ruggenprik en andere verdoving
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
ruggenprik en andere verdoving
Kun je dat in nederland voortaan altijd krijgen? ook in de nacht?
En beval je dan altijd in het ziekenhuis of kan dat bijvoorbeeld ook in een soort kraamhotel?
Ben gewoon nieuwsgierig op internet staan verschillende verhalen van wel en niet.
En beval je dan altijd in het ziekenhuis of kan dat bijvoorbeeld ook in een soort kraamhotel?
Ben gewoon nieuwsgierig op internet staan verschillende verhalen van wel en niet.
Gast- Gast
Re: ruggenprik en andere verdoving
Een ruggenprik is een medische ingreep dus dat is altijd in het ziekenhuis. Of je die altijd kunt krijgen, dus ook 's nachts, dat weet ik niet.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ruggeprik kan alleen in het ziekenhuis (medische ingreep dus vanaf het moment dat je dit soort pijnstilling wilt/nodig hebt is je bevalling ook medisch).
Bij het ziekenhuis waar ik ben bevallen kon het ook in de nacht, bewust voor gekozen omdat hier altijd personeel aanwezig is (die slapen dus dan ook in het ziekenhuis), sommige ziekenhuizen kan het wel in de nacht maar moet er eerst iemand worden opgeroepen.
Bij het ziekenhuis waar ik ben bevallen kon het ook in de nacht, bewust voor gekozen omdat hier altijd personeel aanwezig is (die slapen dus dan ook in het ziekenhuis), sommige ziekenhuizen kan het wel in de nacht maar moet er eerst iemand worden opgeroepen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ruggeprik is inderdaad medisch, in ons ziekenhuis kon dit altijd.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
In sommige ziekenhuizen kan het helaas nog steeds niet 24 uur per dag. De meeste tegenwoordig wel
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: