012 - 9:26

Punk'd schreef:Ik heb toevallig net aan mijn vriend gevraagd wat hij ervan vond als ik met een vrouw zou zoenen haha. Kreeg hij een lach op zijn gezicht Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 253468018 .. hahaha de smiecht. Hij vind het geen vreemdgaan en zou de lol er wel van inzien.

Haha, mijn vriend reageert dus net zo hè. Als hij dan maar wel mag kijken!

Blijf mannen wat dat betreft bijzonder vinden hoor.. Als de vrouwen in kwestie maar enigszins aantrekkelijk zijn, is het ge*l om ze te zien zoenen oid, maar als mannen dat met elkaar doen is het vies...
Mij doet het eerlijk gezegd allebei bar weinig. Ik kan vrouwen wel aantrekkelijk vinden, maar het nooit de verleiding gevoeld om met een vrouw te zoenen.

Een hetero stel zien zoenen vind ik trouwens ook niet echt interessant, vooral niet als je die tongen zo helemaal buitenboord ziet bungelen.. Dat hoeft van mij niet op het station of op de trap voor de ingang van de bibliotheek!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  iloverose za 22 dec 2012 - 10:01

Nooit gedaan en ook geen behoefte aan
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Marsy28 za 22 dec 2012 - 12:43

Ik heb met 3 vrouwen gezoend en met 1 een relatie gehad van 8 maanden. Ik vind vrouwen ook prachtig om naar te kijken en sex met een vrouw ook fijn maar ik vind het fijner met een man.

Mijn vriend vindt het ook vreemdgaan als ik met een vrouw zoen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  snoezel ma 24 dec 2012 - 4:13

Ik zie mezelf wel als bi denk ik, ondanks dat ik niet zo van de hokjes ben... Ik vind vrouwen prachtig, ook al doen ze iets anders met me dan mannen. (Vrouwen zijn lief en knuffelig voor me, zoiets...) Ik denk dan ook niet dat ik echt een relatie met een vrouw zou kunnen hebben. Maar goed, zover is het nooit gekomen.
Ik zoende voor het eerst een vrouw toen ik 20 was, ik wilde het heel graag en liep er al langer mee. Op dat moment was de relatie met mijn ex niet voorbij en was ik een beetje in mijn: wtf-ik-doe-gewoon-alles-wat-ik-wil-fase. Echter verder dan wat zoenen en friemelen en flirten is het toen nooit gekomen. Mijn man was altijd heel open-minded, vond als ik dat stuk van mezelf verder wilde onderzoeken ook geen probleem. Hij is een uitzondering, want hij hoefde het echt niet te zien.
Ik heb in totaal met 3 vrouwen gezoend en ook sex gehad. Ik vond het heel bijzonder in ieder geval...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 3 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum