Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij is zo onrustig!

+20
Mamsie
Puggle
Novalee
Sjaantje
Snoes
tweeling
Travelgurly
Charles
Floor
Jade
Rush
Ella
smooch
Blue flower
Amber-
Minx
Printje
Lejow
Highway
Paper Crown
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hij is zo onrustig! - Pagina 3 Empty Re: Hij is zo onrustig!

Bericht  Puggle di 18 dec 2012 - 11:36

Ik vind echt niet dat je een bevalling kan vergelijken met de tandarts eigelijk. Bevallen doet gewoon pijn. Kan me niet voorstellen dat je dat geen pijn vind doen, tenzij je je eigen gelijk bij de eerste wee laat verdoven.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje di 18 dec 2012 - 11:41

Puggle schreef:Ik vind echt niet dat je een bevalling kan vergelijken met de tandarts eigelijk. Bevallen doet gewoon pijn. Kan me niet voorstellen dat je dat geen pijn vind doen, tenzij je je eigen gelijk bij de eerste wee laat verdoven.

Ik had het me echt zoveel erger voorgesteld dan dat het bleek te zijn. Was ook een vd eerste dingen die ik zei naderhand: dit liever als naar de tandarts en zo wil ik er wel 20 krijgen. Ik vind de tandarts echt serieus erger.. al die bevallingsverhalen maken mensen soms onnodig bang.

Ik heb trouwens geen pijnstilling gehad bij de bevalling.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie di 18 dec 2012 - 11:42

Paper Crown schreef:
Printje schreef:
Reva schreef:
Charles schreef:
Reva schreef: Hij is zo onrustig! - Pagina 3 281626781 Kom maar op met die bevalling!
Dan heb je je boef voor de kerst nog in je armen I love you

Zo druk alleen een vrouw zich uit die nog nooit is bevallen. Hij is zo onrustig! - Pagina 3 1270000679 Omlaag met die pompoms, en snel een beetje!

Kijk naar Snoes!

hahaha, niet teveel nadenken PC over die bevalling, het doet pijn maar ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga bijv.

Ik ben niet bang.. Ik schijt in mijn broek maar ben zó benieuwd naar mijn kleine muis!

Tja dat gebeurt wel eens hahaa. T ging er leuker in dan eruit maar hé we zijn er (bijna) allemaal overheen gekomen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown di 18 dec 2012 - 11:45

Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Printje schreef:
Reva schreef:
Charles schreef:
Reva schreef: Hij is zo onrustig! - Pagina 3 281626781 Kom maar op met die bevalling!

Zo druk alleen een vrouw zich uit die nog nooit is bevallen. Hij is zo onrustig! - Pagina 3 1270000679 Omlaag met die pompoms, en snel een beetje!

Kijk naar Snoes!

hahaha, niet teveel nadenken PC over die bevalling, het doet pijn maar ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga bijv.

Ik ben niet bang.. Ik schijt in mijn broek maar ben zó benieuwd naar mijn kleine muis!

Tja dat gebeurt wel eens hahaa. T ging er leuker in dan eruit maar hé we zijn er (bijna) allemaal overheen gekomen.

Nou bij mij was erin ook helemaal niet tof! Maar geeft niet! Heb ik allemaal over voor de kleine man:)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mama Titty di 18 dec 2012 - 11:46

Ik vind bevallen ook niet extreem erg. De weeën en rugweeën waren even een hel en persen is geen pretje, maar had wel zoiets van: het is te behappen.
Vind de spuit die je in je been krijgt na je bevalling voor de placenta los te laten vond ik het ergste van heel de bevalling omdat ik bang ben voor spuiten.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Mamsie di 18 dec 2012 - 11:51

Paper Crown schreef:
Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Printje schreef:
Reva schreef:
Charles schreef:

Kijk naar Snoes!

Nou bij mij was erin ook helemaal niet tof! Maar geeft niet! Heb ik allemaal over voor de kleine man:)

Oohja crap sorry! natuurlijk, uh wat stom van mij. Maaaaaar dan vind ik dat jij de meest relaxte bevalling mogelijk verdient.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie di 18 dec 2012 - 11:53

Mama Titty schreef:Ik vind bevallen ook niet extreem erg. De weeën en rugweeën waren even een hel en persen is geen pretje, maar had wel zoiets van: het is te behappen.
Vind de spuit die je in je been krijgt na je bevalling voor de placenta los te laten vond ik het ergste van heel de bevalling omdat ik bang ben voor spuiten.

Ja die spuit is pas sinds de laatste paar jaar. Ik heb hem geweigerd bij de laatste. Ik heb het 2x zonder zo'n spuit gedaan dus dat kon de 3e x ook wel vond ik. Ik had wel ff genoeg gesjor aan mn lijf gehad. Ze wou die spuit er eerst bijna zonder wat te zeggen inzetten. Nooo way!
Op een filmpje hoor je mij ook zeggen "Wat ga jij doen!"Laughing
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown di 18 dec 2012 - 11:58

Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Printje schreef:
Reva schreef:
Charles schreef:

Kijk naar Snoes!

Oohja crap sorry! natuurlijk, uh wat stom van mij. Maaaaaar dan vind ik dat jij de meest relaxte bevalling mogelijk verdient.

Haha nee joh maak je niet druk! Ik vind het helemaal geen big deal.. Seksen kan ik nog genoeg met man, en weet je hoe lekker, nooooooooit meer anticonceptie nemen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mamsie di 18 dec 2012 - 12:03

Paper Crown schreef:
Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Mamsie schreef:
Paper Crown schreef:
Printje schreef:
Reva schreef:
Charles schreef:

Kijk naar Snoes!

Haha nee joh maak je niet druk! Ik vind het helemaal geen big deal.. Seksen kan ik nog genoeg met man, en weet je hoe lekker, nooooooooit meer anticonceptie nemen?

oke gelukkig, vond het een beetje dom van mezelf. Jaaa dat is wel de shit! Ik laat bij mijn man gewoon snip snap knipie knipie doen! jeej ook geen zooi meer voor mij. Twisted Evil
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine di 18 dec 2012 - 20:06

Mama Titty schreef:Ik vind bevallen ook niet extreem erg. De weeën en rugweeën waren even een hel en persen is geen pretje, maar had wel zoiets van: het is te behappen.

Spuit was bij mij niet nodig. De placenta lag al los voordat J. eruit was laughcry
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Shy di 18 dec 2012 - 20:36

Printje schreef:
Puggle schreef:Ik vind echt niet dat je een bevalling kan vergelijken met de tandarts eigelijk. Bevallen doet gewoon pijn. Kan me niet voorstellen dat je dat geen pijn vind doen, tenzij je je eigen gelijk bij de eerste wee laat verdoven.

Ik had het me echt zoveel erger voorgesteld dan dat het bleek te zijn. Was ook een vd eerste dingen die ik zei naderhand: dit liever als naar de tandarts en zo wil ik er wel 20 krijgen. Ik vind de tandarts echt serieus erger.. al die bevallingsverhalen maken mensen soms onnodig bang.

Ik heb trouwens geen pijnstilling gehad bij de bevalling.

Ik wil even kwijt dat ik het helemaal met je eens ben! (Printje)
Ik heb ook liever een bevalling dan naar de tandarts gaan. Ook geen pijnstilling gehad.
Maar goed sinds ons jochie geboren is moet ik al weer naar de tandarts maar ben nog steeds niet geweest laughcry

Pc, het komt allemaal goed. Denk ik! Succes alvast.
Ik was ook bang maar mij is het ook gelukt. Goed luisteren, en opvolgen dan komt het goed.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Amber- di 18 dec 2012 - 20:59

Nou ga nog wel liever naar de tandarts dat wel haha. Maar ondanks dat ik volgens mij wel 20 keer heb geroepen dat ik het niet kon tijdens de bevalling, was het eerst wat ik zei toen hij eruit was: 'ach dat viel best mee' Hij is zo onrustig! - Pagina 3 561177 Heb ook geen pijnstilling gehad.

Ik vond vooral het eind pittig, maar had dan ook al 10 cm ontsluiting en persweeen maar mocht niets want L.uuk zat nog te hoog in mijn bekken.

Kan me trouwens niets herinneren van een spuit in mijn been om de placenta eruit te krijgen. Moet zeggen dat die er ook in een paar sec uit was.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 22:25

Ik heb ook geen spuit in mijn been gehad om de placenta eruit te krijgen. Misschien ligt dat in België sowieso wel anders?
Hier duurde het nog zo'n 10 minuten voordat de placenta eruit kwam.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  tweeling di 18 dec 2012 - 23:54

Ik ga liever naar de tandarts Laughing Ik vond de bevalling echt vreselijk, maar ik zou het toch zo weer doen voor een volgend wondertje I love you
Volgens mij heb ik ook geen spuit gekregen voor de placenta, of ik kan het me niet meer herinneren.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Annie24 wo 19 dec 2012 - 0:24

Ik heb liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving dan dat ik nog een keer moet bevallen, sorry laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: