Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie ervaring met vrouwen?

+40
Caro
Charles
luenca
Exogenesis
Aletta
Poubelle
kwebbeltje
Parisienne
_Lana_
M@niek
Bazinga
Toet
Phileine
Pompoen
Pussycat
Sterre
Elliot
Rapunzel
Rush
Wasmachine
Starla
Lonely Goatherd
SarahKey
Caramba
Lot
Lady4
Antibes
SuperGrover
Highway
Star007
Bliss
Japie
CCC
Parel
Bay
Marin
SoGood
Kiekeboe
Twellie
Ringling
44 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Caramba wo 19 dec 2012 - 19:38

Ik heb een paar jaar geleden eens met een vriendin van mij gezoend.
Hadden beiden een slok drank op. Er zat een jongen achter mij aan waar ik niets van moest hebben, dit ook duidelijk gemaakt, maar hij bleef doorgaan. Ik heb toen met die vriendin gezoend. Hartstikke dom natuurlijk, die jongen vond dat alleen maar mooi Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 394967
Niet alleen die jongen, alle vrienden stonden om ons heen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  SarahKey wo 19 dec 2012 - 20:13

100% hetero. Ik kijk niet op die manier naar vrouwen, moet er niet aan denken. Heb als puber ook nooit de behoefte gehad om eens te zoenen oid met een vrouw.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Lonely Goatherd wo 19 dec 2012 - 20:22

Ik ben 1 keer verliefd geweest op een meisje en ik heb 1 keer met een (ander) meisje gezoend. Ik kan me echt aangetrokken voelen tot vrouwen, maar heel veel verder dan zoenen en wat voelen zou ik niet willen gaan, dus ik zie mezelf als een flauwe biseksueel.:P
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 20:23

Nee, geen ervaring met vrouwen, maar kan sommige vrouwen wel sexy en (sexueel) aantrekkelijk vinden. Maar niet in die zin dat ik er zelf iets mee wil doen ofzo.. Ik heb tot nu toe alleen maar ervaring met mannen gehad en dat voelt voor mij toch anders, waardoor ik weet dat ik hetero ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Starla do 20 dec 2012 - 0:43

Antibes schreef:Nog nooit iets met een vrouw gedaan en ook de behoefte niet toe gehad. Kan vrouwen best mooi, sexy of wat dan ook vinden. Maar voel me er fysiek niet tot aangetrokken. Ben ook nooit verliefd geweest op een vrouw.

Ik zie mezelf dus ook als hetero, lijkt me geen gekke conclusie. laughcry

Hetzelfde Very Happy
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Twellie do 20 dec 2012 - 0:49

Lot schreef:
Bliss schreef: Die wilden ook wel eens met een meisje zoenen. Toen heb ik eerst met de één gezoend, daarna zij met elkaar en vervolgens ik nog weer met de ander of zoiets (dit alles gebeurde op de wc, niet midden in de kroeg waar iedereen bij stond).

Dit vind ik eigenlijk heel raar, ik weet dat het vaker gebeurd maar goed.

Volgens mij had ik ook wel even opgekeken als ik dit op een wc aanschouwd had Laughing. Maar kan me er dan ook weer niet echt druk om maken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Wasmachine do 20 dec 2012 - 0:51

Ik heb ook een paar keer met een vrouw gezoend, maar meer niet. Ik hou veel teveel van mannen. Heb me wel 1 keer echt heel erg aangetrokken gevoeld tot een vrouw/meisje (denk dat ze rond de 26 was, ik was toen 25). Ik was uit in Paradiso met mijn toenmalige vriend en zij was daar ook met haar vriend. Continue oogcontact, naar elkaar toe dansen, er hing een enorme spanning maar er is niks gebeurd. Weet ook niet of ik dat had gewild, de spanning was genoeg denk ik. Ik had toen wel voor t eerst zoiets van 'wow', vooral ook omdat ik het totaal niet verwachtte. Daarna heb ik het ook nooit meer gehad met een vrouw maar toch denk ik nog best vaak terug aan die avond.
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 0:53

Toen ik 15 was heb ik met een vriendin van me gezoend. Maar het deed me echt helemaal niks en ik heb alleen gevoelens voor mannen, vind vrouwen heus wel mooi oid, maar verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Rush do 20 dec 2012 - 0:55

Op m`n 16de heb ik met een vriendin gezoend omdat zij al jaren een vriend had en toch wilde weten hoe iemand met een tongpiercing zoende. En die had ik, dus heb ik me even beschikbaar gesteld. Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 3079029344

Vrouwen zijn mooi om naar te kijken, maar that`s it!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Rapunzel do 20 dec 2012 - 0:57

Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend, maar ik kan me wel aangetrokken voelen tot bepaalde vrouwen en ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Toch zal ik nooit een relatie met een vrouw aangaan, omdat ik meer van mannen houd en bij een vrouw zou ik toch bepaalde dingen gaan missen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Elliot do 20 dec 2012 - 1:11

Ik heb wel eens tijdens een spelletje 'flesje draaien' met een vriendin gezoend, maar ik heb verder nooit gevoelens voor vrouwen gehad.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Sterre do 20 dec 2012 - 1:25

Ik kan vrouwen aantrekkelijk vinden en heb ook weleens in een dronken bui met een meisje gezoend, dat was op vakantie. Maar echt verliefd op een vrouw ben ik nooit geweest. Zeg nooit nooit, maar ik zie mezelf dus als hetero.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 1:35

Rapunzel schreef:Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend, maar ik kan me wel aangetrokken voelen tot bepaalde vrouwen en ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Toch zal ik nooit een relatie met een vrouw aangaan, omdat ik meer van mannen houd en bij een vrouw zou ik toch bepaalde dingen gaan missen.

Piemels lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 2:25

Punk'd schreef:
Rapunzel schreef:Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend, maar ik kan me wel aangetrokken voelen tot bepaalde vrouwen en ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Toch zal ik nooit een relatie met een vrouw aangaan, omdat ik meer van mannen houd en bij een vrouw zou ik toch bepaalde dingen gaan missen.

Piemels lol!

Subtiel als altijd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast do 20 dec 2012 - 2:54

Haha!

Ik kan vrouwen heel mooi en sexy vinden, heb ook met meerdere vrouwen gezoend. Maar als ik denk aan seks met een meisje dan word ik daar niet warm van haha. Dan denk ik alleen maar neee! Ik vind een poes plat gezegd gewoon geen aantrekkelijk lichaamsdeel haha! En een relatie met een vrouw gaat hem ook niet worden, naast de seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Pussycat do 20 dec 2012 - 3:10

Ik zou best seks met een vrouw kunnen hebben.
Heb wel gezoend met een vrouw en ook wel iets verder dan dat, alleen nooit echt seks gehad.
Maar ik sluit het ook niet uit voor de toekomst.

Verder ben ik nooit verliefd geweest op een vrouw. Ik voelde me wel eens aangetrokken, maar echt verliefd zoals ik wel op mannen kon worden ben ik nooit geweest op een vrouw.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Pompoen do 20 dec 2012 - 3:19

Ik heb nog nooit iets seksueels met een vrouw gedaan, ook niet gezoend. Maar ik ben wel iemand die op zowel mannen als vrouwen verliefd kan worden. Ik werd/word sowieso heel erg snel verliefd en heb dat nooit echt serieus genomen, het waait altijd vanzelf weer over en het is negen van de tien keer iemand tegen wie ik op kijk (en meestal zijn dat vrouwen hahaha). Ik ben gewoon vrij jong een man tegengekomen voor wie ik veel meer voelde dan die kalverliefde en daar ben ik voor gegaan. Zoals de meesten van jullie weten ben ik al jaren samen en ook inmiddels alweer heel wat jaren getrouwd.

Ik zie mezelf niet als bi-seksueel maar ook niet als hetero. Ik heb vaak als ik verliefd word op een vrouw weinig seksuele gevoelens, aan de andere kant heb ik ook wel eens gefantaseerd over seks vrouwen. Maar ik merk ook dat ik richting mannen andere behoeftes voel (vooral richting mijn eigen man eigenlijk) en ook heb ik nog nooit zo'n gevoel voor een vrouw gehad als wat ik voor mijn man voel. Het zou best kunnen dat ik als mijn man er niet was een relatie met een vrouw had kunnen hebben. Maar mijn man is er wel en hij is tot nu toe de enige voor wie ik een veel intensere verliefdheid heb gevoeld dan die vage vladders die ik daarvoor (en daarna) voor mannen én vrouwen heb gevoeld.

Kortom, ik ben eigenwijs en laat mezelf niet in een hokje stoppen Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Phileine do 20 dec 2012 - 3:23

SuperGrover schreef:Ik zie mezelf als biseksueel, ik ben verliefd geweest op meiden en ik heb met meerdere gezoend.

Ik ook, alleen ik heb ook 1 lange relatie en meerdere korte relaties met vrouwen gehad.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Toet do 20 dec 2012 - 3:24

Ik vind vrouwen heel mooi, sexy en aantrekkelijk en heb best vaak met een meisje gezoend. Ik heb ook weleens een meisje heel leuk gevonden, of ik echt verliefd was weet ik niet. Ik denk niet dat ik bi ben want ik zou geloof ik geen relatie met een vrouw kunnen hebben.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Bazinga do 20 dec 2012 - 12:14

Phileine schreef:
SuperGrover schreef:Ik zie mezelf als biseksueel, ik ben verliefd geweest op meiden en ik heb met meerdere gezoend.

Ik ook, alleen ik heb ook 1 lange relatie en meerdere korte relaties met vrouwen gehad.

+1 smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  M@niek do 20 dec 2012 - 12:26

Ik heb met mn beste vriendin gezoend en dat was om de barman te teasen...haha gelachen dat we hebben.

Maar ik voel niks voor vrouwen en ben echt 100% hetero.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  _Lana_ do 20 dec 2012 - 21:13

Wat ik me afvraag, degene die met een vrouw gezoend hebben, was dat dan uit lust? Of gewoon een grapje met je vriendinnen. Dat vind ik nog wel een heel verschil.

Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend. En heb ook nooit die behoefte gehad.
Ik kan vrouwen wel heel erg mooi vinden, maar dit is op een andere manier.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Parisienne vr 21 dec 2012 - 3:00

Als ik dit topic zo lees verbaas ik me over het aantal dat ooit weleens 'iets' met een vrouw gedaan heeft. Ik vind dat het nog best vaak voorkomt hier smile

Ik heb er geen ervaring mee, nog nooit met een vrouw gezoend of gevoelens voor een vrouw gehad.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  kwebbeltje vr 21 dec 2012 - 3:25

Antibes schreef:Nog nooit iets met een vrouw gedaan en ook de behoefte niet toe gehad. Kan vrouwen best mooi, sexy of wat dan ook vinden. Maar voel me er fysiek niet tot aangetrokken. Ben ook nooit verliefd geweest op een vrouw.

Ik zie mezelf dus ook als hetero, lijkt me geen gekke conclusie. Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 394967
+1
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 3:54

Ik zou trouwens wel een keer met een vrouw willen zoenen. Al is het maar om mannen te pleasen haha. Ik zou dat echt humor vinden drunken In een dronken toestand haha leuk! Ben benieuwd of dat anders 'voelt' dan met een man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie ervaring met vrouwen? - Pagina 2 Empty Re: Jullie ervaring met vrouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum