Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gastouder bij je thuis

5 plaatsers

Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Gastouder bij je thuis

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 5:31

Wij overwegen om een gastouder aan huis te nemen. Het lijkt me een enorm voordeel dat ons kindje lekker thuis kan blijven, 's ochtends vroeg niet wakker gemaakt hoeft te worden, lekker in haar eigen omgeving is en niet de drukte van andere gastkindjes om zich heen heeft.

Heeft er hier iemand ervaring met een gastouder aan huis? Hoe ben je aan deze gastouder gekomen en ging dat makkelijk? Is het uurtarief voor de gastouder aan huis anders dan wanneer je je kind naar de gastouder zelf brengt?


Laatst aangepast door Rejoy. op ma 29 aug 2011 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  L!ND@ ma 29 aug 2011 - 5:48

Ik breng mijn dochter naar een gastouder en die is werkzaam voor www.4kids.nl. Die hebben gastouders in dienst die zowel thuis als buitenhuis werkzaam zijn. Wie weet heb je er wat aan?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 6:53

L!nd@, ik ben met name op zoek naar een gastouder die bij óns thuis komt. 4kids had ik inderdaad ook al gevonden op google, maar die hebben geen gastouders die bij ons thuis willen komen in onze regio helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 6:59

Rejoy. schreef:Heeft er hier iemand ervaring met een gastouder aan huis? Hoe ben je aan deze gastouder gekomen en ging dat makkelijk? Is het uurtarief voor de gastouder aan huis anders dan wanneer je je kind naar de gastouder zelf brengt?

Mijn moeder heeft altijd gedaan, vanaf dat wij op de basisschool zaten tot aan de middelbare school en zodra mn zusje van school ging is ze overdag gaan werken in de schoonmaak, maar toen dr tijd werden ook de papieren verplicht als je nu gastouders bent! Dat had mijn moeder niet, maar alle kindertjes + ouders die kwamen hebben we tot op de dag van vandaag contact mee en waren altijd super tevreden!

Ik weet niet precies wat mijn moeder qua uurloon vroeg, maar de ouders namen alles voor de kindertjes in ieder geval mee!
Ook nu met onze kleine meid zorgen wij dat alles, of zoveel mogelijk daarligt, maar omdat het momenteel klap na klap is financiel gezien haalt mijn moeder grotendeels als het op is vaak zelf de dingen, mja het is vaak maar een pak luiers en drinken etc wat Y. in middels drinktn hebben ze standaart in huis...

Maar echt de specifieke dingen wat echt wel nodig is of op is, proberen wij te halen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 7:33

Ja, maar ze bedoeld iemand die bij hun thuis komt oppassen!
Ik heb dat gedaan, maar niet via een gastouderbureau, en niet officieel.

Maar ik kan me voorstellen dat een gastouder bij jou thuis duurder is dan je kindje bij een gastouder plaatsen, puur omdat er daar ook vaak meerdere kindjes zijn en ze dus meer kunnen 'verdienen'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 21:03

Ik heb wel gewerkt als gastouder bij mensen thuis. Nu werk ik in mijn eigen huis. Er is een stuk minder aanbod maar ze zijn er wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:02

snoepy, kun je daar meer over vertellen? Was de vergoeding anders dan dat je nu krijgt? Hoe hebben de mensen je gevonden waarbij je thuis gastouder was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  SarahKey di 30 aug 2011 - 6:58

Ik werk als gastouder bij ouders thuis. Maar zij hebben 3 kinderen en dan is het rendabel.
Ik zou niet voor 1 kind komen 'opdraven' omdat 1 kind gewoon weg weinig betaald.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  TukTuk di 30 aug 2011 - 7:03

Ik heb een maandje of 3 als gastouder gewerkt bij 1 stel thuis. Ik verdiende toen 6 euro per uur.
Ik vond het allemaal erg slecht geregeld, ik heb niet eens een gesprek gehad met iemand van het gastouder bureau.. Ik hoefde alleen verklaring van goed gedrag af te geven.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Printje di 30 aug 2011 - 7:53

Ik persoonlijk zou geen vreemde in huis willen, ik wil al jaaaren een schoonmaakster maar het idee dat er hier een vreemde rond gaat lopen vind ik vreselijk. Ons zoontje gaat naar een dagverblijf.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Teddyaapje di 30 aug 2011 - 9:37

Ik zou ook geen vreemde in huis willen en ik vind het persoonlijk wel fijn dat T. met andere kindjes leert omgaan en dat is ook de voornaamste reden waarom hij naar het kdv gaat en niet naar mijn (schoon)moeder. Ik zou er dus ook nooit voor kiezen om T. als enigs kind ergens te laten opvangen. Het argument om de kleine niet te hoeven wakker maken vind ik wel een goede maar ik denk dat ze daar vanzelf wel aan wennen en de slaap overdag inhalen (doet T. in elk geval wel).

Het is een beetje offtopic maar ontopic kan ik je helaas geen antwoord geven. Misschien kun je eens bellen met een gastouderbureau in de buurt (heb je vast al gedaan) of een advertentie plaatsen ergens?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gastouder bij je thuis Empty Re: Gastouder bij je thuis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum