Ik ben zo onrustig!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ben zo onrustig!
Ik slaap slecht, ben heel de dag zenuwachtig, zweet wat meer dan anders. Ik weet wel waardoor het komt, morgen krijg ik eindelijk mijn beugel en dat vind ik spannend. Nou wil ik zo meteen en voor het slapen gaan en morgenochtend Valdispert slikken om wat rustiger te worden, maar hebben jullie ook nog wat tips om wat meer rust in mijn lijf te krijgen?
Gast- Gast
Re: Ik ben zo onrustig!
Iets leuks gaan doen, afleiding zoeken! Succes in ieder geval morgen!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kan je voor jezelf opschrijven waar je je druk om maakt/waar je bang voor bent/waar je zenuwachtig voor bent, misschien kan je het als het op papier staat op die manier even naast je neerleggen?
Succes morgen!
Succes morgen!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Oxazepam werkt als een tierelier maar dat is misschien teveel van het goede.
Succes!
Succes!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Probeer rustig en goed te ademen. Als je even goed gaat zitten en je concentreert op het ademen werkt dat bij mij vaak verlichtend. Succes morgen!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben vandaag inderdaad lekker bezig geweest, maar nu even rustig aan. Vanavond ben ik ook weg, dus dan moet het ook goed komen. Schrijven doe ik inderdaad als ik me niet fijn voel, maar toch bedankt voor de tip. Pilletjes zullen wel werken inderdaad haha, maar omdat ik alleen nerveus ben voor morgen is dat inderdaad een beetje te veel van het goede
Vanavond voor het slapen gaan misschien een hete douche nemen, misschien dat ik dan lekker slaap.
En bedankt voor de succes wensen!
Vanavond voor het slapen gaan misschien een hete douche nemen, misschien dat ik dan lekker slaap.
En bedankt voor de succes wensen!
Gast- Gast
Leef je vanavond maar lekker uit bij het voetballen (ik neem aan dat je gaat?)!
Hoe laat moet je morgen voor je beugel? Bananen eten schijnt ook te helpen om rustiger te worden. Verdere tips heb ik ook niet, kan zelf ook nooit slapen als ik me ergens druk over maak.
Je slaapt de laatste tijd sowieso heel slecht, toch? Komt dat allemaal hierdoor? Of is er nog wat anders? Is het anders niet een idee om eens naar de huisarts te gaan? En je mag me altijd lastig vallen .
Hoe laat moet je morgen voor je beugel? Bananen eten schijnt ook te helpen om rustiger te worden. Verdere tips heb ik ook niet, kan zelf ook nooit slapen als ik me ergens druk over maak.
Je slaapt de laatste tijd sowieso heel slecht, toch? Komt dat allemaal hierdoor? Of is er nog wat anders? Is het anders niet een idee om eens naar de huisarts te gaan? En je mag me altijd lastig vallen .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees, een tijd terug ging het niet zo goed op het werk. Heb daar toen ook een topic over geopend en ermee naar de huisarts/psycholoog geweest. Dat gaat nu gelukkig een stuk beter, maar denk dat dat nu met die spanning er wel een beetje bij zit.
Lief van je
Lief van je
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hij is zo onrustig!
» onrustig
» Onrustig gevoel
» Onrustig drinken
» Onrustig gevoel over werkeloosheid.......
» onrustig
» Onrustig gevoel
» Onrustig drinken
» Onrustig gevoel over werkeloosheid.......
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: