Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

At jij meer tijdens je zwangerschap?

+20
Sanne
CCC
Vancity_girl
tweeling
Twellie
kwak
Happydobby
Highway
Ella
Fearie
Silver
SarahKey
slaatje
Limburg85
Mysterious
Mama Titty
Caroow
Susan
Linda
Printje
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 10:57

Ik eet helaas echt niet gezonder, eerder ongezonder Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 11:09

Ik snakte soms echt wel naar lekker ongezonde dingen eten, maar heb me wel kunnen bedwingen haha. Ik sta nog steeds versteld van mezelf dat ik dat zo goed heb volgehouden. Zei het laatst nog tegen mijn vriend dat ik dat niet van mezelf had verwacht. Al had hij het wel verwacht, omdat ik, als ik wat in mijn hoofd haal, er dan ook echt 100% voor ga haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 11:10

hahaha wat goed Snoes!! Ik vind sowieso slechte dingen al veel lekkerder haha en dat is nu nog erger, natuurlijk geef ik er lang niet altijd aan toe hoor maar ik denk nooit joh ik heb me toch zin in een tomaat/komkommer etc..Ik denk dan aaaaaaargh ik MOET NU een frikandel/kroket/etc etc..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 11:14

Mijn vriend zat ook vaak chips ofzo te eten voor de tv met een glas cola erbij, terwijl ik hier met een appel en een glas water zat. Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Mama Titty di 18 dec 2012 - 11:35

Heb wel als ik honger krijg ik ook echt ala minuut wat moet eten want anders ook knikkende knieeën ,chagarijnig en duizelig.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Sophiee di 18 dec 2012 - 22:07

Neej, mijn eetgewoontes bleven nagenoeg hetzelfde! Wel was ik verzot op kaas, alles waat kaas in of om zat, moesten we in huis hebben! Maar ook daar heb ik me aardig in kunnen bedwingen smile.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Coco di 18 dec 2012 - 22:34

Nee, ik kon de eerste 12 weken niet eens 1 boterham op. Na een half stukje vlees zat ik al vol en dan moest ik mijn groenten nog eten. Na de 14 weken ging het eten wel wat beter maar ik zat nog steeds heel snel vol en dat is eigenlijk de hele zwangerschap wel zo gebleven. Is dan ook een raadsel waar al die kilo's vandaan kwamen. Neutral
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

At jij meer tijdens je zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: At jij meer tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum