Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Coco wo 17 jul 2013 - 2:55

Ik had net iemand aan de deur (of nou ja, in de tuin waar ik zat, bel is eraf ivm verkopers) van securitas voor een alarminstallatie en vanavond komt er iemand terug voor meer informatie en of we ervoor te porren zijn.
Is er iemand hier die een alarminstallatie heeft icm een abonnement met de meldkamers ( en toevallig via hun?) en hoe bevalt dit?
Wat is voor jullie de reden geweest om een alarminstallatie te nemen?
Of waarom juist niet?



Laatst aangepast door Coco op wo 17 jul 2013 - 10:05; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 3:20

Ik heb er geen, maar wel een vraag! Als je thuis bent dan staat het alarmsysteem toch niet aan? Dus dat helpt toch ook niet tegen overvallen en inbraak terwijl je thuis bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Feline wo 17 jul 2013 - 3:22

Ik wist niet dat er nog steeds colporteurs bestonden. Ik zou het juist eng vinden om iemand vanavond nog binnen te laten voor zoiets maar ik heb gister Opsporing Verzocht gekeken..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Coco wo 17 jul 2013 - 5:01

Ik heb securitas wel even gebeld ob te informeren ht klopt voor we iemand binnen laten.


Laatst aangepast door Coco op wo 17 jul 2013 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Tania wo 17 jul 2013 - 7:59

Als ik het niet vergeet zal ik het mijn man even vragen als hij wakker is dan laat ik het je morgen weten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Coco wo 17 jul 2013 - 8:10

Oh als je eraan denkt, graag. We hebben het voor elkaar gekregen om hem morgen antwoord te geven ipv direct (ivm de promotie) onder het mom dat we het eigenlijk niet kunnen betalen dus eerst met de financien moeten puzzelen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Tiara wo 17 jul 2013 - 8:41

Wij hebben ook iemand aan de deur gehad, niet via hun hoor en ik heb toen vrijblijvend een afspraak gehad op een avond met die man en mijn man er bij. Kon het eerst op internet nakijken enzo dus dat vond ik wel prettig.
We hebben er eerder over nagedacht en nu dus wel gebruik gemaakt van de aanbieding. We hebben dus ook aansluiting op de meldkamer. Ik vind het zelf heel erg fijn, ook omdat ik door een eerdere inbraak nogal bang was dat het weer zou gebeuren. 
Wat zou je nog meer precies willen weten?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Tania wo 17 jul 2013 - 8:48

Ik heb het vast voor je gevraagd en hij zegt dat je het niet moet doen omdat het veel duurder is dan zelf regelen. Het systeem wat je krijgt is ook niet compleet omdat je bij een goede installatie meer bewegingsmelders en nog wat dingen nodig hebt. Dat contract bij de meldkamer kun je dan beter zelf afsluiten en een goed alarmsysteem kopen. Dan heb je een beter systeem en ben je goedkoper uit. Hij wil wel even voor je kijken naar een goed systeem en wat dat ongeveer kost (volgens mij is hij het nu al aan het doen maar weet ik niet zeker).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Coco wo 17 jul 2013 - 9:18

Via wie hebben jullie het Tiara? En wat betalen jullie ervoor (aanschaf en maandelijks?). En vinden jullie het in en uitschakelen niet irritant? Maken jullie er veel gebruik van?

Tania, thnx! Nog goedkoper? Ik vond de prijs eigenlijk juist meevallen. Alleen 99,- voor aanmelding meldkamer, installatie en het alarm gratis.


Laatst aangepast door Coco op wo 17 jul 2013 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Tania wo 17 jul 2013 - 9:27

Coco schreef:Via wie hebben jullie het Tiara? En wat betalen jullie ervoor (aanschaf en maandelijks?). En vinden jullie het in en uitschakelen niet irritant? Maken jullie er veel gebruik van?

Tania, thnx! Nog goedkoper? Ik vond de prijs eigenlijk juist meevallen. Alleen 99,- voor aanmelding meldkamer, installatie en het alarm gratis. Hij adviseerde, ivm de kinderen, het huisdierenpakket zonder bewegingsdetectoren maar met extra deur en raammagneetcontacten zodat je zelf wel in huis kunt rondlopen en naar beneden voor drinken of rondrennende kinderen.
We zouden dan 41-42 euro pm kwijt zijn voor het abonnement bij de meldkamer.
Maar het kan dus nog goedkoper?

Mijn man wil je niet bang maken zegt hij, maar hij legt me net uit hoe ze evengoed binnen een paar seconden binnen zijn met dat systeem zonder dat je daar iets van hoort of merkt Rolling Eyes 
Meldkamercontract kun je zelf (veel) goedkoper afsluiten, dan moet je alleen iemand hebben die ze moeten bellen als er een melding komt. Je kan ook een systeem nemen waar je een kaartje in doet en dan belt dat systeem automatisch naar een door jouw gekozen nummer, dat kost je dan verder niks per maand.
Ik heb volgens mij je mailadres niet maar m'n man had wat tips tegen overvallers voor je.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Tiara wo 17 jul 2013 - 9:44

Coco, ik pm je morgen even! !
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Coco wo 17 jul 2013 - 9:47

Ik wil het wel weten, maar niet nu, net voor het slapen. laughcry Maar morgen hoor ik het graag. Liever goed voorbereid dan naief. Niet dat ik dacht dat het dan onmogelijk zou zijn, maar ben wel benieuwd hoe. 
Ik pm je mn mailadres even!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad) Empty Re: Alarmsysteem (securitas aan de deur gehad)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum