Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jullie ervaring met bekkenbodemtherapie en inbakeren

2 plaatsers

Ga naar beneden

jullie ervaring met bekkenbodemtherapie en inbakeren Empty jullie ervaring met bekkenbodemtherapie en inbakeren

Bericht  MamaCa vr 4 maa 2011 - 2:30

Hey meiden,

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor 2 dingen en vroeg me af of jullie ervaring hebben met het volgende:

-bekkenbodemfysio: Ik heb namelijk van mn eerste bevalling 'n wandverzakking overgehouden. Gelukkig valt dat reuze mee, maar ik ben als de dood dat het erger wordt nu ik voor de 2e keer bevallen ben. Ik heb wel het idee dat het iets erger is. Logisch het is niet niks zo'n kind er uit drukken.. Maar na mn eerste bevalling kwam ik er pas na een half jaar erachter dat ik n lichte verzakking had. Gelukkig hoefde ik dit keer maar 5min. te persen en niet zoals de vorige keer n 1,5 uur. Ik baal dat ik de vorige keer niet meer aktie ondernomen heb daarom ga ik strax gelijk de fysio bellen. Ben zo bang dat het erger wordt over weer n half jaar of dat mn baarmoeder ook gaat verzakken! De huisarts heeft me een medische verklaring afgegeven zodat ik alles vergoed krijg. Iemand ervaring hiermee? en heeft het geholpen? Hij heeft verder niet naar mn onderkantje gekeken omdat ik pas 3wkn geleden bevallen ben, kan hij er nog weinig over zeggen.

en..

T heeft nog steeds veel en vaak last van krampjes.. niet altijd maar met name 's nachts en eind van de middag wel na de voeding.
Het volgende heb ik al geprobeerd zonder succes:
- venkelthee
- infacol
- cinababy
- buikje masseren
- troosten
- speentje (omdat hij zuigbehoefte blijft houden, maar die pakt hij niet altijd)
- op de buik op mn arm en dan op de rug wrijven
dat was het geloof ik.